• 6
  • 7
2010-03-03, 00:49
Medlem
ostwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hela gänget kommer från Härnösand, 4,5 mil ifrån mig

Timrå-Sundsvallsbo kanske
Citera
2010-03-07, 15:24
Medlem
Floatingflutes avatar
Ingen som har, eller kan ta reda på Mailadressen till Eva Lund ?

Har letat men hittar inget
Citera
2010-03-08, 12:43
Medlem
Evil Kneivels avatar
nån som såg när de vann OS guldet o skulle pussas så vicka en av pumorna på huvudet så det såg ut som ett lebbhångel?
Citera
2025-03-16, 14:32
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Sitter som förhäxad framför damcurlingen och flåsar erotiskt (?) varje gång de filmar Eva Lund.. Vad vet FB:s samlade hjärntrust om henne, mer än det som finns på hemsdia o.d? (d.v.s. man, ett barn) Gärna snuskiga detaljer från depraverade expojkvänner. Hur ÄR kvinnan i sängen? Som ett curlingklot eller som en uppretad tiger?

Sittet du fortfarande som förhäxad och drömmer om erotisk lek med denna Eva, eller har din lust försvunnit nu när Tigern förbytts till en Flodhäst 😂! (Vinterstudion hade nyss besök av en Hippo.)
Citera
2025-03-17, 14:42
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Sittet du fortfarande som förhäxad och drömmer om erotisk lek med denna Eva, eller har din lust försvunnit nu när Tigern förbytts till en Flodhäst 😂! (Vinterstudion hade nyss besök av en Hippo.)
Jag vet... förfallet är enormt. Man ser ju samma tendens (refan) på Anna, Mabergs och Knochenarsenbrenner.

Sorgligt men allt verkar rasa efter och i slutet av karriären
Citera
2025-03-17, 19:14
Medlem
Ja jag såg det för nått år sedan med o blev helt paff. Hon fick ju hjärtat att slå lite extra då man såg på curling. Som yngre än henne drömde man om att bli förförd😍 men nu vette tusan antar att hon fött barn. Men just tantigheten mest tror jag.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in