2018-10-29, 23:21
Medlem
Söndagmorgon: Jag vaknar upp sittandes I soffan ser mig omkring och får syn på min bästa polare, han är redan vaken och tittar oroligt på mig, "Är allt bra" frågar han. Jag förstår ingenting… Efter ett par sekunder av uppvaknande förstår jag att det måste ha gått vilt till eftersom nästan alla möbler är sönder och det är stora hål i gipsväggarna, vad fan har hänt tänkte jag.

Fredageftermiddag: Jag är riktigt taggad på att festa och speciellt eftersom att det är lönehelg. Efter jobbet taggar jag ner till den lokala kiosken för att införskaffa mig en bong, ringer mina polare och frågar om dem är sugna på att testa skiten, självklart svarar alla. Dem sviker mig aldrig. Vi hotboxar min stuga och alla blir stekta som aldrig förr. Vi kör en lek som jag kom på vid namn mystiska korgen, det är skitkul tycker vi. Jag knäcker några öl och minns inte resten av kvällen/natten.

Lördagmorgon: Börjar med att knäcka några öl då suget är för stort, blir taggad så anordnar ett litet förkrök med de närmsta vännerna. Dem kommer över och vi fortsätter dricka under dagen.

Lördagkväll: Gästerna börjar rulla in och vi är redan i fin form. Jag känner mig stark och är riktigt taggad, knäcker upp första tequillan och börjar halsa den tillsammans med några xanax. Efter det här har jag absolut inget minne men har fått återberättat. Vi ska tydligen ha beställt horor och bjudit in kranar till festen men de dök aldrig upp. Vi knallar vidare in till stan för att fortsätta festa, vi kör inom donken och jag tar en piss utanför med hamburgare i munnen. Det kör förbi några personer i en bmw som tutar på mig, jag räcker upp fingret och ber dem att dra, "JAG SKA KNULLA DIN MAMMA" skriker dem. Men jag står lugnt kvar och pissar samtidigt som jag pekar finger. Dem stannar och kliver ur, SHIT nu blir det vev tänker polarna men jag står lugnt kvar och pissar samtidigt som jag pekar finger åt dem. Jag säger någonting till dem och de beger sig iväg.

Vi dundrar vidare in till nattklubben där jag vann 4-5 tusen på blackjack som jag snabbt gjorde av med genom att bjuda friskt till alla som gick förbi baren. Vid det här tillfället ska jag ha försvunnit och mina vänner är oroliga för mig pågrund av den ofantliga mängd alkohol som jag har förtärt i min hyfsat lilla kropp. Vid 4 på morgonen hittar dem mig på ett kebabställe där jag står och jiddrar med någon kille, vi tar en taxi hem till mig och jag ska ha snackat med taxichaffisen i helt osammanhängade meningar med blandat språk.

När vi kom hem var polaren sugen på att crossfada och jag ville självklart vara med. Vi hade inget cb hemma så vi tog bilen in mot stan igen, förstår inte hur vi kunde göra det här och fortfarande leva då alla var stenpackade. Väl hemma igen började jag kasta möbler och tackla mina kompisar vilket jag inte förstår anledning till. När dem hade fått mig lugn på mig däckade jag på 1 sekund.

Summering, 8000 kronor fattigare och knappt något minne kvar från kvällen.
Senast redigerad av barren123 2018-10-29 kl. 23:59.
Citera
2018-10-29, 23:26
Medlem
puterealbas avatar
Som film skulle det funka fint. Men i textform? Nja, du får allt finslipa på din berättarteknik lite...
Citera
2018-10-29, 23:29
Medlem
Är du nöjd med helgen ?
Citera
2018-10-29, 23:30
Medlem
Ja, är väl ingen mästare på att skriva anekdoter men var sugen på att testa.
Citera
2018-10-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eggus
Är du nöjd med helgen ?
Ville väl ge ett avskräckande exempel på alkoholens negativa effekter.
Citera
2018-10-29, 23:46
Medlem
JayJayAdamss avatar

Exakt vad är det du trippat på? Ditt ego?

Jag ser inte att du nämner någon drog att trippa på. Jag ser mest en jävla massa svammel.

Visst ni hotboxa din stuga med din nya bong men en tripp? Nä, tveksamt.
Citera
2018-10-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Exakt vad är det du trippat på? Ditt ego?

Jag ser inte att du nämner någon drog att trippa på. Jag ser mest en jävla massa svammel.

Visst ni hotboxa din stuga med din nya bong men en tripp? Nä, tveksamt.
Så har redigerat glömde att nämna en detalj i inlägget.
Citera
2018-10-30, 00:05
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barren123
Så har redigerat glömde att nämna en detalj i inlägget.

Skummade igenom ditt inlägg igen men hittade ingen detalj som skulle göra att det mer klassas som en tripprapport.

Vad var det för detalj du la till?
Citera
2018-10-30, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Skummade igenom ditt inlägg igen men hittade ingen detalj som skulle göra att det mer klassas som en tripprapport.

Vad var det för detalj du la till?
Det står väl tripp och rusrapport. Jag skulle klassa denna tråd som rusrapport men mod får gärna flytta tråden.
Citera
2018-10-30, 00:59
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barren123
Det står väl tripp och rusrapport. Jag skulle klassa denna tråd som rusrapport men mod får gärna flytta tråden.

Jo men det har du nog rätt i, att den var en rusrapport men den handlade om i princip ingenting, bara massa svammel i min mening.

Det var nog inte den bästa rapporten jag läst men men smaken är som baken
Citera
2018-10-30, 02:54
Medlem
over9ks avatar
Haha jag tyckte den var rolig iaf. Känner igen mig själv alltför väl... Sliriga utekvällar som bara ger ångest dagen efter!
Citera
2018-10-30, 23:19
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
"knäcker upp första tequillan och börjar halsa den tillsammans med några xanax. Efter det här har jag absolut inget minne men har fått återberättat"

Hahaha, en klassiker.
Förstår inte varför alla bitter-sossar inte gillar din rapport.

Den var ju bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in