Citat:
Ursprungligen postat av
TrickieDickie
När man ser "debatten" i media får man intrycket av att i princip mer eller mindre alla tjejer är åtminstonde bisexuella.
Har du lust att upplysa mig om var/hur/när denna debatt äger rum?
Jag bor inte längre i det förlorade landet, men har hittills tyckt att jag följer med hyggligt i vad som sker, men detta känner jag inte igen alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hovslättsmannen
Kvinnor mäter sitt värde i mycket bekräftelse de får från män, så om män uppskattar bisexualitet hos tjejer, så säger sig tjejer gärna vara det.
Känner flera tjejer som säger sig gilla tjejer, men dom vill bara vara det när män ser på och hurrar. Det är nog mest applåderna de blir kåta av, inte tjejsexet.
Jag tror att du är något på spåret här.
"Massvis" av tjejer/kvinnor säger att de är "nyfikna på andra tjejer/kvinnor", samt visar det gärna om än i blygsam omfattning, för då blir de plötsligt lite spännande (tror de), men det är min fasta övertygelse att ett extremt fåtal av dem skulle göra verklighet av det.
I resonemanget skall ju också lyftas fram att kvinnor är mycket mer fysiskt nära varandra på ett icke sexuellt sätt, jämfört med mäns närhet till andra män.