Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jag vet att du inte umgås med feminister. Och förresten, om du gjorde det (du gör inte det) så kan du byta umgänge. Du kommer med feminism som en ursäkt för t.ex. sexköp och en hel del annat också.
Nu har jag tänkt efter. Här är resultatet: jag tycker att sexköp är äckligt. Inser du ens vad det är du säger? Du försöker insinuera att det är något riktigt manligt med att köpa sex. Försök med detta resonemang någon annanstans, t.ex. din personliga facebook och återkom med resultaten. Nähe, du vågar inte? Inte manlig nog.
Du börjar låta som adolf512, forumets driftkucku.
Du verkar autistisk eller något och personligt attackerad. Vem bryr sig om du blir äcklad eller glad? Du skapar en massa fantasifoster om vem anonyma användare på ett forum umgås med eller inte och vem de ,enligt dig,ska umgås med.
Ja det är manligt att inte följa normen eller värdegrunden och så har det alltid varit. Nu var det inte det jag syftade på, men jag håller med dig där.
Vad jag skrev är att de som inte är små fjolliga hens tänker och handlar bortom värdegrunden på ett annat sätt. Om det är så att män i andra länder överallt på jorden oftare besöker prostituerade så är det förmodligen så att Svenska män har ,på ett ungefär, en lika stor längtan efter det som de männen. Om man då inte bryr sig om Sveriges värdegrundsfeminsim så är det troligare att man handlar utanför den.