2018-11-05, 00:34
Medlem
Det här kanske är en dum fråga men då jag är kvinna så är det omöjligt för mig att veta utan att fråga. Känner ni killar när försatsen kommer? Och då menar jag inte ”ja det blir blött” utan om ni känner när den är på väg. Den här frågan slog mig och jag kan inte släppa det
Citera
2018-11-05, 00:36
Medlem
Nej.

Nu kan du släppa det och gå vidare.
Citera
2018-11-05, 01:00
Medlem
Millediablos avatar
Helt omöjligt, ungefär som att fråga dig själv om du känner att det ska bli blött. Försatsen kommer i olika mängd i olika stadier av förspel eller samlag.
Citera
2018-11-05, 01:08
Medlem
Nej, det känns ingenting. Och viktigt att poängtera är att försatsen ofta är extremt liten också. Vi snackar någon enstaka droppe, knappt det. Så det är nästintill så att man inte ens känner att det blir blött, om den skulle komma medan man fortfarande har kalsongerna på.
Citera
2018-11-05, 03:04
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymnasieeelev
Det här kanske är en dum fråga men då jag är kvinna så är det omöjligt för mig att veta utan att fråga. Känner ni killar när försatsen kommer? Och då menar jag inte ”ja det blir blött” utan om ni känner när den är på väg. Den här frågan slog mig och jag kan inte släppa det

Räcker med en syndig tanke så kan det vattnas runt ollonet, inget vi män känner eller kan styra.

Citat:
Ursprungligen postat av judekoll
Vad är en försats?

Lite sekret från blåshalskörteln, naturligt glidmedel. Kan förekomma en o annan vilsekommen simmare där, därav rekommenderas ej "avbrutet samlag" som preventivmetod.
Citera
2018-11-05, 11:00
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Helt omöjligt, ungefär som att fråga dig själv om du känner att det ska bli blött. Försatsen kommer i olika mängd i olika stadier av förspel eller samlag.

Jo kvinnor kan känna när de börjar bli blöta då det blir halare innuti.
Citera
2018-11-05, 11:19
Bannlyst
Går inte att känna när det är påväg, men det går att veta att det nog har runnit lite.
Citera
2018-11-05, 12:05
Medlem
Det är nog inget kvinnor märker då det ofta är minimala mängder som en två droppar. Män märker inte ens av det själv :P
Citera
2018-11-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gymnasieeelev

Det är inget man känner av, nej. Det är varken ett sprut eller orgasm, så det är lite svårt att märka, förutom om man känner efter med handen liksom.
Citera
2018-11-21, 09:14
Medlem
Kan visst känna hur det rinner till när man är attans jävla askåt. För då blir det lite mer. Hade en KK som gick igång på se det. O så gilla hon ta det i munnen. Riktigt kåt liten sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in