2019-06-06, 13:18
Medlem
boggierocks avatar
Det är att suga kuken och ta sprut i munnen . Jag kommer alltid hur mycket som helst och tjejerna har fått svälja för allt dom har.
Citera
2019-06-29, 16:46
Medlem
Prayuths avatar
Ömsint och försiktigt massera pungen medan hon suger. Det är kalas!
Citera
2019-09-18, 13:41
Medlem
Frans-Jaegers avatar
När min tjej rider och samtidigt böjer sig fram och nafsar mig i örat...
Citera
2019-10-03, 11:30
Medlem
Deepthroata... mycket saliv... rinnande mascara 😎
Citera
2019-10-03, 11:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Rusty Trombone:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rusty_trombone
Citera
2019-10-03, 11:59
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Nope. De flesta killar älskar att bli knullade i röven med strapon. De flesta vet inte om det men det krävs bara en gång så är de fast. Men var beredd på att om du gör det på en kille så kommer han ALDRIG lämna dig.

Men hur gå till verka? Måste man droga ned honom, och binda fast i bästa 'Lisbeth Salander' stil? Var lite detaljerat, så det inte änder i bråk. går det och använda en morot eller en gurka?
Citera
2019-10-08, 10:30
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
När hon rider av mig precis längst upp på kuken så bara ollonet är inne i hennes fitta i ett högt tempo. Helst ska hon vara väldigt våt vilket hon oftast är.

Fasiken nu vill man hem och mysa med tjejen. Jävla flashback
Citera
2019-10-16, 11:08
Medlem
En passionerad avsugning med sprut i munnen slår det mesta. Långt förspel innan, bygg upp kåtheten succesivt..
Citera
2019-10-16, 11:11
Medlem
Det enda jag kan säga efter att ha skummat igenom tråden är att du riskerar göra "för mycket" om du lyssnar på för många råd på flashback. Iaf om det är mig du ska träffa.
Citera
2019-10-18, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
TS är en bra kvinna, lojal och villig. Många gånger räcker bara det.
skulle vilja att den blivande tjejen hantera till å kunna lära upp mig.blev frågad av 2 par hur de kommit att ja inte haft sex på 12 år.glad av å få henne erkänna hennes tidigare nekanda om de säxet va ja.ja oroade inte att inte våga ligga mer.
Citera
2019-10-18, 18:28
Medlem
Bizmarcks avatar
Få saker slår ett professionellt footjob av ett par välvårdade nakna kvinnofötter.
Citera
2019-10-28, 13:30
Medlem
För mig är det skönaste en tjej kan göra att visa hur mycket hon gillar att ha sex med mig. Punkt.

Sen kan det göras på många olika sätt...via ord, handling, blickar osv.

Det får mig att känna mig åtråvärd och manlig och jag presterar grymt mycket bättre när jag märker att kvinnan jag är med är kåt och glad.

Ett ex till mig hade den inställningen till sex och trots att våra personligheter till slut inte ALLS passade ihop så var vi sjukt sexuellt kompatibla.

Hon fullkomligt ÄLSKADE att suga min kuk...kunde dyka ner på den i tid och otid och såg alltid till att ge lååånga, sköna avsugningar med dylik behandling av kulorna. Det riktigt lyste i ögonen på henne när hon fick fram den och det gjorde mig otroligt upphetsad.
Sen mer eller mindre krävde hon att jag skulle komma i hennes mun så hon kunde svälja allt...hon låg kvar och nästan diade kuken tills det inte kom något mer innan hon var nöjd.

Sen kunde hon krypa upp i min famn och somna med ett leende....trots alla dåliga saker som hände i den relationen tänker jag fortfarande på henne med åtrå pga detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in