2010-11-13, 19:47
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
För ett antal år sedan gjorde hon och bland annat Jonas Hallberg ett IQ test i nåt debattprogram på TV. Minns att hon hade väldigt högt resultat, typ 180. Jonas Hallberg hade lägre, men också högt, kanske 140. Någon kanske minns programmet och de närmare siffrorna.

180 är extremt. Jag har för mig att hon landade på runt 150. Det är inte så bad iofs räknas som geni; säkert många ute liggare som är missförståådda genier
Citera
2010-11-13, 19:54
Medlem
jenna20s avatar
Nu får jag omvärdera vår kungs smak när det gäller kvinnor. Har alltid tyckt att han gjorde ett finfint val (Silvia var verkligen otroligt vacker när de möttes!) men Camilla Henemark? WTF? Hon känns bara så....sunkig? Ungefär lika fräsch och lockande som en prostituerad
Citera
2010-11-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Nu får jag omvärdera vår kungs smak när det gäller kvinnor. Har alltid tyckt att han gjorde ett finfint val (Silvia var verkligen otroligt vacker när de möttes!) men Camilla Henemark? WTF? Hon känns bara så....sunkig? Ungefär lika fräsch och lockande som en prostituerad
Nu ja. Men då var hon het.
Citera
2010-11-13, 20:05
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
180 är extremt. Jag har för mig att hon landade på runt 150. Det är inte så bad iofs räknas som geni; säkert många ute liggare som är missförståådda genier

Vad såg hon hos knugen förutom det höga hårfästet, det mysko kroppspråket med ett huvud som kan vrida ett helt varv runt och det stötiga talet. Var det så skönt att ha händerna runt kronjuvelerna...
Citera
2010-11-13, 20:05
Medlem
Stäppiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Måste tyvärr säga samma sak om Camillas smak när det gäller att välja "lekkamrat" Ingen medlem i Army Of Lovers har haft lägre IQ än 140. Camillas höga intelligens är väl känd. Ändå får hon ihop det med vår närmast debila kung. Det måste ha blivit mycket enahanda lekar för Camilla Henemarks smak. Nåja hon fick förstås kompensation med lite materiell lyx.
Senast redigerad av Stäppis 2010-11-13 kl. 20:07. Anledning: stavfel
Citera
2010-11-13, 20:48
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Säkert nämnt i tråden, men det är ju ingen överraskning att hon av någon väljer att tala ut i kvällspressen. Hon har inga pengar och är utblottad och allmänt värdelös som människa. Hon lär ha plockat hem mycket deg från Expressen, bra mycket deg för sitt avslöjande och denna kvällblaskföljetång. Sanna Bråding drog väl 100 000 rakt ner i fickan när hon talade ut. Skanks.
Citera
2010-11-13, 20:56
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Vad såg hon hos knugen förutom det höga hårfästet, det mysko kroppspråket med ett huvud som kan vrida ett helt varv runt och det stötiga talet. Var det så skönt att ha händerna runt kronjuvelerna...

När knugen är privan och slappnar av lär han vara ett anspråklöst och ganska gemytligt sällskap. Inte helt obildad heller. Natuligtvis spelade hans ställning roill, men jag tror inte Camilla ljög när hon sa att hon uppriktigt var fäst vid honom.
Citera
2010-11-13, 20:59
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
När knugen är privan och slappnar av lär han vara ett anspråklöst och ganska gemytligt sällskap. Inte helt obildad heller. Natuligtvis spelade hans ställning roill, men jag tror inte Camilla ljög när hon sa att hon uppriktigt var fäst vid honom.
Fäst och fäst. Han lär väl ha pröjsat bra för att få sätta på henne, och det tackade hon ju inte nej till.
Citera
2010-11-13, 23:00
Medlem
Anabellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Han lär väl ha pröjsat bra för att få sätta på henne, och det tackade hon ju inte nej till.

O vad vet vi om det? Jag tror inte hon har fått någonting.
Citera
2010-11-13, 23:21
Medlem
Camilla är ju väldigt lik Silvia som ung. Samma stora bruna vackra ögon, mörka hår och lite exotiska uttryck. Den typen av kvinnor faller helt enkelt kungen på läppen.
Citera
2010-11-14, 01:09
Medlem
Camilla ska vara diagnosticerad med A D H D . Tydligen sänts ett program på tv med henne för ett tag sedan där detta framkommer. Det kan betyda att hon kan vara väldigt intelligent när det kommmer till vissa saker men helt misslyckas när det kommer till andra saker. Tex uthållighet och att inte hela tiden vara på G med nått brukar människor med A D H D ha problem med. Sedan kompliceras det väl också av att hon är en missbrukartyp.
Senast redigerad av Satanigatan2009 2010-11-14 kl. 01:12.
Citera
2010-11-14, 01:20
Medlem
z2joiss avatar
Alltså, det enda Camilla hitintills har sagt är att det var en "fjortisförälskelse". Ingenting om sex. Ingenting om några fysiska ömhetsbevis alls. Eller har jag missat något? Jag har bara läst Expressen idag. Låter som hon fick bra betalt för att säga att "kurtisan låter så förlegat".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in