2010-11-07, 23:22
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Nu vet jag inte hur Camilla haft det senaste åren under 2000-talet.Antagligen svårt-och inget jag roas över.
Har man som tjej ett jädrans sprithuvud och kan dricka kopiösa mängder -så får man rykte som "missbrukare."En man med dito förmåga betraktas som "festprisse" eller "sjuhelvetskarl".
Det finns väl betydligt värre missbrukare på Stureplan en lilla Camilla!
Hon tycker om rött vin -OK vadå,än sen?

(...)

Oj, vad ordet "missbrukare" triggade igång dig!

Mycket möjligt att det finns personer med värre beroendeproblematik än Camilla, men hon var trots allt tillfrågad om att vara med i "Celebrity rehab" i TV (om kändisars missbruksproblem) och var den enda som hade tackat ja till att vara med i programmet, när det beslutades att dokusåpaprojektet skulle läggas ned.
Camilla Henemark kommer nu ändå att genomgå något slags rehabilitering... enbart pga att hon tycker om rött vin.

"Det är tråkigt att Kanal 5 fattar ett sådant beslut. Man hade erbjudit något positivt och ökat förståelsen för missbruk och psykisk ohälsa. Jag kommer ändå att fortsätta min egen rehabilitering samt få stöd av Kanal 5, säger hon."

"Jag är hemlös. Jag har bott i ett stödboende, men kontraktet är uppsagt. Det är en intressant erfarenhet att vara hemlös och man lär sig alltid något, säger Camilla Henemark."

http://www.resume.se/nyheter/2010/10/25/henemark-far-rehablitering/index.xml

Citat:
Camilla är grandios! Hon har en utstrålning som "knockar people,"denna ståtliga kvinna.

Det du håller på med är bara en massa konspirationsteorier.Säger Camilla att hon inte fått några pengar och inget med bokens utgivare har att göra så är det så.Är det någon som är en idiot så är det väl Sjöberg.
Det är mkt möjligt att Camilla haft en romans med Kungen på Sandhamn eller någonannastans,och att något "rykte läckt"-som säkerligen accelererats- men att alla vet,?-nej ingen VET något.-och jag är säker på att det var en ganska oskyldigt "historia",någon illasinnad journalist vill blåsa upp.
Det där märkte jag när Kungen talade om "händelsen."

Konspirationsteorier... massa konspirationsteorier till och med!
Vad svamlar du om? Du verkar ju inte kunna ta till dig konstaterade fakta, eller ens läsa innantill.

Det framgår ju klart och tydligt att det är (bland andra?) Camilla Henemark själv som läckt om sina eskapader med Kungen. Hon har uppenbarligen ställt upp på ett flertal intervjuer, och hon har fått ta del av manus innan det skickades till tryck. Alltså har hon varit synnerligen involverad i bokens tillkomst.
Citera
2010-11-07, 23:23
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
.Säger Camilla att hon inte fått några pengar och inget med bokens utgivare har att göra så är det så.

Hon sade ju själv i artikeln att hon haft kontakt med bokens författare i tre år. Men visst hon kanske menade att de umgicks bara vad vet jag. Bara att vänta och se om hon kommer med fler uttalanden.
Citera
2010-11-07, 23:36
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Du är mycket närmare sanningen där än vad du kanske trodde från början

Abort?
Citera
2010-11-07, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
?
Tala ur skägget!
Det är väl hyggligt vedertaget att knugen har åtminstone ett barn mer än vad som är "officiellt"?
Citera
2010-11-08, 00:07
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Oj, vad ordet "missbrukare" triggade igång dig!

Mycket möjligt att det finns personer med värre beroendeproblematik än Camilla, men hon var trots allt tillfrågad om att vara med i "Celebrity rehab" i TV (om kändisars missbruksproblem) och var den enda som hade tackat ja till att vara med i programmet, när det beslutades att dokusåpaprojektet skulle läggas ned.
Camilla Henemark kommer nu ändå att genomgå något slags rehabilitering... enbart pga att hon tycker om rött vin.

jo,men nu syftade jag på de aktuella åren ang. den påstådda romansen/historien med Kungen; dvs slutet av 1990-talet,kanske sådär 98-2001,någonting-och då kunde man knappast beskylla henne för att vara missbrukare.
Sedan missbruk under uteliggareåren?-ja,missbrukar gör de flesta uteliggare,ingenting jag ifrågasätter -vet du själv vilka liv de lever?

Citat:
Ursprungligen postat av Callas

Konspirationsteorier... massa konspirationsteorier till och med!
Vad svamlar du om? Du verkar ju inte kunna ta till dig konstaterade fakta, eller ens läsa innantill.

Det framgår ju klart och tydligt att det är (bland andra?) Camilla Henemark själv som läckt om sina eskapader med Kungen. Hon har uppenbarligen ställt upp på ett flertal intervjuer, och hon har fått ta del av manus innan det skickades till tryck. Alltså har hon varit synnerligen involverad i bokens tillkomst.

Okej,du har rätt då vet vi alla det,att Camilla själv "tryckte på knappen."

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

HAHAHAH vad är detta? [...] Där alla djungelns djur samlas för att dricka och skvallra?

LuluBrooksie har rätt.ett helt ZOO finns här inne,en del människor är som djur,värre än djur...
Senast redigerad av blondie-590 2010-11-08 kl. 00:13.
Citera
2010-11-08, 00:17
Medlem
blondie-590s avatar
tror att han blandar ihop Camilla med Kayo....
Citera
2010-11-08, 01:01
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Nu vet jag inte hur Camilla haft det senaste åren under 2000-talet.Antagligen svårt-och inget jag roas över.
Har man som tjej ett jädrans sprithuvud och kan dricka kopiösa mängder -så får man rykte som "missbrukare."En man med dito förmåga betraktas som "festprisse" eller "sjuhelvetskarl".
Det finns väl betydligt värre missbrukare på Stureplan en lilla Camilla!
Hon tycker om rött vin -OK vadå,än sen?

Camilla är grandios! Hon har en utstrålning som "knockar people,"denna ståtliga kvinna.

Det du håller på med är bara en massa konspirationsteorier.Säger Camilla att hon inte fått några pengar och inget med bokens utgivare har att göra så är det så.Är det någon som är en idiot så är det väl Sjöberg.
Det är mkt möjligt att Camilla haft en romans med Kungen på Sandhamn eller någonannastans,och att något "rykte läckt"-som säkerligen accelererats- men att alla vet,?-nej ingen VET något.-och jag är säker på att det var en ganska oskyldigt "historia",någon illasinnad journalist vill blåsa upp.
Det där märkte jag när Kungen talade om "händelsen."

Camilla bryr sig inte ett skit hurvida elaka snacket går bakom henns rygg eller vad någon på internet skriver.Hon har blivit så grundligt sviken i sitt liv men hon vet hur hon ska hantera det.
Hade hon varit kvar i "Army of lovers" så hade bandet blivit internationellt stora.
Varken dominika eller michael har på långa vägar kunnat ersätta henne,...-och vad d skriver,ja skrattretande-allt för att förnedra ..sådan är psykologin.

Kul att någon backar upp stjärnan
Citera
2010-11-08, 01:24
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Kungen kanske har en liten mulattunge nånstans i Sverige, vem vet

Detta är ett långskott men visst bor det ett gulligt mulatt barn på Ängsö?, fader okänd, barnet bor på andra sidan kyrkan hos systern till Carl Piper, som sköts ner i Gamla Stan tillsammans med flickvännen.

Tänk va underbart om Knugens och La Camillas unge växer upp med tokgreven och Cajsa Lotta på Ängsö Slott brevids satanistkyrkan. Hur gammal skulle barnet i så fall vara?

Ett uppslag till nästa skandalbok, kryddat med Swingerspartyn på Ängsö swingersnakenbad.

Men för bra för att vara sant, eller?
Citera
2010-11-08, 07:09
Medlem
rex144s avatar
hon har sugit en kungliglig penis ,ingen kan ta ifrån henne detta,

hade varit kul om hon blivit gravid, kungen hade fått pröjsa underhåll
Citera
2010-11-08, 07:33
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
hon har sugit en kungliglig penis ,ingen kan ta ifrån henne detta,

hade varit kul om hon blivit gravid, kungen hade fått pröjsa underhåll
Hon har nog gjort mer än bara snaskat en konungslig kotte! Hon har med all säkerhet ridit på den i full karriär oxå.
Senast redigerad av fredrikdenstore 2010-11-08 kl. 07:40.
Citera
2010-11-08, 10:50
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Detta är ett långskott men visst bor det ett gulligt mulatt barn på Ängsö?, fader okänd, barnet bor på andra sidan kyrkan hos systern till Carl Piper, som sköts ner i Gamla Stan tillsammans med flickvännen.

Tänk va underbart om Knugens och La Camillas unge växer upp med tokgreven och Cajsa Lotta på Ängsö Slott brevids satanistkyrkan. Hur gammal skulle barnet i så fall vara?

Ett uppslag till nästa skandalbok, kryddat med Swingerspartyn på Ängsö swingersnakenbad.

Men för bra för att vara sant, eller?

Men vad i helvete är nu detta? Det finns ingen tokgreve förutom psykfallet Johanna Piper. Vem fan är du förresten?
Citera
2010-11-08, 11:21
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Det är väl hyggligt vedertaget att knugen har åtminstone ett barn mer än vad som är "officiellt"?
Det tvivlar jag på. Jag har haft nöjet att ta del av mycket skvaller om HMK genom åren som visat sig stämma. Att kungen skulle ha barn på bygden är ingen spridd "sanning".

När skulle detta ha skett enligt dina uppgifter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in