2006-02-14, 20:11
Bannlyst
Denna fråga ställs främst till tjejer men snubbar som tror dom vet något får väl också bidra

Hur viktigt är det att killen som du kan tänkas bli intresserad av på krogen är vältränad?

Om man har 10 kg till övers är man direkt diskvalificerad då?
Citera
2006-02-14, 20:29
Medlem
Snövits avatar
Det beror ju lite på hur viktigt det är. Är det på krogen som du skriver är det ju extremt viktigt för där får ju inte killen direkt någon chans att göra mer än ett första intryck. Sen vill jag personligen inte ha "biffiga" killar, utan vältränade så som man blir av allsidig träning.

Gäller det en kille som man lär känna genom tex vänner eller på en arbetsplats så minskar utseesndet i betydelse. Men jag tänder inte på överviktiga killar som är mjuka. Jag är själv mjuk och mullig så han ska vara hård och vältränad så kompletterar vi varandra.
Citera
2006-02-14, 20:29
Medlem
All that counts is your framtoning and självförtroende. Men visst hjälper det att vara snygg.
Citera
2006-02-14, 21:22
Bannlyst
.

Man blir även "biffig" av allsidig träning, beror ju helt enkelt på hur man tränar.
Citera
2006-02-14, 21:22
Medlem
Tiwazs avatar
Man ska va smal!
Citera
2006-02-14, 21:37
Medlem
tror ärligt talat det kvittar hur pass muskulös man är. man ska ju styrketräna och bli "vässad" för att själv må bra.
Citera
2006-02-14, 21:40
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Girard
Man blir även "biffig" av allsidig träning, beror ju helt enkelt på hur man tränar.

Ok för att förtydliga så föredrar jag inte gymkillar. Jag föredrar killar som har ett allmänt sportintresse. Tex åka långfärdsskriskor, utövar någon bollsport och håller sig allmänt i trim. Jag behöver inte någon på elitnivå.
Citera
2006-02-14, 21:41
Medlem
jomenvisst84s avatar
Min erfarehet är att på puben ska man vara vältränad men i andra lägen så är det många som faller för en biff

När jag vägde runt 85-90kg (grymt vältränad) så fick jag betydligt mer hugg på puben än när jag som nu väger c:a 120kg (en hel del av det muskler, inga anabola). Får intrycket att tjejer gillar biffar för tryggheten (dvs förhållande) och vältränat för knull (puben).
Citera
2006-02-14, 21:51
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Lagom är bäst, jag vill ha en kille som ser "normal" ut till längd och vikt.

Ingen bodybuiladare, och ingen spen-get..

Lagom byggd helt enkelt. Snyggast enligt mig.
Citera
2006-02-14, 21:53
Bannlyst
.

Helt klart, tjejer går nästan uteslutande åt utseendet.
Citera
2006-02-14, 22:01
Bannlyst
Jag kan väl knappast tro att Schwarzeneggers går hem på krogen. Eller?

Inte fan tycker jag att man ska bry sig heller. För jag skulle fan heller spendera 3 timmar på gymmet om dagen "bara för att få fler tjejer".
Man ska träna efter sina egna behov och vara nöjd med det.

Skulle ni förstora kuken, bara för att ett ONS sagt att den "inte var något att hurra över", även om den i själva verket var stor?
Citera
2006-02-14, 22:03
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Min erfarehet är att på puben ska man vara vältränad men i andra lägen så är det många som faller för en biff

När jag vägde runt 85-90kg (grymt vältränad) så fick jag betydligt mer hugg på puben än när jag som nu väger c:a 120kg (en hel del av det muskler, inga anabola). Får intrycket att tjejer gillar biffar för tryggheten (dvs förhållande) och vältränat för knull (puben).

Det skulle vara intressant att veta vad det är för brudar du grundat denna sanning på, mig veterligen är det bara thailändska import-tjejer som är tillsammans med dessa broilers. Det är bara att inse att inga brudar vill ha en 120-kilos muskelklump, varken för knull eller förhållande. Innerst inne ångrar du dig att du inte stannade på 85, när du fortfarande var fit for fight, nu förtränger du det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in