2018-11-04, 16:00
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Du gissar fel. HA borde göra rent hus så snart de kan, annars verkar de svaga. De har de iofs redan bevisat genom att låta ortens små avarter ta över de senaste åren. Kommer ihåg den gamla goda tiden då de faktiskt höll undan det böset för gemene man. Oh happy days.

Jag tror inte du är med riktigt här. Dessa ortens små avarter är inte de som tagit över. De är bara soldater som på komando utfört saker åt de stora grabbarna.

Du fattar inte riktigt att orterna styrs av stooora familjer eller grupperingar va?

Vilka tror du står bakom "vännerna" i angered, eller bergsjön, kortedala, hjällbo, gårdsten osv osv? Det är inga kids hörrödu.
Citera
2018-11-04, 16:01
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Någon som vet huruvida någon polack blev skadad och hur HAs status i Polen ser ut?
Citera
2018-11-04, 16:05
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Jag tror inte du är med riktigt här. Dessa ortens små avarter är inte de som tagit över. De är bara soldater som på komando utfört saker åt de stora grabbarna.

Du fattar inte riktigt att orterna styrs av stooora familjer eller grupperingar va?

Vilka tror du står bakom "vännerna" i angered, eller bergsjön, kortedala, hjällbo, gårdsten osv osv? Det är inga kids hörrödu.

I många fall där, så är det bara ett löst sammansatt gäng. Sen oavsett om det nu skulle gälla familjer som Khan osv så borde HA gjort sagan kort. Men deras tid verkar ha nått vägs ände, tyvärr. Sen är det mkt X-bös blandat i dessa konstellationer. Vilken deal HA o X-folket har har jag ingen aning om, men det är ingen bra deal för allmänheten.

Edit: Sen tycker jag att det är gulligt med en 415bruscha som yttrar sig om saken. Hur gammal är du? Är Uppvuxen i Kortedala/Bergsjön.
Senast redigerad av b00b00 2018-11-04 kl. 16:10.
Citera
2018-11-04, 16:06
Medlem
Lawlines avatar
Som jag förstått det här så var det i närheten av en festlokal det inträffade. Det var några som inte blev insläppta och efter det så startade bråket. Var det HA anhängare som hyrde lokalen? Skulle inte förvåna mig om det är någon blatte-gruppering som inte blev insläppt och sen fick en snetändning.
Citera
2018-11-04, 16:07
Medlem
Har inget med ekonomisk brottslighet att göra?
HA får väl sin större andel pengar från det !?
Citera
2018-11-04, 16:11
Medlem
När kan det komma uppgifter om anhållna?
Citera
2018-11-04, 16:12
Medlem
415brushans avatar
Citat:
I många fall där, så är det bara ett löst sammansatt gäng. Sen oavsett om det nu skulle gälla familjer som Khan osv så borde HA gjort sagan kort. Men deras tid verkar ha nått vägs ände, tyvärr. Sen är det mkt X-bös blandat i dessa konstellationer. Vilken deal HA o X-folket har har jag ingen aning om, men det är ingen bra deal för allmänheten.

Edit: Sen tycker jag att det är gulligt med en 415bruscha som yttrar sig om saken. Hur gammal är du? Är Uppvuxen i Kortedala/Bergsjön med avstickare på Hisingen.

Borde ja... men gjorde inte

Fokusera inte på mig nu. Spelar ingen roll vem jag är, min ålder eller liknande. Fan har det med ämnet att göra 😂
Och nej, jag är född i bergsjön och bor här och älskar det om det är av intrease för tråden vettejag fan haha
Citera
2018-11-04, 16:13
Medlem
Citat:

Edit: Sen tycker jag att det är gulligt med en 415bruscha som yttrar sig om saken. Hur gammal är du? Är Uppvuxen i Kortedala/Bergsjön.

Detta tillhör inte några ortens avarter. Detta är smågangsters som förmodligen inte visst att HA var på plats.
Citera
2018-11-04, 16:14
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Någon som vet huruvida någon polack blev skadad och hur HAs status i Polen ser ut?

Tror detta är av största vikt.
Är en polack skadad kan det nog bli värre.
Citera
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjopptjopp90
När kan det komma uppgifter om anhållna?

Troligtvis om/när de blir häktade och det blir offentligt.
Citera
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddan839
Har inget med ekonomisk brottslighet att göra?
HA får väl sin större andel pengar från det !?

Fullt möjligt såklart men HA har väl det senaste årtiondet varit smarta att inte utgöra sig till konkurrenter. Styr från andra led eller branscher.
Citera
2018-11-04, 16:16
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjopptjopp90
Detta tillhör inte några ortens avarter. Detta är smågangsters som förmodligen inte visst att HA var på plats.

Så du menar att de bara sprejade på folk med västar, utan att se dödsängeln på ryggen? Låter konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in