2018-10-24, 12:58
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Dessa män väljer inte bort nordiska kvinnor. De nordiska har valt bort dessa män. Därför drar de till Thailand. Du tror väl inte att SD-männen i Thailand är väldigt attraktiva som kvinnorna hemma i Svedala hade stått på kö för att få träffa?

Det stämmer nog till viss del, men inte i dom flesta fallen.

Jag brukar se män i 45-55-årsåldern som faktiskt ser väldigt bra ut gå runt med en thailändska.

Svenska män väljer bort nordiska kvinnor pga att dom anser att kvinnor är förrädare som släpper in muslimer i landet. Detta är ju lite komiskt dock eftersom det är vi män som är orsaken till detta.

Tror du att kvinnor helt plötsligt fick makt från ingenstans?
Citera
2018-10-24, 13:09
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadCash81
Spånar bara, men skulle det kunna ha något att göra med att dessa personer är mer fritänkande och mindre PK-ängsliga än Medelsvensson? Finns säkert gott om Svenssons därute som knappt vågar tänka själv, blivit itutade både det ena och det andra av PK-samhället och lydigt gör allt som släktingar, vänner, kollegor och "samhället" förväntar av dem. De skaffar familj och lever uttråkade och bittra men håller skenet uppe för "det är ju såhär livet ska vara om man vill passa in".

Medan SD-are är mer fritänkande, individualistiska och bryr sig mindre om vad folk tycker och tänker om dem. Vill de resa till Thailand och njuta, knulla, skaffa flickvän/fru så gör det det. Något PK-Svenne aldrig skulle kunna göra även om han vill det, för då raseras hela hans image, och PK-vännerna och -släktingarna kommer säga upp bekantskapen för att inte också riskera att hamna utanför innegruppen i villaidyllen.

Tror även det har mycket att göra med den överdrivna feminismen och PK-kulturen hos svenska fruntimmer. Se bara på vilka som är mest vänster, ensamkommandekramare, anti-utvisningsaktivister, etc. etc. SD har ju ganska konservativa åsikter, och asiatiska länder som Thailand är ganska konservativa och har ännu inte lyckats förstöras helt av nyfeminism med mera.
Jag tror det här är sanningen. Samma sak gäller förmodligen med andra former av aktiviteter som ängsliga pkister inte gör. Om man skulle undersöka saken är jag säker på att SD-väljare är de som inhandlar mest alkohol och importerar in i Sverige, de som mest sällan betalar in tvavgift samt de som besöker vanliga icke asiatiska bordeller och strippklubbar oftast. Allt det som den snälla henen inte gör.
Citera
2018-10-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag tror det här är sanningen. Samma sak gäller förmodligen med andra former av aktiviteter som ängsliga pkister inte gör. Om man skulle undersöka saken är jag säker på att SD-väljare är de som inhandlar mest alkohol och importerar in i Sverige, de som mest sällan betalar in tvavgift samt de som besöker vanliga icke asiatiska bordeller och strippklubbar oftast. Allt det som den snälla henen inte gör.

Sanningen. Sanningen är att alla riktiga män egentligen vill gå på bordell och dessutom hämta hem ett stycke från Thailand.

Vansinne. Och rent trams. Det är inte som om vanligare SD-väljare av den typ du försöker beskriva eller sådana som du umgås med feminister. Ni rör er inte i samma kretsar så den ursäkten kommer du ingenstans med.
Citera
2018-10-24, 13:23
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Sanningen. Sanningen är att alla riktiga män egentligen vill gå på bordell och dessutom hämta hem ett stycke från Thailand.

Vansinne. Och rent trams. Det är inte som om vanligare SD-väljare av den typ du försöker beskriva eller sådana som du umgås med feminister. Ni rör er inte i samma kretsar så den ursäkten kommer du ingenstans med.
Vad får du allt ifrån? Hur vet du vem jag umgås med? Vilken ursäkt?

I övriga världen är det vanligare att män går på bordell. I övriga världen har man en liberalare syn på mycket av det som är förfärligt i Sverige. I Sverige finns det en grupp av människor som inte håller med Sveriges extrema "värdegrund". Är det då konstigt om den här gruppen i större utsträckning gör sådant som resten av världen gör ,men som värdegrundsslavarna tycker är förfärligt?

Är det verkligen det? Om du tänker efter.
Citera
2018-10-24, 13:28
Medlem
Citat:
Vad får du allt ifrån? Hur vet du vem jag umgås med? Vilken ursäkt?

Jag vet att du inte umgås med feminister. Och förresten, om du gjorde det (du gör inte det) så kan du byta umgänge. Du kommer med feminism som en ursäkt för t.ex. sexköp och en hel del annat också.

Citat:
I övriga världen är det vanligare att män går på bordell. I övriga världen har man en liberalare syn på mycket av det som är förfärligt i Sverige. I Sverige finns det en grupp av människor som inte håller med Sveriges extrema "värdegrund". Är det då konstigt om den här gruppen i större utsträckning gör sådant som resten av världen gör ,men som värdegrundsslavarna tycker är förfärligt?

Är det verkligen det? Om du tänker efter.

Nu har jag tänkt efter. Här är resultatet: jag tycker att sexköp är äckligt. Inser du ens vad det är du säger? Du försöker insinuera att det är något riktigt manligt med att köpa sex. Försök med detta resonemang någon annanstans, t.ex. din personliga facebook och återkom med resultaten. Nähe, du vågar inte? Inte manlig nog.

Du börjar låta som adolf512, forumets driftkucku.
Citera
2018-10-24, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det stämmer nog till viss del, men inte i dom flesta fallen.

Jag brukar se män i 45-55-årsåldern som faktiskt ser väldigt bra ut gå runt med en thailändska.

Svenska män väljer bort nordiska kvinnor pga att dom anser att kvinnor är förrädare som släpper in muslimer i landet. Detta är ju lite komiskt dock eftersom det är vi män som är orsaken till detta.

Tror du att kvinnor helt plötsligt fick makt från ingenstans?

Gällande det fetade. Där har vi helt olika erfarenheter. Hade dessa män varit högvilt på köttmarknaden hade de enkelt kunnat skaffa en mer konservativ syd- eller östeuropeisk kvinna om de ej vill ha PK-svenskor.

Ja, naturligtvis är det män som bär ansvaret för den politiska situationen i ett land. Kvinnor har precis så mycket makt som män tillåter dem att ha. Dessutom har ju även majoriteten av män röstat för den så kallade sjuklöverns politik.
Citera
2018-10-24, 13:38
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Jag vet att du inte umgås med feminister. Och förresten, om du gjorde det (du gör inte det) så kan du byta umgänge. Du kommer med feminism som en ursäkt för t.ex. sexköp och en hel del annat också.

Nu har jag tänkt efter. Här är resultatet: jag tycker att sexköp är äckligt. Inser du ens vad det är du säger? Du försöker insinuera att det är något riktigt manligt med att köpa sex. Försök med detta resonemang någon annanstans, t.ex. din personliga facebook och återkom med resultaten. Nähe, du vågar inte? Inte manlig nog.

Du verkar autistisk eller något och personligt attackerad. Vem bryr sig om du blir äcklad eller glad? Du skapar en massa fantasifoster om vem anonyma användare på ett forum umgås med eller inte och vem de ,enligt dig,ska umgås med.

Ja det är manligt att inte följa normen eller värdegrunden och så har det alltid varit. Nu var det inte det jag syftade på, men jag håller med dig där.

Vad jag skrev är att de som inte är små fjolliga hens tänker och handlar bortom värdegrunden på ett annat sätt. Om det är så att män i andra länder överallt på jorden oftare besöker prostituerade så är det förmodligen så att Svenska män har ,på ett ungefär, en lika stor längtan efter det som de männen. Om man då inte bryr sig om Sveriges värdegrundsfeminsim så är det troligare att man handlar utanför den.
Citera
2018-10-24, 13:44
Medlem
Citat:

Givetvis är sexköp vanligare i kulturer med starkare macho-norm. Bland feministiska svenskar är det få män som har erfarenhet av att köpa sex. I sydeuropeiska kulturer med mer machismo har betydligt fler män erfarenhet av att köpa sex.
Citera
2018-10-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ja det är manligt att inte följa normen eller värdegrunden och så har det alltid varit. Nu var det inte det jag syftade på, men jag håller med dig där.

Pedofili? Våldtäkt? Personrån?

Citat:
Vad jag skrev är att de som inte är små fjolliga hens tänker och handlar bortom värdegrunden på ett annat sätt. Om det är så att män i andra länder överallt på jorden oftare besöker prostituerade så är det förmodligen så att Svenska män har ,på ett ungefär, en lika stor längtan efter det som de männen. Om man då inte bryr sig om Sveriges värdegrundsfeminsim så är det troligare att man handlar utanför den.

Det är ganska tydligt att du bara har väldigt vaga begrepp om vad "värdegrunden" är. Vi kan för all del nämna att sexköp är olagligt i USA i nästan alla delstater. Så långt räckte din förklaring om svensk "värdegrundfeminism" (den var värdelös).

Men fortsätt för all del, du är ju ett utmärkt exempel på vad tråden handlar om. Jag såg för övrigt att du i AfS-tråden skrev att allt är kört (lol). Tror du att den attityden kan påverka hur du ser på saker och ting?
Citera
2018-10-24, 13:56
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Pedofili? Våldtäkt? Personrån?

Det är ganska tydligt att du bara har väldigt vaga begrepp om vad "värdegrunden" är. Vi kan för all del nämna att sexköp är olagligt i USA i nästan alla delstater. Så långt räckte din förklaring om svensk "värdegrundfeminism" (den var värdelös).

Men fortsätt för all del, du är ju ett utmärkt exempel på vad tråden handlar om. Jag såg för övrigt att du i AfS-tråden skrev att allt är kört (lol). Tror du att den attityden kan påverka hur du ser på saker och ting?
Du ser, du förstår själv att det är manligt. Krig, våldtäkter, rån,. Allt det är utanför normen och nästan alltid utförda av män. Bra jobbat.

Det var bland det dummaste på länge. Ja prostitution är olagligt i många stater och lagligt i vissa i USA. Menar du att det skulle tala mot att prostitution är vanligt i världen? Du skriver väldigt förvirrade och arga inlägg.

Ja det var ett ödesval, vad har det ena med det andra att göra? Vad har det med det här ämnet att göra? Du målar återigen upp en massa konstiga bilder i ditt huvud som ingen annan förstår.
Citera
2018-10-24, 13:59
Medlem
Sexköp ör olagligt i så gott som hela USA men det är helt klart mindre socialt stigmatiserat än i Sverige. Att Justin Bieber knullar prostituerade i Brasilien skapar ingen större indignation. Men om en svensk stor artist blev påkommen med att knulla prostituerade utomlands hade drevet blivit enormt.
Citera
2018-10-24, 14:23
Medlem
rikastistorstans avatar
Den existerar inte hos nationella och altrightare. Ganska vanligt hos counterjihadistiska SD:are dock men dom är inte nationella så tråden ligger fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in