Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Jag förstod att du var en sån man hoe. Kan känna lukten av såna män på långt håll.
Jag kan erkänna vilket få kvinnor kan. Det handlar om integritet och moral. En kvinna som tex dig, går till verbal attack direkt och kastar alla möjliga glåpord i ordboken som "försvar" för att behålla sin fasad.
Citat:
Jag avskyr ert beteende och er syn på kvinnor men problemet är kvinnorna som släpper till på grund av deras lilla lust.
Jag ligger med kvinnor som är lika eller värre än mig. Svärdet är tvåeggat. Kvinnornas beteende är värre än oss mäns. Allt de pratar om är stora kukar vilket är lugnt för mig då jag är välutrustad men just det med synen på det andra könet tar kvinnorna hem priset.
Citat:
För min del skulle du aldrig vara ett intresse. Män som lockar mig är såna som Maximillian Artell, Marcus Oscarsson eller Odd Spångberg.
Såna individer har mer än bara utseende att erbjuda.
Jag har djup så det räcker. Livserfarenhet ger det. Jag är 6/10 i utseende enligt andra och skulle smälta in på vartsom då jag klär mig i kavaj med stylad ledig klädsel på fritiden.
Citat:
Jag är utländsk men jag försöker inte tvinga på min kultur på andra. Jag pratar inte om någon annans klädsel som man bodde i Dubai där man måste bära hijab för att anses vara en anständig kvinna.
Ingen pratar om islam. Du tolkar fel medvetet och jag tolkar det som att du har bi-polaritet av någon grad som får dig att svänga så snabbt och grovt emotionellt.
Citat:
Du får i alla fall fortsätta knulla alla dessa kvinnor som är naiva och inte kan se förbi dig.
Ingen har hindrat mig. :-)
Citat:
Inte mitt problem 👌🏼 När det är min dotter så är det mitt problem i framtiden men där är jag inte minsta orolig för pappan är rätt skarp
Pappan är arab/muslim, står i dina tidigare inlägg.