• 2
  • 3
2006-02-19, 23:11
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Bananas
Okej..då får jag säga grattis till de fina betygen och hoppas du hittar det du vill läsa

Tack så mycket, men det ser inte så ljust ut just nu. Det enda jag kan tänka mig är typ att jobba för Max Martin, men där kommer man knappast in vilken utbildning du än har. Det känns som att man måste glida in på ett bananskal, typ städa sig upp till mixerbordet.
Citera
2006-02-20, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Bananas
Efter att ha läst det du skriver så verkar du rätt kaxig och du verkar se ner på alla utbildningar från mindre orter. Får man fråga hur pass bra betyg du har? Eftersom du skrev att du kan komma in på vilket universitet/högskola som helst antar jag att du har 19-20.0 i snitt, eller? Varför kämpa sig till så höga betyg under gymnasietiden och sen ändå inte söka in till nåt universitet. Men men om du inte vet vad du vill göra så är det väl bäst att vänta hellre än att läsa t ex ekonomi/juridik i Lund fastän man inte är intresserad av det utan bara går där för man har hört att man tjänar bra sen.
Haha, äcklonomi läser man om man vill bli arbetslös i Sverige. Ska man läsa ekonomi så ska man göra det på Handels i stockholm om man inte vill bli arbetslös.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in