Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-14, 20:27
Moderator
Ruskigbusss avatar
Detta är inte någon ny idé och många har framfört detta förut, men jag börjar nu också tycka att detta är en bra idé.

Förslaget innebär:
1. Skapa en avdelning "Särskilda händelser"
2. Flytta forumen "Jordbävningskatastrofen i Asien" från Arkiverade forum, resp "Muhammed-bilderna" från Politik.
3. När någon ny stor händelse sker, skapa nya forum här.

Alternativt är detta ett forum i Politik-avdelningen med underforum, om man vill ha renare på förstasidan.

Anledningen är att det fortfarande dyker upp frågor om Tsunamin och många missar nog att leta bland Arkiverade forum.
Citera
2006-02-15, 14:17
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Detta är inte någon ny idé och många har framfört detta förut, men jag börjar nu också tycka att detta är en bra idé.

Förslaget innebär:
1. Skapa en avdelning "Särskilda händelser"
2. Flytta forumen "Jordbävningskatastrofen i Asien" från Arkiverade forum, resp "Muhammed-bilderna" från Politik.
3. När någon ny stor händelse sker, skapa nya forum här.

Alternativt är detta ett forum i Politik-avdelningen med underforum, om man vill ha renare på förstasidan.

Anledningen är att det fortfarande dyker upp frågor om Tsunamin och många missar nog att leta bland Arkiverade forum.

Jag tror inte vi behöver någon ny avdelning för detta. Vi startar forum när aktuella händelser händer (muhammed-bilderna, tsunami osv) men inte behöver vi ännu en avdelning för dessa. Jag vill snarare göra forumet enklare att hitta i. detta förslag vore att gå i motsatt riktning. Sorry!

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in