Är det verkligen okej att trolla runt på detta viset? I sin rubrik fastställer TS att ett homosexmord utförts i Kalix. Men så är det ju inte.
Detta blir ju minst sagt mycket vilseledande.
TS bevisar ju att han/ hon inte framför en teori utan påstår en sak, samma sak som TS i denna tråden sedan vänder mot den varnande modden.
Och tillåts komma undan med det?
Man beskyller en mod för samma sak man själv gör, detta framgår tydligt i valet av rubrik i denna tråden skapad av den varnade postaren.
Spridande av vilseledande uppgifter de Luxe, men det ser faktiskt inte helt seriöst ut allt detta, nej.
Och eftersom denna tråden blev klassad(förflyttad) som "Tillämpning av befintligt regelverk" så undrar jag om rapporteringen av densamma(inte jag som rapporterat tråden i fråga)är fel? Denna tråden är rapporterad för "Trams och off-topic", regel 0.03.
Vilket jag också tycker den borde vara och klassas utifrån.
På vilket ben ska alla de seriösa användarna av Flashback stå på och undrar då jag?
Man ställer ENORMT stora krav på användarna och hänvisar också ofta och gärna till
reglerna.
Nu skall användarna också kunna och behärska
tillämpningen av desamma? Denna tråden ger åtminstone mig vid handen att inte ens moderatorerna på Flashback ges verktyg nog till detta.
Jag tycker Flashback är en alltför bra plattform för att gräva sin egen grav och borde sannerligen inte vara nästet för att slå ifrån sig seriös kritik(vilket kommit i MULTUM nu den senaste tiden, men då tystats ned...) nu när denna tråden ändå är flyttad till Flashback och allt?