• 2
  • 3
2018-11-08, 13:39
Medlem
Beerguy98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Oftast är utseende nummer 1 för att attrahera snygga tjejer, men då och då ser man fula killar med snygga tjejer vilket förbryllar en. En snygg tjej har så många alternativ att välja på medan en ful kille ofta inte har några alternativ att välja bland. Är du en ful kille med snygg tjej eller snygg ex? Hur fick du som ful kille en snygg tjej?
För att de har pengar. Annars är de roliga och har bra personlighet. Sen kanske deras tjej tycker att han är snygg.
Citera
2018-11-12, 12:39
Medlem
Kontextuss avatar
Jag har märkt att väldigt trygga och vältaliga killar ofta har stor framgång hos tjejer även om de inte ser något vidare ut. Ännu mer framgångsrika är de som är med i något välkänt band i trakten och det behöver bara vara lokalkändisar. Tjejer tycks främst dras till sådana som andra visar intresse för.
Citera
2021-08-23, 23:42
Medlem
Av min erfarenhet så är väll dom lite mindre snygga killarna lite trevligare mot tjejerna. Alltså snygga killar skrämmer oftast iväg tjejer för att dom typ inte är snälla mot dom och behandlar tjejer typ fel. Svårt att förklara detdär men dem lite mindre snygga killarna brukar ju veta hur man skyddar tjejers känslor på ett annat sätt. Sen behöver dom inte vara världens toffel det säger jag inte men dom vågar som sagt ta för sig mer och sattsa på förhållanden och sånnt
Citera
2021-08-24, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Oftast är utseende nummer 1 för att attrahera snygga tjejer, men då och då ser man fula killar med snygga tjejer vilket förbryllar en. En snygg tjej har så många alternativ att välja på medan en ful kille ofta inte har några alternativ att välja bland. Är du en ful kille med snygg tjej eller snygg ex? Hur fick du som ful kille en snygg tjej?

Därför att snygga killar är dumma i huvudet. Dom har glidit på sitt utseende hela livet och därmed inte behövt utveckla intelligens. Se filmen Zoolander som exempel. Hela den filmen är en parodi på snygga män. Dom har luft i hjärnan.

Dethär är vad du är avundsjuk på:
https://youtu.be/ZnZ2XdqGZWU
Senast redigerad av fr0g 2021-08-24 kl. 00:53.
Citera
2021-08-24, 04:34
Medlem
dooeys avatar
Kan ju vara vänner du ser också. Eller gäller det endast exempel där ful kille syns kyssa snygg tjej? Har jag nog aldrig sett själv iaf. Tycker man ser en del lesbianer kyssas offentligt nuförtiden ibland däremot.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in