2018-10-26, 13:18
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
De stora skillnaderna är att

1. Den onda brunhögern har fått rätt c:a tusen miljarder gånger de senaste åren. Förr var detta något som låg och puttrade. Nu får rasisterna och nazisterna jackpot på jackpot eftersom PK-bölden har brustit och sprutar ett fyrverkeri av äckligt PK-var över hela samhället.
Jaså. Jag väntar fortfarande på den utlovade systemkraven.

Det enda som hänt är att rassarna har börjat komma ut ur garderoben i större utsträckning.
Citera
2018-10-26, 13:27
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Jaså. Jag väntar fortfarande på den utlovade systemkraven.

Det enda som hänt är att rassarna har börjat komma ut ur garderoben i större utsträckning.

Jag antar att du försökte skriva "systemkollapsen". Mitt inlägg innehåller ingenting om en systemkollaps. Dra åt helvete jävla äckel.
Citera
2018-10-26, 13:38
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Jag antar att du försökte skriva "systemkollapsen". Mitt inlägg innehåller ingenting om en systemkollaps. Dra åt helvete jävla äckel.
Du har rätt. Rättstavningen sabbade meningen.

Huvudsakliga budskapet från de bruna är att "Sverige är på väg att kollapsa. Vi kommer råka ut får något form av moralisk kollaps när vi får hit människor som inte förstår att kvinnor ska respekteras. Det borde ju de där jävla hororna till pk fittorna begripa."

Jag väntar som sagt fortfarande på kollapsen. Det verkar också som den ruttnaste kvinnosynen kommer från brunskjortorna själva.
Citera
2018-10-26, 13:42
Medlem
Det traditionella tyckandet och skrivande av "rätt" åsikter har ju alltid varit förbehållet journalister och till viss del makthavare. När internet kom och därmed dessa forum, typ FB, så kunde kreti o pleti äntligen göra sig hörda. Vi kunde utmana det "fria" ordet och vi kunde får en chans att visa att det finns andra åsikter. Det var som en damm som brast, det var et enormt uppdämt behov att få bemöta alla förståsigpåare med rätt åsikter. Journalisterna tappade fotfästet. De kunde inte längre sprida sina budskap utan att bli recenserade. Jag tycker det är jättebra och en verklig seger för demokratin. Baksidan är anonymiteten som många inte klarar av att hantera.. Med det menar jag att bara för att jag är anonym behöver jag inte trakassera folk, eller använda ren penalism. Har du en bra åsikt så behövs inte mer än bara fakta. En "bra" åsikt är givetvis subjektivt. Jag kan tycka väldigt illa om vad en journalist skriver, men måste jag därför kalla person "jävla fitta" eller liknade. Räcker det inte med att säga att "jag håller inte med", eller "du har fel" och sen ge ett bra argument varför?
Citera
2018-10-26, 13:45
Medlem
Mjälls avatar
Citat:

Huvudsakliga budskapet från de bruna är att "Sverige är på väg att kollapsa. Vi kommer råka ut får något form av moralisk kollaps när vi får hit människor som inte förstår att kvinnor ska respekteras. Det borde ju de där jävla hororna till pk fittorna begripa."

Jag väntar som sagt fortfarande på kollapsen. Det verkar också som den ruttnaste kvinnosynen kommer från brunskjortorna själva.

Varför citerade du mig när jag inte skrev något om en systemkollaps? Dra åt helvete jävla äckel.
Citera
2018-10-26, 13:46
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Fattigpensionärerna och de som behöver vård lever redan i den. Det blir snart din tur att få uppleva detsamma.
Citera
2018-10-26, 13:47
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Varför citerade du mig när jag inte skrev något om en systemkollaps? Dra åt helvete jävla äckel.
Du skrev att brunhögern har fått rätt i sina påståenden. Jag hävdar motsatsen. De har haft fel om sitt viktigast budskap.
Citera
2018-10-26, 13:48
Medlem
Citat:

"De anmälda våldtäkterna ökade med 10 procent eller 654 brott, till 7 370 brott 2017. Av de anmälda våldtäkterna utgjordes 6 810 anmälda brott av våldtäkt mot kvinna eller flicka, medan 559 anmälda brott avsåg våldtäkt mot man eller pojke. Jämfört med 2016 har de anmälda våldtäktsbrotten mot kvinna/flicka ökat med 10 % (+609 brott). Även de anmälda våldtäktsbrotten mot man/pojke har ökat, med 45 brott (+9 %) mellan 2016 och 2017.

De anmälda våldtäkterna har ökat med 1 920 brott (+35 %) under den senaste tioårsperioden (2008–2017). Under perioden har antalet anmälda våldtäkter mot kvinna/flicka ökat med 31 procent (+1 610 brott), medan de anmälda våldtäkterna mot man/pojke har ökat med 129 procent (+315 brott)."

https://www.bra.se/statistik/statist...xualbrott.html

Sweden has the highest incidence of reported rapes in Europe and one of the highest in the world. One amongst every four women comes out to be the victim of rape in Sweden. By 2010, The Swedish police recorded the highest number of offences – about 63 per 100,000 inhabitants. The country has third-highest rape crime in the world. In 2009 there were 15,700 reported sexual offenses in Sweden, a rise of 8% compared to 2008, of which 5,940 were rape and sexual harassment (including exhibitionism) accounted for 7,590 reports. In April 2009, it was reported that sex crimes had increased by 58% over the previous ten years. According to a 2009 European Union study, Sweden has one of the highest rates of reported rape in Europe.
https://www.wonderslist.com/10-count...st-rape-crime/

Hur i det kallaste helvetet kan någon fortfarande ifrågasätta att invandring leder till fler våldtäkter?
Citera
2018-10-26, 13:54
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Fattigpensionärerna och de som behöver vård lever redan i den. Det blir snart din tur att få uppleva detsamma.
Det har inte varit något problem för mig att få sjukvård senaste året. Jag har inte märkt någon nämnvärd förändring på de senaste året. jämfört med tidigare. Nu är jag förstås ingen flitig besökare heller för den delen.

När menar du att fattigpensionärerna hade det bra? Klyftorna har visserligen ökat generellt. Det gäller även pensionärerna. Mina egna föräldrar har det makalöst bra som pensionärer. För de som är kvar av föregående generation så är det inte pengar de klagar över i alla fall.
Citera
2018-10-26, 13:54
Medlem
Citat:
Du skrev att brunhögern har fått rätt i sina påståenden. Jag hävdar motsatsen. De har haft fel om sitt viktigast budskap.
Det har dom ju dock inte? Vi ser fler attacker mot judar på grund av muslimerna, vi ser fler våldtäkter i samhället, gruppvåldtäkter har exploderat från ett ickeexisterande fenomen till ett stort jävla problem, åldringsrån var även det helt ickeexisterande, nu är det vardagsnyheter. Handgranater kastas mot skolor och lägenheter och våldsamma brott ökar speciellt mord rån och misshandel. Exakt vad högern har varnat för när vi tar in en massa analfabeter och incestfall från mellanöstern.
Citera
2018-10-26, 13:56
Medlem
Är det inte lite ironiskt att hävda att "populister" bara kan komma med glåpord och one-liners när PK sidan i flera år bara har varit förmögna att skrika rasist och sexist? Jag har hängt på flashback i flera år nu och sett mer statistisk och diskussion komma från icke-PK sidan än jag någonsin sett från PK sidan. Skulle säga att ration ligger på runt 100000:1 vid det här laget. Det enda globalisterna kan komma med är moraliska attacker och floskler; "Enligt statistik så är det såhär vilket är ett problem, vad kan vi göra åt det?", "Det spelar ingen roll eftersom du är en ondskefull människa".
Citera
2018-10-26, 13:56
Medlem
Citat:
Det har inte varit något problem för mig att få sjukvård senaste året. Jag har inte märkt någon nämnvärd förändring på de senaste året. jämfört med tidigare. Nu är jag förstås ingen flitig besökare heller för den delen.

När menar du att fattigpensionärerna hade det bra? Klyftorna har visserligen ökat generellt. Det gäller även pensionärerna. Mina egna föräldrar har det makalöst bra som pensionärer. För de som är kvar av föregående generation så är det inte pengar de klagar över i alla fall.
"Näääää, jag har inte haft några problem, därför finns det inga problem."

Du är så jävla fucking vidrig. USCH!

https://www.svd.se/manniskor-med-can...-tvingas-vanta
https://www.expressen.se/nyheter/sto...ll-annans-dod/
https://www.expressen.se/dinapengar/...gast-i-norden/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in