• 1
  • 2
2018-11-08, 11:29
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatgirl123
Jag bor faktiskt i korridor, tänkte att det kunde vara bra för att lära känna folk, men ingen pratar med varandra i korridoren, ibland säger de hej och går sedan in på sina rum. Jag är ganska blyg av mig, men var ändå med hela nollningen i början och försökte vara social. Har lärt känna en del personer, men allt är så ytligt har ingen att riktigt prata med så "på riktigt". Ingen riktigt vän. Finns säkert en massa typ som nollningsommiter, men man måste vara så oerhört extrovert och social för dem man ska ju trots allt nolla de andra och typ hålla i aktiviteter och dricka och sånt, jag är så inte extrovert. Men vet jag behöver mänsklig kontakt, har aldrig haft svårt för vänner eller att klicka med folk, men allt är så annorlunda nu. Men vet att logiskt sätt så har jag träffat fina människor, men jag känner mig bara så tom och hur logiskt jag än tänker så känner jag mig inte lyckligare.

Det är sådant man inser med tiden, och det är då man kommer fram till att ens eget sällskap nog inte är så vidare illa, har väldigt svårt för "tomma" och ytliga människor, jag söker folk med djup och ett normalt intellekt, det verkar vara en bristvara idag har jag märkt.

Vet inte om det skrivits redan, men vad pluggar du?
Känner man så starkt att något är fel, känns inte utbildningen helt rätt, jag har varit där själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in