Det är ett projektarbete. Det går snart över (fram till maj eller något) och en numera bannad och i mer ideologinördiga användarkretsar smålegendarisk användare från skåne har vissa planer på att starta upp ett e-zine på Svenska som jag kommer att skriva för då. I den engelskspråkiga versionen (
http://eurohacker.mine.nu/) finns för närvarande en intervju, och jag tycker att det verkar rätt intressant och vill göra något liknande.
För övrigt vet jag att mycket av det som skrivs är flum, men å andra sidan vilar jag i trygg förvisning om att jag åtminstone är intellektuellt överlägsen varje person som misstänker att tidningen skulle vara en cover för sexköp. Jag menar, jag har lagt ned löjligt många timmar på det där, och om jag ville ha maximalt med sex per tidsenhet så finns det väl ungefär en miljard bättre sett. Bara att komma på tanken tyder ju på viss desperation
Anyway, återigen tack för hjälpen ni andra. Ska väl försöka leta på en snart nu. Har ändå för lite matrial till nästa nummer (aka, ännu mer flumm).