2006-02-15, 23:15
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydrooler
Du tror inte att folk påstått saker som visat sig felaktiga här på forumet tidigare?
Personligen var jag skeptisk tills bildbeviset kom.

Nästa gång ska jag skynda mig att skriva att det var jag och Kikki Danielsson som hade trekant med en falukorv eller nåt. Du lär ju inte tvivla i alla fall.

Ofta märker man om man kan lita på en uppgift beroende på vem det är och hur någon skriver det...
Citera
2006-02-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Varför kan folk inte bara acceptera att det är La Camilla när en person på forumet har sagt att det var hans kompis osm knullade med henne?

Åldern verkade inte riktigt stämma. Sen finns det ju även något som heter källkritik.

-----

Hon har ju inte bara varit med i Army of Lovers. Hon har även släppt musik solo under namnet La Camilla så sångerska är inte felaktigt.
Citera
2006-02-15, 23:23
Medlem
Citat:
Varför kan folk inte bara acceptera att det är La Camilla när en person på forumet har sagt att det var hans kompis osm knullade med henne?

Well, jag brukar själv rulla med ögonen när spekulationerna fortsätter sida upp och ner trots att nån gett definitiv info tidigt i tråden...

Jag ögnade snabbt igenom för att kolla om någon hade säker info, men det där inlägget om CH kändes av nån anledning som ett internt löpande skämt som jag missat - typ att varje gång det händer nåt så är det La Camilla som varit framme igen - så jag tog det inte på allvar. Det kändes för enkelt och fantasilöst, men det brukar sanningen ju alltid vara, så... sorry.

(Min skepsis kan oxå ha förstärkts av att Leila K nämndes för det känns som Flashbacks mest uttjatade person genom tiderna)
Citera
2006-02-15, 23:27
Medlem
julia45s avatar
och en eloge till Bogo och Brasklapp som trots hårt motstånd stod på sig

- sen kan jag fortfarande tycka att det varit roligare om det varit Blossom!
Citera
2006-02-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe
Okej, jag ger mig
Förlåt att jag inte trodde dig i början

Nu vill vi bara höra vad din polare sa om vem hon hade sex med och vad som egentligen hände där på planet. UTAN kvällstidningsord.

MSN konversation:
...
boqo said: det här med sexet då? var det att hon hade handen innaför brallorna på dig eller var det mera?
"Pojkvännen" said: det var lite petting i sätet typ
...

såja då var det ur världen, tack för ursäkterna
jo en sak till bara, det är boqo.. boQo

Ha det!
Citera
2006-02-16, 01:04
Bannlyst
Henemark raglade ju ut från Grand Hotel 04.00 när Rolling Stones bodde på hotellet i samband med deras spelning här i Sthlm för något år sedan. Hon hade tydligen lyckats snika in med någon i bandet och hon var enligt uppgift både aspackad och hög på något när hon raglade ut mot Kungsan-hållet.
Tragisk människa.
Citera
2006-02-16, 01:42
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Åldern verkade inte riktigt stämma. Sen finns det ju även något som heter källkritik.

Fast det står fyrtioårsåldern i artikeln, dvs allt från 35-45 beroende på hur man ser på saken. Allt, verkligen allt, tydde redan från början på att det var CH. Det syntes ju i princip och kändes dessutom som en grej hon skulle kunna göra.
Citera
2006-02-16, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tragisk människa.

Tja, hon lyckas i alla fall med konststycket att vara wannabe och has-been på samma gång.
Citera
2006-02-16, 06:27
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankan88
Varsågod

http://tinypic.com/view/?pic=nvwnc6

Do you love me??

I do love you.
Citera
2006-02-16, 08:17
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankan88
Varsågod

http://tinypic.com/view/?pic=nvwnc6

Do you love me??

Tackar, där satt den!
Så Camilla har tid och råd att åka på semester igen, har hon börjat prostituerat sig? För några jobb får hon väl inte fortfarande va?
Citera
2006-02-16, 08:28
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Tackar, där satt den!
Så Camilla har tid och råd att åka på semester igen, har hon börjat prostituerat sig? För några jobb får hon väl inte fortfarande va?

Får hon några av stimpengarna kanske?
Citera
2006-02-16, 08:31
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Får hon några av stimpengarna kanske?

Hon har väl inte skrivit några låtar? Det är väl Bard som tar alla dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in