2018-10-24, 23:26
Medlem
Finns det ens en marknad för Voyeurism på lilla Gotland?
Var kan jag se andra ha sex? Måste få veta!
Gärna omkring Visby. Men hela Gotland går bra.
Jag är ny inom detta.
Citera
2018-10-25, 22:18
Medlem
Ingen?
Tänker om det finns en plats som är känd för sex utomhus eller i bil till exempel. En plats för möten liksom. Eller kanske finns något par som skulle vilja ställa upp på liknande?
Citera
2018-10-27, 16:43
Medlem
HappyHandsomes avatar
Kan inte skicka PM till dig. Du behöver 50 inlägg först. Men om du skaffar kik och skriver ditt namn här så...

Ett rent allmänt svar är att sånt här var betydligt vanligare på 80-talet när vi kunde vara anonyma på ett helt annat sätt och tjejerna blev respekterade. Badstränder var topless och det fanns rena nudiststränder. Ingen pratade om sexism eller gruppvåldtäkt och tjejerna vågade röra sig fritt ute.

Men i takt med att nakenbaden stängde så flyttades verksamheten till varmare länder. Idag är det svårt överallt, då alla har en kamera i fickan och ingen kan verka anonymt utan att bli dömd på nätet.

Det som är kvar är mobilfritt och kostar medlemsavgifter och är mest för par. Det blir snabbt korvfest så fort nån läcker. Så att någon skulle skriva ut sånt öppet här vore galet, då har man direkt dödat det.
Citera
2018-10-28, 10:48
Medlem
vet bara ett ställe på gotland. man kan stå med kikare 100 m ifrån och kolla hehe
Citera
2018-10-28, 13:14
Medlem
Attans. Jag får klura på detta. Alternativt vara jäkligt aktiv här på fb en tid 😜

Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Kan inte skicka PM till dig. Du behöver 50 inlägg först. Men om du skaffar kik och skriver ditt namn här så...

Ett rent allmänt svar är att sånt här var betydligt vanligare på 80-talet när vi kunde vara anonyma på ett helt annat sätt och tjejerna blev respekterade. Badstränder var topless och det fanns rena nudiststränder. Ingen pratade om sexism eller gruppvåldtäkt och tjejerna vågade röra sig fritt ute.

Men i takt med att nakenbaden stängde så flyttades verksamheten till varmare länder. Idag är det svårt överallt, då alla har en kamera i fickan och ingen kan verka anonymt utan att bli dömd på nätet.

Det som är kvar är mobilfritt och kostar medlemsavgifter och är mest för par. Det blir snabbt korvfest så fort nån läcker. Så att någon skulle skriva ut sånt öppet här vore galet, då har man direkt dödat det.
Citera
2018-10-28, 13:16
Medlem
Intressant. Är det välkänt? Välbesökt? Vill veta mer

Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
vet bara ett ställe på gotland. man kan stå med kikare 100 m ifrån och kolla hehe
Citera
2018-10-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kletskiten
Intressant. Är det välkänt? Välbesökt? Vill veta mer

Men det låter väl som det skulle vara under sommaren då eller?? Utomhus
Citera
2018-10-28, 17:11
Medlem
Förmodligen sommartid om det är utomhus. Men oavsett är jag nyfiken. Har hört att det ska finnas ställen på ön. Men oklart var

Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Men det låter väl som det skulle vara under sommaren då eller?? Utomhus
Citera
2018-10-28, 18:13
Medlem
under badsäsong ja. typ maj till slutet av augusti.

Eller menar ni det ska finnas ställen där man kan stå inomhus och kolla? låter ju som det skulle va nån klubb i så fall och då känns gotland som liiiite fel ställe. Hellre stockholm då på nån äcklig källarlokal eller nåt pervo som bårrat hål på krogtoan och tar betalt för folk att se på..
Citera
2018-10-28, 21:59
Medlem
Fleptuts avatar
Fanns ett par som gick att beskåda på Gotska Sandön.
Dom är nog inte kvar i denna stund men det en trevlig syn.

Än bättre att bli inbjuden till deras stuga på kvällen efter måltiden.

Happy hunting
Citera
2018-10-29, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kletskiten
Förmodligen sommartid om det är utomhus. Men oavsett är jag nyfiken. Har hört att det ska finnas ställen på ön. Men oklart var

Dejtade en rätt vild tjej för att antal år sedan. Hon var av det exhibitioniska slaget, och jag kan bara glatt erkänna att det smittade av sig på mig....
vi åkte till ett ställe bara några kilometer utanför stan och gick loss i bilen. Ibland var vi ensamma... men andra gånger var det uppenbart att vi hade publik....
Citera
2018-10-29, 19:42
Medlem
Jag tänker mig utomhus. Ett ställe dit folk brukar åka liksom.
För egen del är jag nyfiken på andra lika mycket som jag skulle kunna tänka mig att ta med nån dit.

Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
under badsäsong ja. typ maj till slutet av augusti.

Eller menar ni det ska finnas ställen där man kan stå inomhus och kolla? låter ju som det skulle va nån klubb i så fall och då känns gotland som liiiite fel ställe. Hellre stockholm då på nån äcklig källarlokal eller nåt pervo som bårrat hål på krogtoan och tar betalt för folk att se på..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in