2018-11-14, 21:29
Medlem
Elina_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Det var min uppfattning också, konstigt upplägg att parkera bilarna så annars.

Exakt min tanke. Hade det vart 50 så naturligt väljer man andra bommen där det är riktigt nära.
Citera
2018-11-14, 21:33
Medlem
Vilket gäng håller till i just den delen av Biskop?
Citera
2018-11-14, 21:34
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theoldnewone
Vilket gäng håller till i just den delen av Biskop?

Norra
Citera
2018-11-14, 21:35
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elina_83
Exakt min tanke. Hade det vart 50 så naturligt väljer man andra bommen där det är riktigt nära.

Haha. Du tror folk ljuger eller? Folk har ju för fan vart på plats...

EDIT: En annan anledning till varför de inte valde den andra bommen är för att det är väldigt lite plats där. Det är ju parkering på båda sidor, bilar måste ju kunna köra därifrån.
Citera
2018-11-14, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elina_83

Det lilla jag såg var en polis som började dra ut tejp ifrån en rulle nära bommen och började gå mot fyren , sen var sikten skymd för min del.
Om annat så är polisen väldigt märkliga i sitt arbete.

Insatsen känns lite större än normalt dessutom.
Citera
2018-11-14, 21:39
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Det lilla jag såg var en polis som började dra ut tejp ifrån en rulle nära bommen och började gå mot fyren , sen var sikten skymd för min del.
Om annat så är polisen väldigt märkliga i sitt arbete.

Insatsen känns lite större än normalt dessutom.

GP har numera en bild på uppgången där det hände.
Citera
2018-11-14, 21:42
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Åk till valfritt utanförskapsområde efter kl 18.00 så ska du få se hur jävla trevligt det är. Varningsskott, Är du seriös? Du kan bli avrättad för en skuld på 500 kr eller för att du tittat konstigt på någon babbe som uppfattar det som en kränkning!

Nja varningsskott i benet är rätt vanligt i dessa kretsar, det är därför de flesta överlever beskjutningen, så usla skyttar är de inte att de misslyckas med att döda och råkar träffa benet.
Citera
2018-11-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Nja varningsskott i benet är rätt vanligt i dessa kretsar, det är därför de flesta överlever beskjutningen, så usla skyttar är de inte att de misslyckas med att döda och råkar träffa benet.

För 10 år sen va det vanligt att man panga folk i benen. idag är det skjuta för att döda och det gör man för att man vet att personen kommer göra allt för att hämnas om han överlever.
Citera
2018-11-14, 21:53
Medlem
Hamsterbolls avatar
Intresset av denna tråden säger väl allt.

En ung man mördas kallblodigt en tidig onsdagskväll, men inte ens privatspanarna på Flashback bryr sig nämnvärt längre.
Citera
2018-11-14, 22:00
Medlem
nero1s avatar
Hör inte dom här Kastratis hemma på väderilsgatan? Så många potentiella mordoffer borde ändå inte finnas i och omkring den här fastigheten på Väderil? Det är ju inte direkt första gången det sker skottlossning i anslutning till väderilsgatan.
Citera
2018-11-14, 22:02
Medlem
Gaupes avatar
Jaha, vad är det här hämnd för då? Möjlig koppling till killen som sköts i benen i biskop/länsmans (?) nyligen och inte ville medverka i utredningen?
Fan vad det lär pangas i helgen.
Citera
2018-11-14, 22:12
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Intresset av denna tråden säger väl allt.

En ung man mördas kallblodigt en tidig onsdagskväll, men inte ens privatspanarna på Flashback bryr sig nämnvärt längre.
Det har ju såklart att göra med VART han mördades.

Biskopsgården...
Det är inte direkt det minst kriminella stället i Sverige.

Om någon skulle bli skjuten tidig onsdagskväll typ i vasastan ska du se att folk bryr sig mer.
Och då kan någon komma och säga att det är pga. att de är rasister, men det har snarare att göra med att folk är så van att invandrarna stökar på och pang pangar, det är ju det dem gör hemma i syrien så varför skulle något vara annorlunda här?

Trist såklart, men man är inte förvånad längre, och politikerna/staten bryr sig inte ett skit, så varför skulle vi medborgare bry oss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in