2018-10-27, 10:33
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppNERupp
Ja, precis min tanke också! Låter väldigt konstigt. Därav att mina tankar gick till om detkan vara ensamkommande.

Är väldigt lätt att komma in på publik om man är under 18. Ofta behöver man bara attenda Publiks evenemang på Facebook och sen säga att man glömt leg och man bor inte i Västerås..
Citera
2018-10-27, 11:33
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
En bättre fråga är varför man går ut och drogar ner sig för?
Verkligen inte! Att bära vapen i syfte att skada/döda andra är huvudfrågan, huruvida arslet vill droga ner sig är sekundärt.
Likt en viss Eliasson försöker du flytta skuldfrågan och liksom banalisera det som hänt, fy fan din vänstermupp hoppas du får en ända in till skaftet någon gång. Då kan du stå där och propagera bäst du vill när blodet rinner ut likt en sifon med övertryck.
Senast redigerad av Millediablo 2018-10-27 kl. 11:40.
Citera
2018-10-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Verkligen inte! Att bära vapen i syfte att skada/döda andra är huvudfrågan, huruvida arslet vill droga ner sig är sekundärt.
Likt en viss Eliasson försöker du flytta skuldfrågan och liksom banalisera det som hänt, fy fån din vänstern hoppas du får en ändå in till skaftet någon gång. Då kan du stå där och propagera bäst du vill när blodet rinner ut likt en sifon med övertryck.

Våldsdåd och droganvändning sammanfaller väldigt ofta, bara en som själv drogar skulle missa den kopplingen.
Sök hjälp för ditt missbruk innan det är försent!
Citera
2018-10-27, 12:09
Medlem
flashamuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppNERupp
Misstänkt GM är under 18år. Låter konstigt då det ska ha skett på publik. Tänker om det är ensamkommande och att det här med åldern är lite ”flytande”... Ren spekulation.

Jag var på plats igår när stället utrymdes och stora dansgolvet spärrades av så det är publik det gäller, det ska röra sig om en vän till "musikern/rapparen" ricky rich.

Det är tyvärr väldigt enkelt för minderåriga att ta sig in om de känner rätt människor.
Citera
2018-10-27, 12:29
Medlem
PW-Gerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Vad är det du vill komma fram till?

Förmodligen att gemene man inte bär kniv. Väljer du att gå ut på krogen med en så har du redan där passerat en gräns. Dålig impulskontroll och bristande konsekvenstänk tillsammans med alkohol och stickvapen är alltid en dålig kombination.
Citera
2018-10-27, 12:49
Medlem
SecretQs avatar
Någon som vet vilka GM och BO är?
Citera
2018-10-27, 15:08
Medlem
Det nya spännande Sverige, snart kommer man väl behöva visiteras innan man besöker en krog.

Gissar på afghaner, dom brukar bära kniv.
Citera
2018-10-27, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashamuttan
Jag var på plats igår när stället utrymdes och stora dansgolvet spärrades av så det är publik det gäller, det ska röra sig om en vän till "musikern/rapparen" ricky rich.

Det är tyvärr väldigt enkelt för minderåriga att ta sig in om de känner rätt människor.

Vän till ricky rich som blivit knivad eller knivat?
Citera
2018-10-27, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Vilt
Det nya spännande Sverige, snart kommer man väl behöva visiteras innan man besöker en krog.

Gissar på afghaner, dom brukar bära kniv.

Nattklubben det hände på har ju bågar vid entrè som skall märka av knivar o sånt, oklart varför dessa inte används.
Citera
2018-10-27, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
Nattklubben det hände på har ju bågar vid entrè som skall märka av knivar o sånt, oklart varför dessa inte används.

länge sedan du var ut eller??? Du kan inte var där på ett par år.
Citera
2018-10-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Någon som vet vilka GM och BO är?
Den mest skadade kallas för Ozzy och är svart.
Citera
2018-10-27, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av el_quattro
länge sedan du var ut eller??? Du kan inte var där på ett par år.
Har för mig att dom haft båge sen dom bytte namn iaf?
Å nej jag går inte på Publik. Ett ställe för kids o blattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in