Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-15, 19:03
Medlem
Är det någon här som är medlem i banken, kan man bli som småsparare med lönekonto och ev ett ISK ?
Eller är det enbart investment?
Citera
2018-11-15, 20:26
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Är det någon här som är medlem i banken, kan man bli som småsparare med lönekonto och ev ett ISK ?
Eller är det enbart investment?

Javisst, de erbjuder vanliga depåkonton med ISK osv. Jag förstår inte riktigt poängen för en småsparare dock. Minimicourtaget är 200 sek om jag minns rätt. För att bli kund behöver du ha ungefär lika mycket kapital som krävs för att kvalificera sig som private banking-kund hos storbankerna.
Citera
2018-11-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Javisst, de erbjuder vanliga depåkonton med ISK osv. Jag förstår inte riktigt poängen för en småsparare dock. Minimicourtaget är 200 sek om jag minns rätt. För att bli kund behöver du ha ungefär lika mycket kapital som krävs för att kvalificera sig som private banking-kund hos storbankerna.

Ledsen ,men jag frågade bara
just nu investerar jag i vissa bolag och ser EPB i vissa bolag , troligtvis en robot om man ser deras handel,,
liten bank, litet bolag dom kör sin handel i Volabolag som dom ser det, och därav robothandel då dom tjänar några hundra varje dag,precis samma med MLI i vissa bolag, funderade bara högt, ,tror tanken var rätt,men ok tack för svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in