2018-11-11, 23:49
Medlem
Om jag så att säga är naken, känner jag att jag måste hitta någonstans att lägga "satsen", vilket alltid blir i papperskorgen och det känns alltid stressigt i slutet att leta upp den.

Om jag istället tar på mig kondom blir jag orolig för att den stoppar flödet, och det kan knappast vara biologiskt nyttigt. Inte är det skönt heller.

Är det OK att komma bredbent på golvet och somna efteråt, utan att oroa sig för att någon ska komma och hälsa på? Och vad säger man då liksom?

Jag har sprutat i lakan/påslakan ett par gånger, men man blir fortfarande kladdig själv.
Citera
2018-11-12, 00:05
Medlem
Det jag hört är smidigt är att man ligger på rygg i sängen, lägger 1-2 kuddar under rumpan.

Tryck sedan upp höfterna lite så du får en bra vinkel också lyfter du upp huvudet och gapar så stort du kan!
Gapar du för lite finns risken för att du spiller och det vill du ju inte!
Citera
2018-11-12, 02:17
Medlem
Don-Dallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devis
Det jag hört är smidigt är att man ligger på rygg i sängen, lägger 1-2 kuddar under rumpan.

Tryck sedan upp höfterna lite så du får en bra vinkel också lyfter du upp huvudet och gapar så stort du kan!

Jag har också hört att det ska vara en bra teknik om man inte vet var man ska komma. Det ska tydligen inte lämna något kladd alls. Du kan även sträcka ut tungan medans du gapar så stort du kan, då blir det enklare att fånga upp allt. Lycka till TS!
Citera
2018-11-12, 04:25
Medlem
kalkryggars avatar
Du skall inte tänka på det alls. Bara spruta rätt ut så får det komma där det kommer. Sen torkar du lemmen i täcket och somnar.
Citera
2018-11-12, 05:47
Bannlyst
Vem fan har papperskorg i sovrummet? Lägg den på golvet och tvätta sen?!
Citera
2018-11-12, 08:12
Medlem
JAMs avatar
Jag brukar spruta på frugan. Sen får hon själv gå och tvätta ansiktet.
Citera
2018-11-12, 08:24
Medlem
ComedyBalls avatar
När jag drar i Slemhelge så sprutar jag i näven och går in på dass o tvättar av mig. Har jag tur så har jag ett par goa tuttar att lägga en laddning på, men det är ju lite av ett helgnöje det.
Citera
2018-11-12, 08:26
Bannlyst
Du får väl ha en rulle runkpapper som alla andra.
Citera
2018-11-12, 09:06
Medlem
Abomination17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devis

Citat:
Ursprungligen postat av Don-Dallas
Jag har också hört att det ska vara en bra teknik om man inte vet var man ska komma. Det ska tydligen inte lämna något kladd alls. Du kan även sträcka ut tungan medans du gapar så stort du kan, då blir det enklare att fånga upp allt. Lycka till TS!

Skjuter ni hål i betong och trasar sönder kvinnors livmoder med eran sats också? Eller är det jag som har dåligt tryck i sprutan?
Citera
2018-11-20, 11:30
Bannlyst
haha kom i handen? eller i ett gammal hederligt runkpapper. Jätte konstigt att gå och leta reda på en papperskorg.
Citera
2018-11-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polistandborste
Om jag så att säga är naken, känner jag att jag måste hitta någonstans att lägga "satsen", vilket alltid blir i papperskorgen och det känns alltid stressigt i slutet att leta upp den.

Om jag istället tar på mig kondom blir jag orolig för att den stoppar flödet, och det kan knappast vara biologiskt nyttigt. Inte är det skönt heller.

Är det OK att komma bredbent på golvet och somna efteråt, utan att oroa sig för att någon ska komma och hälsa på? Och vad säger man då liksom?

Jag har sprutat i lakan/påslakan ett par gånger, men man blir fortfarande kladdig själv.

Ja. Ja. Det är alltså okej att komma bredbent på golvet. Det skall dock kommas ihåg att du måste stå bredbent, minst två aln ~ 120cm räknat från insidan av den innersta punkten av hälen. Detta är det enda kravet, men i övrigt så är det okej, ja.
Vill du briljera lite extra så ser du till att ha ett viss böj i knäna. En 90 graders böj, 2 aln bredd, och du kommer att imponera mäktigt på alla grannar som tittar in.
Citera
2018-11-20, 13:28
Medlem
Jag brukar ibland använda en tom Bärry yoghurt burk att lägga satsen i. Tycker det är det enklaste.
Sen bara och diska till nästa gång.

https://www.kavli.se/Varumaerken-pro...aerry-Blaabaer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in