Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Nu vet jag inte hur Camilla haft det senaste åren under 2000-talet.Antagligen svårt-och inget jag roas över.
Har man som tjej ett jädrans sprithuvud och kan dricka kopiösa mängder -så får man rykte som "missbrukare."En man med dito förmåga betraktas som "festprisse" eller "sjuhelvetskarl".
Det finns väl betydligt värre missbrukare på Stureplan en lilla Camilla!
Hon tycker om rött vin -OK vadå,än sen?
(...)
Har man som tjej ett jädrans sprithuvud och kan dricka kopiösa mängder -så får man rykte som "missbrukare."En man med dito förmåga betraktas som "festprisse" eller "sjuhelvetskarl".
Det finns väl betydligt värre missbrukare på Stureplan en lilla Camilla!
Hon tycker om rött vin -OK vadå,än sen?
(...)
Oj, vad ordet "missbrukare" triggade igång dig!
Mycket möjligt att det finns personer med värre beroendeproblematik än Camilla, men hon var trots allt tillfrågad om att vara med i "Celebrity rehab" i TV (om kändisars missbruksproblem) och var den enda som hade tackat ja till att vara med i programmet, när det beslutades att dokusåpaprojektet skulle läggas ned.
Camilla Henemark kommer nu ändå att genomgå något slags rehabilitering...
enbart pga att hon tycker om rött vin.
"Det är tråkigt att Kanal 5 fattar ett sådant beslut. Man hade erbjudit något positivt och ökat förståelsen för missbruk och psykisk ohälsa. Jag kommer ändå att fortsätta min egen rehabilitering samt få stöd av Kanal 5, säger hon."
"Jag är hemlös. Jag har bott i ett stödboende, men kontraktet är uppsagt. Det är en intressant erfarenhet att vara hemlös och man lär sig alltid något, säger Camilla Henemark."
http://www.resume.se/nyheter/2010/10/25/henemark-far-rehablitering/index.xml
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Camilla är grandios! Hon har en utstrålning som "knockar people,"denna ståtliga kvinna.
Det du håller på med är bara en massa konspirationsteorier.Säger Camilla att hon inte fått några pengar och inget med bokens utgivare har att göra så är det så.Är det någon som är en idiot så är det väl Sjöberg.
Det är mkt möjligt att Camilla haft en romans med Kungen på Sandhamn eller någonannastans,och att något "rykte läckt"-som säkerligen accelererats- men att alla vet,?-nej ingen VET något.-och jag är säker på att det var en ganska oskyldigt "historia",någon illasinnad journalist vill blåsa upp.
Det där märkte jag när Kungen talade om "händelsen."
Det du håller på med är bara en massa konspirationsteorier.Säger Camilla att hon inte fått några pengar och inget med bokens utgivare har att göra så är det så.Är det någon som är en idiot så är det väl Sjöberg.
Det är mkt möjligt att Camilla haft en romans med Kungen på Sandhamn eller någonannastans,och att något "rykte läckt"-som säkerligen accelererats- men att alla vet,?-nej ingen VET något.-och jag är säker på att det var en ganska oskyldigt "historia",någon illasinnad journalist vill blåsa upp.
Det där märkte jag när Kungen talade om "händelsen."
Konspirationsteorier... massa konspirationsteorier till och med!

Vad svamlar du om? Du verkar ju inte kunna ta till dig konstaterade fakta, eller ens läsa innantill.
Det framgår ju klart och tydligt att det är (bland andra?) Camilla Henemark själv som läckt om sina eskapader med Kungen. Hon har uppenbarligen ställt upp på ett flertal intervjuer, och hon har fått ta del av manus innan det skickades till tryck. Alltså har hon varit synnerligen involverad i bokens tillkomst.