2018-11-08, 11:09
Medlem
Har upptäckt en problem lösning med åtminstone xperia som inte ens supporten verkar veta.
Först min xperia xz2 tappade sms signal.
Sen efter det min sambo med en xperia xa2 sms signal försvinner i hans headset. Båda gångerna säger supporten att man ska gå in i inställningarna och rensa kommer inte ihåg vad det för stans.
Alternativt ladda ner Sonys signaler för dom tror signaler försvunnit och man måste ladda ner dom igen.
Men då båda gångerna har jag kommit på att det är så enkelt att det sitter i funktionen stör ej, så aktivera den sen avaktivera så fungerar allt 😊.
Citera
2018-11-08, 11:29
Medlem
kalkryggars avatar
Kul att du vill delge tips, men synd att du inte kan hantera språket. Vad fan står det egentligen? Vad är en sms signal. Skickas inte sms på samma nät som själva samtalen?
Citera
2018-11-08, 11:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kul att du vill delge tips, men synd att du inte kan hantera språket. Vad fan står det egentligen? Vad är en sms signal. Skickas inte sms på samma nät som själva samtalen?
Jag tycker också det hela är mycket märkligt. Vad är egentligen en sms signal? Vad vet TS som vi inte vet?

Citera
2018-11-08, 11:38
Medlem
Rospigg1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Tror att hen menar att det är signalen, som låter när ett inkommande sms anländer. Tolkade det på när ts skrev om headset och ladda ner sonys signal
Citera
2018-11-08, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rospigg1
Tror att hen menar att det är signalen, som låter när ett inkommande sms anländer. Tolkade det på när ts skrev om headset och ladda ner sonys signal

Exakt så menar jag, signalen som låter när man får ett sms.
Synd en del blir griniga direkt om dom inte förstår. Jag har helt enkelt inte så lätt för mig att förklara. Ville bara delge ett tips. 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in