2018-11-03, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benkebenkpress
Håller med, så länge tjejen inte sport-knullat (dvs knullat så mycket hon kan bara "för att") så är det inte många som bryr sig om ett laycount.
Har man någorlunda realistisk världsbild inser man att en tjej med ok utseende i Sverige vid 20 års åldern kommer ha pippat en del, inte för att hon är en slyna utan för att samhället ser ut så.

Vad är det för sjukt jävla samhälle där det är SJÄLVKLART att en tjej på 20 ska ha "pippat en hel del?". Bara för att samhället ser ut så betyder INTE att man måste acceptera det, det är för fan helt jävla sjukt att tjejer FÖRVÄNTAS att ha knullat runt som apor när dom är 20.

Vidrigt jävla översexualiserat skitsamhälle vi fått, vem har ansvar för detta?
Citera
2018-11-03, 13:37
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
En fråga? Varför predikar du för mig om dessa aspekter? Jag har varit gift med samma man i 9 år.

Om du tänkt läxa upp befolkningen så får du börja i rätt ände. Jag blir irriterad på ditt sätt att skriva speciellt i första inlägget då du försökte läxa upp mig.

Det är bara EN individ i världen som har den rätten att göra det och det är mannen jag är gift med.

Ska du läxa upp kvinnor om sex så har du nog hittat fel.

Du får ta dig ut på Instagram/whatsoever och börja läxa upp kvinnorna som ligger runt men det skulle du inte göra för du som feg man skulle inte få sex därefter

Varför så defensiv då? Jag behöver inte läxa upp kvinnor som ligger runt men en spade är en spade. Jag är en man hoe, jag har legat med hundratals kvinnor (flesta etniska svenskor) och inte ens fyllt 40. Jag har lärdom av praktiken. Likaså de som ligger runt för att "testa" som jag, tar skada av det. Så är det bara.

Citat:
Jag märkte väl att du är någon patetisk invandrad soptipp som försöker slänga din kultur på mig

Du är själv utländsk om man ska gå efter dina profilbilder du ändrar vart och varannan dag. Om det inte är du så frågar man sig då varför du använder någon annans kropp som identifikation. Bekräftelse än en gång?
Citera
2018-11-03, 13:43
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Varför så defensiv då? Jag behöver inte läxa upp kvinnor som ligger runt men en spade är en spade. Jag är en man hoe, jag har legat med hundratals kvinnor (flesta etniska svenskor) och inte ens fyllt 40. Jag har lärdom av praktiken. Likaså de som ligger runt för att "testa" som jag, tar skada av det. Så är det bara. :-)

Du är själv utländsk om man ska gå efter dina profilbilder du ändrar vart och varannan dag. Om det inte är du så frågar man sig då varför du använder någon annans kropp som identifikation. Bekräftelse än en gång?

Jag förstod att du var en sån man hoe. Kan känna lukten av såna män på långt håll.

Jag avskyr ert beteende och er syn på kvinnor men problemet är kvinnorna som släpper till på grund av deras lilla lust.

För min del skulle du aldrig vara ett intresse. Män som lockar mig är såna som Maximillian Artell, Marcus Oscarsson eller Odd Spångberg.

Såna individer har mer än bara utseende att erbjuda.

Jag är utländsk men jag försöker inte tvinga på min kultur på andra. Jag pratar inte om någon annans klädsel som man bodde i Dubai där man måste bära hijab för att anses vara en anständig kvinna.

Du får i alla fall fortsätta knulla alla dessa kvinnor som är naiva och inte kan se förbi dig.

Inte mitt problem 👌🏼 När det är min dotter så är det mitt problem i framtiden men där är jag inte minsta orolig för pappan är rätt skarp
Citera
2018-11-03, 13:53
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Jag förstod att du var en sån man hoe. Kan känna lukten av såna män på långt håll.

Jag kan erkänna vilket få kvinnor kan. Det handlar om integritet och moral. En kvinna som tex dig, går till verbal attack direkt och kastar alla möjliga glåpord i ordboken som "försvar" för att behålla sin fasad.

Citat:
Jag avskyr ert beteende och er syn på kvinnor men problemet är kvinnorna som släpper till på grund av deras lilla lust.

Jag ligger med kvinnor som är lika eller värre än mig. Svärdet är tvåeggat. Kvinnornas beteende är värre än oss mäns. Allt de pratar om är stora kukar vilket är lugnt för mig då jag är välutrustad men just det med synen på det andra könet tar kvinnorna hem priset.

Citat:
För min del skulle du aldrig vara ett intresse. Män som lockar mig är såna som Maximillian Artell, Marcus Oscarsson eller Odd Spångberg.

Såna individer har mer än bara utseende att erbjuda.

Jag har djup så det räcker. Livserfarenhet ger det. Jag är 6/10 i utseende enligt andra och skulle smälta in på vartsom då jag klär mig i kavaj med stylad ledig klädsel på fritiden.

Citat:
Jag är utländsk men jag försöker inte tvinga på min kultur på andra. Jag pratar inte om någon annans klädsel som man bodde i Dubai där man måste bära hijab för att anses vara en anständig kvinna.

Ingen pratar om islam. Du tolkar fel medvetet och jag tolkar det som att du har bi-polaritet av någon grad som får dig att svänga så snabbt och grovt emotionellt.

Citat:
Du får i alla fall fortsätta knulla alla dessa kvinnor som är naiva och inte kan se förbi dig.

Ingen har hindrat mig. :-)

Citat:
Inte mitt problem 👌🏼 När det är min dotter så är det mitt problem i framtiden men där är jag inte minsta orolig för pappan är rätt skarp

Pappan är arab/muslim, står i dina tidigare inlägg.
Senast redigerad av BugsyFloyd 2018-11-03 kl. 13:56.
Citera
2018-11-03, 13:58
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag ligger med kvinnor som är lika eller värre än mig. Svärdet är tvåeggat. Kvinnornas beteende är värre än oss mäns. Allt de pratar om är stora kukar vilket är lugnt för mig då jag är välutrustad men just det med synen på det andra könet tar kvinnorna hem priset.

Jag har djup så det räcker. Livserfarenhet ger det. Jag är 6/10 i utseende enligt andra och skulle smälta in på vartsom då jag klär mig i kavaj med stylad ledig klädsel på fritiden.

Ingen pratar om islam. Du tolkar fel medvetet och jag tolkar det som att du har bi-polaritet av någon grad som får dig att svänga så snabbt och grovt emotionellt.

Ingen har hindrat mig. :-)

Pappan är arab/muslim, står i dina tidigare inlägg.

Det är väl självklart? Kaka söker maka hette det väl?

Du lär väl inte hitta tjejen i dina drömmar. Du finner kvinnor som är trasiga/trasiga förhållanden. Skilsmässobarn som haft det struligt i livet.

Att man klär sig i kavaj gör inte att man inte kan se förbi dynga/påhitt och män som ligger runt. Dvs man hoes

Det är inget att vara stolt över heller. Nu kanske det är roligt men när du möter kvinnan i ditt liv och behöver förklara dig kanske det inte är så roligt längre

Jag dejtar inte araber/muslimer. Däremot ska du akta dig för att läxa upp en kvinna som mig för då får du på käften
Citera
2018-11-03, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Lättfotade kvinnor har nog i alla tider setts som en fara eftersom de utgör ett hot mot kärnfamiljen och stabiliteten i samhället.

Kvinnor verkar dessutom i större utsträckning drabbas av Sveriges vanligaste sexuellt överförbara infektion och det är då givetvis de kvinnor som "ligger runt" som är en del av denna ej hedervärda statistik.

"Klamydia:

Under 2014 anmäldes 36 125 fall, vilket är i stort sett på samma nivå som 2013. Fallen är liksom tidigare framför allt koncentrerade till personer under 30 år. 57 procent av fallen var kvinnor, 43 procent män
.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...l-forra-aret/"

Det skulle ju iof kunna förklaras av att kvinnor kanske är bättre på att testa sig.

Oavsett så är män som hundar runt lika mycket ett hot eftersom dom riskerar att göra en annan mans kvinna gravid, bli kär i en annan kvinna och därmed lämna sin familj.
Citera
2018-11-03, 14:06
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Det är väl självklart? Kaka söker maka hette det väl?

Du lär väl inte hitta tjejen i dina drömmar. Du finner kvinnor som är trasiga/trasiga förhållanden. Skilsmässobarn som haft det struligt i livet.

Söker inte drömmar för en dröm är en dröm, verkligheten är vekligheten.

Citat:
Att man klär sig i kavaj gör inte att man inte kan se förbi dynga/påhitt och män som ligger runt. Dvs man hoes

Du är för lätt att desarmera... Du kanske inte märkte det men jag vände temat till min nackdel "status" mässigt. Du försvarade kvinnor som ligger runt men jag är bara en "man hoe" och dräglig för samma beteende. Märker du hur du satt dig själv i shack matt?

Citat:
Det är inget att vara stolt över heller. Nu kanske det är roligt men när du möter kvinnan i ditt liv och behöver förklara dig kanske det inte är så roligt längre

Jag behöver inte förklara något. Träffar en kvinna mig och älskar mig gäller nutid och framtid.

Citat:
Jag dejtar inte araber/muslimer. Däremot ska du akta dig för att läxa upp en kvinna som mig för då får du på käften.

Du skrev det själv tidigare i din hsitorik. Hade inte haft något emot att få på käften. Få som vågat utmanna mig hittills. :-)
Citera
2018-11-03, 14:19
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Som sagt: Kvinnor som mig kan se förbi dig och som Katzyn kallar oss har vi lågt ”sjävförtroende” och hatar män.

Ni hatar för att nu mår dåligt och inte gillar er själva. Normala sunda människor med stabilt psyke och som är hela går inte runt och hatar andra.

Citat:
Kvinnor som du kan är dessa som dras av lust och blir sköra i benen av att du bara ler/har en kavaj.

Majoriteten tyvärr. Från Nordea chefer till lokala pubens bi-polära vrak.

Citat:
För mig är kuk som kuk. Sak samma liksom. Däremot är det känslan att vara med den man älskar/känner tryggheten av som spelar roll i sexet.

Du har lärt dig med tiden. Bra med självinsikt. :-)

Citat:
Om jag kan få män som Odd Spångberg, Christian Westling, Kent Ekeroth/eller annan inom den kategorin så är knappt Flashback männen ett intresse för mig

Om du kan få. Nu försöker du igen köpa billiga bekräftelse och ego poäng genom att nämna vilka du skulle kunna få.

Citat:
Alla män för mig är hundar som är kåta hela tiden och har bara penisen att tänka med.

Alla inkluderar även din man.

Citat:
Jag har viktigare saker i livet än män att
bry mig om.

Och ändå är du här och hatar män.

Citat:
Min man är kristen likaså jag. Dejtar inte sopor

Så en kristen arab då. :-)
Citera
2018-11-03, 14:25
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Men vad spelar det för roll?
Gjort är gjort.

Funderar också över detta, har man som kvinna haft många partners, är man en hora, har man som karl gjort samma sak, är man en hjälte... Hyckleriets förlovade land vet du väl..

Många partners behöver inte innebära bra sex bara för det.

Snarare tvärt om. Att en tjej som legat med 200 olika män är förmodligen trött på sex och har ingen direkt vilja kvar att experimentera och finna ny glädje i en ny partner.

Allt man gör för mycket av tröttnar man på.. Mer troligt att dessa blir lesbiska för att vidga vyerna då de tröttnat på sex med män.
Citera
2018-11-03, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Snarare tvärt om. Att en tjej som legat med 200 olika män är förmodligen trött på sex och har ingen direkt vilja kvar att experimentera och finna ny glädje i en ny partner.

Allt man gör för mycket av tröttnar man på.. Mer troligt att dessa blir lesbiska för att vidga vyerna då de tröttnat på sex med män.

+1.

Det är nog tämligen vanligt när hon lekt av sig.
Citera
2018-11-03, 14:32
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Jag har väl instinkt att jag inte gillar er? Ni säger bara samma dynga ändå. Det är bara ert utseende som förändras.

När ni blir kåta så blir ni som djur som har svårt att behärska er. Jag kan inte ens förstå att kvinnor dras till er.

Och ändå lever du med en man.

Citat:
Jag försökte poängtera att jag inte är här för att utmana dig eftersom du är en random flashback man. Skulle jag vara intresserad av män så hade jag kunnat få vem jag vill men ju mer man går uppåt i toppskiktet desto mer ruttna skal man hittar.

Högmod ger högt fall. :-)

Citat:
Ni blir bara värre och värre ju mer utbildning och pengar ni har.

Då är det väl tur att vi betalar din mans leverne med bidrag så att han inte blir lika hemska som oss med pengar och utbildning.

Citat:
Du har väl inte fått en diss. Det finns många män som jag dissar ofta som blir som dig.

Ego och självbekräftelse igen. Hade trott du hade varit mer sansad med den faktorn om din man nu varit så bra och bekräftande att du inte sökt det utomäktenskapligt.

Citat:
Ännu mer intresserad av att irritera mig 👌🏼

Du skapar själv din egen irritation.

Citat:
Min man har väl också legat runt? Men han skryter om det som du gör. Han skämdes när vi träffades för 9 år sedan

Så vad är poängen du vill komma till då? Same same. :-)

Citat:
Sydeuropeisk/holländsk samt ryss. Finns en hel del blandningar till.

Jag är spanjor och holländsk. Poängen är..?

Citat:
Men det spelar väl ingen roll? Det var ju inte jag som läxade upp dig om ”kläder”

Vem pratar om kläder? Ingen shopping runda vi är på. :-)
Citera
2018-11-03, 14:36
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Och ändå lever du med en man.

Högmod ger högt fall. :-)

Då är det väl tur att vi betalar din mans leverne med bidrag så att han inte blir lika hemska som oss med pengar och utbildning.

Ego och självbekräftelse igen. Hade trott du hade varit mer sansad med den faktorn om din man nu varit så bra och bekräftande att du inte sökt det utomäktenskapligt.

Du skapar själv din egen irritation.

Så vad är poängen du vill komma till då? Same same. :-)

Jag är spanjor och holländsk. Poängen är..?

Vem pratar om kläder? Ingen shopping runda vi är på. :-)

Min man är egenföretagare. Något som jag har bidragit till eftersom han levde som en ”sjörövare” till sent i livet.

Han insåg väl att Jessica/Jenny/Allison är bara tomhet som han vaknar upp till varje dag. Han ångrar sina ligg varje dag.

Han betalar för sig själv. Jag är dock ingen som dömer som män gör. Jag gav det en chans istället för att döma honom för hans historia och det bör människor göra

En historik är en historik. Det är väl därför det blir speciellt när en man får en kvinna som hatar män på fall.

Kanske ni ska på en studieresa hos honom?

Men det var ju du som skulle poängtera min ”kläder”?

Jag har en blogg inom mode, naglar och fransar så kanske därför jag gillar att
visa upp det. Vill du få fler ligg kanske jag kan fixa dina fransar?
Senast redigerad av DixieD 2018-11-03 kl. 14:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in