Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-30, 08:31
  #1
Avstängd
Liksom, på riktigt?

Vi alla härinne har fullt upp med att diskutera invandringsfrågan så visst är vi nog medvetna om det, men har det någonsin slagit er på ett brutalt realistiskt sätt att Sverige aldrig kommer bli sig likt igen? Liksom på ett sådant skarpt sätt så man nästan fäller en tår över hur sjukt det känns. Vårt land håller på att gå sönder och svensken kommer förmodligen försvinna inom säkerligen bara 100 år. Det Sverige du växte upp i kommer aldrig tillbaka igen. Det är kört.

Redan idag så ser man ju knappt några svenskar ute i städerna längre, iallafall så är det i många städer runtom i landet. Bara en massa blattegäng och negrer som driver runt och blänger argt på alla etniska svenskar, stökar/begår en jävla massa brott/trakasserar svenskor och allmänt skapar en obehaglig otrygg stämning. Hucklen överallt som gapar med horder av ungar efter sig, som skriker argt på svensken om denne råkar stå ivägen för dem. De pissar på oss, vår kultur och vårt land. Smutsigt och stökigt, otryggt, noll gemenskap, klaner från tredje världen som håller på att ta över bit för bit, sakta men säkert. Det är inte konstigt att svenskarna inte vill gå ut längre. Det kan ju för fan vara rena mardrömen att gå igenom en svensk stad på sistone, speciellt på kvällen. I staden där jag bor, om man råkar gå ut på kvällen, så står det arga negrer och blattar överallt och stirrar på en som om de skulle vilja halshugga en, ibland blir man förföljd och får börja gå snabbt. Fy fan, är detta Sverige eller Mogadishu?

Tänk er att det är såhär när de fortfarande är en liten minoritet. Bara föreställ er hur det kommer se ut när de börjar närma sig 30-40-50% av befolkningen, helt enkelt pga deras höga barnafödande och sen får vi väl se hur länge vi fortsätter trycka in över 100 000 nya om året. Titta bara på paris, en försmak på vad som kommer till sveriges städer - livsfarliga nogo zones där inte ens polisen vågar åka till, och som helt och hållet styrs av våldsamma klaner.

Det enda som skulle kunna sätta stop på vansinnet är att man stoppar invandringen helt och skickar hem varenda jävel som begått/begår brott, noll tolerans. Men det kommer såklart aldrig ske. Snarare pratar man om att Sverige kan ta emot 30 miljoner nya invandrare.

Visst känns det lite sjukt att vårt land går detta öde till mötes? Har ni tänkt riktigt djupt på det? Vem trodde på det glada 80 och 90talet att detta är vad som skulle komma att hända med Sverige? visst blir man lite ledsen, på riktigt..

Välkommen till Sverige: http://i.imgur.com/yLRlSOK.jpg
__________________
Senast redigerad av JalleKalleBalle 2018-10-30 kl. 08:49.
Citera
2018-10-30, 08:33
  #2
Medlem
burialhexs avatar
Allt är kört om 100 år.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...rta-sedan-1970
Citera
2018-10-30, 08:40
  #3
Medlem
pillenottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Liksom, på riktigt?

Vi alla härinne har fullt upp med att diskutera invandringsfrågan så visst är vi nog medvetna om det, men har det någonsin slagit er på ett brutalt realistiskt sätt att Sverige aldrig kommer bli sig likt igen? Liksom på ett sådant skarpt sätt så man nästan fäller en tår över hur sjukt det känns. Vårt land håller på att gå sönder och svensken kommer förmodligen försvinna inom säkerligen bara 100 år. Det Sverige du växte upp i kommer aldrig tillbaka igen. Det är kört.

Redan idag så ser man ju knappt några svenskar ute i städerna längre, iallafall så är det i många städer runtom i landet. Bara en massa blattegäng och negrer som driver runt och blänger argt på alla etniska svenskar, och stökar/begår en jävla massa brott/trakasserar svenskor/skapar obehaglig otrygg stämning. Hucklen överallt som gapar med horder av ungar efter sig, som skriker argt på svensken om denne råkar stå ivägen för dem. Smutsigt och stökigt, otryggt, noll gemenskap, klaner från tredje världen som håller på att ta över bit för bit av vårt land, sakta men säkert. Det är inte konstigt att svenskarna inte vill gå ut längre. Det kan ju för fan vara rena mardrömen att gå igenom en svensk stad på sistone, speciellt på kvällen. I staden där jag bor, om man råkar gå ut på kvällen, så står det arga negrer och blattar överallt och stirrar på en som om de skulle vilja halshugga en, ibland blir man förföljd och får börja gå snabbt. Fy fan, är detta Sverige eller Mogadishu?

Tänk er att det är såhär när de fortfarande är en liten minoritet. Bara föreställ er hur det kommer se ut när de börjar närma sig 30-40-50% av vår befolkning, helt enkelt pga deras höga barnafödande och sen får vi väl se hur länge vi fortsätter trycka in över 100 000 nya om året. Titta bara på paris, en försmak på vad som kommer till sveriges städer - no go zones där inte ens polisen vågar åka in till, och som helt och hållet styrs av våldsamma klaner.

Det enda som skulle kunna sätta stop på vansinnet är att man stoppar invandringen helt och skickar hem varenda jävel som begått ett brott, noll tolerans. Men det kommer såklart aldrig ske.

Visst känns det lite sjukt att vårt land går detta öde till mötes? Har ni tänkt riktigt djupt på det? Vem trodde på det glada 80 och 90talet att detta är vad som skulle komma att hända med Sverige? visst blir man lite ledsen, på riktigt..

http://i.imgur.com/yLRlSOK.jpg

Jag gråter konstant inombords.
Men det verkar ju som de PK-skadade svenskarna vill ha det såhär, med tanke på hur valresultaten ser ut - det som svider mest är väl tanken på det samhälle mina barn och barnbarn kommer att få växa upp i.
Men så långt tänker man antagligen inte när man röstar S, V, C,L eller MP och är fullt upptagen med att masturbera i sin egen godhetsgegga
Citera
2018-10-30, 08:40
  #4
Medlem
Jernmaskens avatar
Medborgare, om 100 år finns du ej längre kvar. Då har någon annan tagit din stol. Det vet du inget av.
Citera
2018-10-30, 08:43
  #5
Medlem
Hamsterbolls avatar
Sverige har klarat flera istider, pest, svält, stor landsflykt, krig... vi kommer klara detta också. Varje generation förändrar ju landet.

För min del så försöker jag bevara våra traditioner, föda många svenska barn, bevara svenska värderingar, leva som jag lär.

I framtiden kanske Sverige ser annorlunda ut, vi kanske blir ett mindre land, eller delas upp i flera länder. Jag kommer i alla fall inte ge upp.
Citera
2018-10-30, 08:43
  #6
Medlem
Helvete vad mycket gnäll det är då. Om det är så jävla hemskt får ni väl göra något åt det. Sitta o lipa varenda dag på flashback, vad fan leder det till?

Är alla nationalister såna jävla gråtrunkande snöflingor? Pinsamt
Citera
2018-10-30, 08:44
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jernmasken
Medborgare, om 100 år finns du ej längre kvar. Då har någon annan tagit din stol. Det vet du inget av.

Mina/dina barn/barnbarn gör det. Vill du att de ska växa upp och bli styrda av muslimer?
Citera
2018-10-30, 08:51
  #8
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Mina/dina barn/barnbarn gör det. Vill du att de ska växa upp och bli styrda av muslimer?
Det vet vi inget om. Ingen kan veta det och det som blir, det blir.
Citera
2018-10-30, 08:54
  #9
Medlem
puterealbas avatar
Visst är det på många vis kört, men ni svenska vägrade ju att göra något åt saken. Men att allt är borta, nej nej nej! Det är inte det alls! Men det kommer att bli våldsamt så in i helvete. Så om du inte har nerverna för det, fly till... jag vet inte. Nånstans.
Citera
2018-10-30, 08:56
  #10
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Helvete vad mycket gnäll det är då. Om det är så jävla hemskt får ni väl göra något åt det. Sitta o lipa varenda dag på flashback, vad fan leder det till?

Är alla nationalister såna jävla gråtrunkande snöflingor? Pinsamt

Många av dagens verkar vara det. När jag var i mina bästa år på 90-talet, då jävlar marscherade man och slog svartskallar och rödingar på käften! Dagens frihetskämpar verkar sitta här och gapa om att allt är för sent. Om om alla gapar här om att allt är försent då är det för fan för sent!!! Helvete! Fan! What the fucking fuck?!

PS. Jag har respekt för NMR och NU.
Citera
2018-10-30, 08:58
  #11
Medlem
gulguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Allt är kört om 100 år.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...rta-sedan-1970

Mänskliga rättigheter tog död på människan till slut.
Citera
2018-10-30, 09:01
  #12
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Tänk er att det är såhär när de fortfarande är en liten minoritet. Bara föreställ er hur det kommer se ut när de börjar närma sig 30-40-50% av befolkningen, helt enkelt pga deras höga barnafödande och sen får vi väl se hur länge vi fortsätter trycka in över 100 000 nya om året. Titta bara på paris, en försmak på vad som kommer till sveriges städer - livsfarliga nogo zones där inte ens polisen vågar åka till, och som helt och hållet styrs av våldsamma klaner.

Det är relativt kört etniskt sett. Svensken kommer bli minoritet och troligen förlorar mycket av dom viktiga politiska posterna och poster i näringslivet. Demografin kommer förändras fundamentalt utifrån flera olika demografiska fakta som ålder, etnicitet, religion, intressen och utbildning. Sverige kommer fundamentalt förändras, vilket det gjort många gånger tidigare.

När jag var barn träffade jag en släkting som var född 1893, då var Sverige ett 100%-igt etniskt svenskt land som gentemot i dag är fundamentalt annorlunda. Tyvärr menar jag att utvecklingen inte går år rätt håll.

Förr emigrerade Svenskar pga dåliga framtidsutsikter idag kallas det white flight, jag funderar på liknande. Jag söker arbete i Norge och planerar också för att fortsätta i Sydamerika, eventuellt Östeuropa. Generellt går det säkert bo i Sverige under många årtionden till men försämringarna märks från år till år. Jag tror alltså att många svenskar i framtiden, särskilt utbildade sådana kommer välja nya tillväxtmarknader runt om i världen.

Vad är det som säger att etniska svenskar måste bo i landområdet Sverige?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback