Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-06, 08:56
  #1
Medlem
Vaknade i morse och såg något om Elon Musk på mobilskärmen. Klickade och blev klarvaken, när jag läst ett par rader. Där stod det att Elon Musk skulle sluta på Tesla cars och istället ägna sig åt ett finansbolag. Målet var att föra över större delen av rikedomar från de 0,1 % rikaste till de bredare lagren. Enligt artikeln, så äger de 0,1 % rikaste 90 % av världens tillgångar.

Genom att investera i deras tradingsystem för virtuella valutor, skulle man få en del av dessa tillgångar och det var jätteliten risk och hög förtjänst. Gud vad bra det låter. Hemsk synd att jag inte hittar artikeln nu, det är riktigt bra läsning.

Nu undrar jag om det är flera som stött på Bitcoins profit och så vill jag förstås varna så många som möjligt, för det måste väl vara bedrägeri eller.
Citera
2018-11-06, 09:06
  #2
Medlem
Det är spam skit snack finns inget som heter så dom tar från dom fattiga och blir rika själva elon har väl inget med det att göra alls
Citera
2018-11-06, 10:47
  #3
Medlem
Givetvis scam
Citera
2018-11-06, 11:45
  #4
Medlem
Självklart är det ingen bluff,

Det är på tiden att någon för över elitens tillgångar till folket,

Undrar bara om eliten är med på det,
Citera
2018-11-13, 09:57
  #5
Medlem
det för det mesta en scam försök istället och bli whitelistad på ripple
Citera
2019-02-11, 01:46
  #6
Medlem
53....so whats avatar
....... och hur har det gått?

http://aftonbladet.se.senaste.sub.gb...domain=llnk.eu

Fortfarande en bluff?
Citera
2019-02-11, 13:52
  #7
Medlem
låter som en väldig scam...
Citera
2019-02-12, 09:58
  #8
Medlem
rolemodels avatar
Du måste väl vara den enda personen på planeten som öppnar spam mejl?!
Citera
2019-02-12, 13:30
  #9
Medlem
Har du lust att vänta 4år så kan det gå bra. Tar lång tid att ackumulera nytt momentum.
Citera
2019-07-24, 17:55
  #10
Medlem
Bluff!!! Därför att varenda en av så kallade oberoende kvalitetsbedömning-webbplatser som ger BitcoinTrader grönt ljus , försöker samtidigt att pracka på dig produkten med fullständiga instruktioner och registreringsformulär. Detta är en stoppskylt för mig. En genuint oberoende bedömare agerar inte säljare av produkten samtidigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback