• 2
  • 3
2018-11-12, 20:53
Medlem
Men alltså om man går ut på krogen och festar loss .kan ju en massa tokigheter hända...snälla tagga ner lite ha kul .skratta ....och vill hon stoppa en napp i munnen .så fine....ska du kolla varenda grejj hon gör.vore jag henne skulle jag dra direkt.
Citera
2018-11-12, 21:27
Bannlyst
Nappen är en metafor för att hon ville smaka på hans kuk. Låt dig inte luras av att hon dribblar bort situationen genom talangfulla lögner. Ditt undermedvetna har givit dig svaret.
Citera
2018-11-12, 21:33
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Kan tillägga att jag är patologiskt svartsjuk och att jag konfronterade henne. Hon sa att hon försökte vara rolig.
Där har du svaret, felet ligger hos dig och dessutom var du såpass berusad att du inte minns allt.

Mitt råd till dig är att söka hjälp, för svartsjuka individer är den vidrigaste sorten att handskas med.
Citera
2018-11-12, 21:49
Medlem
Tycker inte du ska blåsa upp detta utan avvakta. Förstår din svartsjuka men det betyder säkert inget. En glad kväll på krogen bara!
Citera
2018-11-12, 22:01
Medlem
F.Hansens avatar
Tror du skulle markerat för snubben tydligare att hon är din tjej. Och om han går över gränsen så är det bara att fimpa han. Dansk skalle, rear naked choke, rallarswing, judochop eller bara verbalt gormande och vilt gestikulerande.

Sedan så har din tjej inte förstått eller följt dina gränser för henne vad gäller snubbar på krogen i eran relation. Om hon går över gränsen så är det bara att fimpa hon. Dansk skalle, rear naked choke, rallarswing, judochop eller bara verbalt gormande och vilt gestikulerande.

Hon kan ju bli förlåten om visar tillräcklig ånger och bättre betéende i framtiden.
Citera
2018-11-12, 22:34
Medlem
Majja81s avatar
För din tjejs skull så hoppas jag att du trollar
Citera
2018-11-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Man får vara glad för det lilla, sa din tjej, när hon satte sig på nappen!

Jag seriöst kan inte läsa mer av den här tråden då jag skrattar så jag kvävs. 😂

Det här är nog de mest konstiga och samtidigt roligaste jag läst!
Citera
2018-11-13, 01:26
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Nu var det en napp, nästa gång är det en annan killes kuk hon har i munnen. Hon har med sitt högst olämpliga agerande visat sig vara en opålitlig subba.

/ Leffe
Citera
2018-11-13, 14:07
Medlem
tuggishs avatar
Drick mindre och vistas inte i krogmiljö med din flickvän om hon har för vana att stoppa saker i munnen som hon hittar hela tiden.
Citera
2025-08-05, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Hej. Ska vara kortfattad. Har en tjej som vanligtvis är fett snäll och gullig. Hon är på snudd undergiven mig och låter mig göra pretty much allting jag vill. So far so good. Nu till grejen.

Vi var på krogen i lördags. Jag känner pga att all tid går till arbete eller henne att jag har ett stort socialt behov jag inte får utlopp för. Så när jag stod i baren och beställde öl träffade jag nån random snubbe och jag fick ett infall och bjöd över honom till oss.

Vi sitter och snackar skit en stund. Sen är det någon sekund när dimman tar över. Det jag minns härnäst är att han har bytt plats ifrån bredvid mig och står och snackar med min tjej.

På bordet som vi satt hos vid tidigare vid kvällen låg det en napp. Jag hör honom säga "Vems napp är det här" och sedan tar dimman över några sekunder igen. Det jag minns efter detta är hur jag reser mig och går fram till henne. Hon står helt plötsligt upp och jag ser att hon har nappen i munnen.

Behöver jag säga mer, visst ska jag dumpa henne och glömma detta?
holy cuck

Att du ens ställer frågan hahaha. Du borde boxat henne i skallen där och då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in