2006-02-14, 23:23
Medlem
Nailss avatar
För nåt år sedan råkade jag stava fel när jag skrev in en URL. Kom då till www.serco.se, vilket såg ut som det var en hemsida till ett dataföretag, skapat av en 94-åring med nytaget datakörkort.

Av någon anledning kom jag nu att tänka på adressen igen och skrev in den. Jösses - den ser ju nästan lika dan ut fortfarande - och det verkar faktiskt röra sig om ett dataföretag.

Klicka runt lite (börja med menyn till vänster) och läs de underbara disclaimers som finns överallt, begrunda den fantastiska layouten och fundera: "är detta på riktigt???" Vill de ha kunder? Får de några?

edit: Se där ja - fanns en redigt gammal tråd om denna siten. Kul att inget hänt sedan dess
Citera
2006-02-14, 23:38
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Geez, snacka om rörig sida! Skulle kunna vara med i "jag har intresse för htlm"-tävlingen!

...och JA, jag tror faktiskt att det skulle kunna vara ett företag på riktigt. Vill minnas att jag sett deras logga på en skylt någonstans i Stockholm. Deras nummer börjar på 08 (har inte ringt och kollat) så ja... vem vet?

Faxnumret går inte att använda för tillfället pga fax-spam. He he... undra varför?
Citera
2006-02-14, 23:49
Medlem
Shit vilken hemsida!
Jag fick gåshud samtidigt som jag började tala i tungor efter bara nån minuts surfande på den där sidan.

Vissa borde inte släppas nära datorer.
Citera
2006-02-14, 23:55
Medlem
Va fan, retro ju!
Citera
2015-05-16, 09:34
Medlem
jesuskristuss avatar
Hehe, helt otroligt kul sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera