Citat:
Ursprungligen postat av
Socialdemokrat1990
Nu försöker du blanda bort korten. Han tillhör en stöldliga, men polisen uppger att motivet är relationsdrama.
Med andra ord är homosexmord betydligt mer korrekt som spekulation än påståendet om att det beror på stölder osv osv.
Tycker frågeställningen är rimlig.
Varför får man inte spekulera i saker som är helt felaktigt men inte i saker som ligger betydligt närmare sanningen?
Dessutom i ett skede då alla detaljer inte är kända.
Återigen, så är det ett relationsdrama om en
kvinna. Men ändå försöker ni vrida det till något annat. Och det var dom tydliga med direkt relationsteorin kom ut. När ni då ändå försöker få det till homo-relaterat blir det trams. Hur mycket ni än försöker låtsas som att ni är seriösa med er homo-teori. Jag har så svårt förstå varför ni ens försöker få det till något relaterat till homosexualitet. Det är jävla märkligt alltså.
"Men enligt en källa till NSD arbetar utredarna utifrån teorin att en sprucken kärleksrelation ligger bakom. Den anhållne mannen uppges leva ihop med en kvinna som tidigare haft en relation med den döde mannen."
https://kuriren.nu/nyheter/kalla-svartsjuka-bakom-styckmord-nm4950646.aspx
Det är väl inte så konstigt då att gemene man utan homosex-spöken i hjärnan, uppfattar er som tramsande? Speciellt när tråden översvämmades av dessa bisarra teorier när vi inte ens visste mer än att en kropp hittats. Redan då skreks det om detta i tråden. Att man redan då börjar skriva ut sina sexuella homo-fantasier i en tråd om styckmord är jävligt märkligt, speciellt om man tittar på statistiken, homosexualstyckmord förefaller väldigt sällsynta.
Nu vet jag inte om detta inlägg kanske skulle postats i tråden vi pratar om, eller här, men detta är mina synpunkter på inläggen TS har blivit varnad för. Så jag valde denna tråd.