2018-10-17, 20:24
Medlem
känner mig extremt trött senaste tiden. Vill bara sova hela tiden. Käka snabbmat och sova igen. Eller kanske kolla på film. Orkar inte med något. Varken kaffe eller energydryck hjälper. Någon som vet vad felet är på mig?
Citera
2018-10-17, 20:29
Medlem
olasvenssons avatar
Prova att motionera.
Citera
2018-10-17, 20:32
Medlem
Hej! Vad tråkigt att höra att du känner dig trött. Det är väldigt vanligt att känna sig tröttare då det börjar bli mörkt ute. Är det något som du har påverkats av förut? Något som kan hjälpa är att försöka tvinga ut dig och motionera. Läs en bok eller snacka med någon.
Vet inte hur din situation ser ut. Kan du berätta mera?

For.
Citera
2018-10-17, 20:35
Medlem
Det är flera miljoner människor på planeten som upplever samma inre känsla för tillfället. Just nu pågår det en awakening som kopplar oss samman med olika dimensioner och frekvenser. Frekvensen på planeten ökar kraftigt just nu och väldigt många känner sig vilsna,nere och precis som du säger energilösa då vi är mitt i ett stort energiskifte (2018).

Är du inte vaken och detta låter som nonsens enligt dig, ta en snabb google runda alternativt boka ett läkarbesök och ta reda på hur värdena ligger till i kroppen.
Trevlig kväll.
Citera
2018-10-17, 20:38
Medlem
Kolla sköldkörteln.
Citera
2018-10-17, 20:41
Medlem
Du är en stenåldersmänniska som lever i en modern värld precis som resten av oss.

Ut i skogen. Laga mat över öppen eld. Sov under stjärnorna. Tvätta dig i bäcken.

Sen kommer du vara pigg som mört.
Citera
2018-10-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F0rTrEz
Hej! Vad tråkigt att höra att du känner dig trött. Det är väldigt vanligt att känna sig tröttare då det börjar bli mörkt ute. Är det något som du har påverkats av förut? Något som kan hjälpa är att försöka tvinga ut dig och motionera. Läs en bok eller snacka med någon.
Vet inte hur din situation ser ut. Kan du berätta mera?

For.

Studerar på universitet. Extremt mycket stress. Kan det vara en anledning till varför jag känner en extremt trötthet? Speciellt de senaste veckorna. Och speciellt de senaste dagarna, har en extrem huvudverk hela tiden och en extrem trötthet. Sover typ 3 gånger om dagen.
Citera
2018-10-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
Studerar på universitet. Extremt mycket stress. Kan det vara en anledning till varför jag känner en extremt trötthet? Speciellt de senaste veckorna. Och speciellt de senaste dagarna, har en extrem huvudverk hela tiden och en extrem trötthet. Sover typ 3 gånger om dagen.
Tvinga dig att motionera nu! Snabba promenader på en timme eller löpning, spinning etc. Allt som får lungorna att arbeta och svetten att lacka. Det hjälper och skyddar dig mot stress när du kört detta tre dagar i veckan i ett par månader. Att du även blir smartare och tänker bättre under press är en bonus.
Citera
2018-10-17, 20:56
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Se över din kost och ta en långpromenad varje dag. Testa höga doser av vitamin D.
Citera
2018-10-17, 20:58
Medlem
Du är stressad och trötthet är kardinalsymptomet. Huvudvärk är också ett symptom. Varannan student upplever ängslan, oro eller ångest, enligt Folkhälsomyndighetens nya sammanställning.

Sök upp studenthälsan, genom att mejla eller komma på drop-in.

Hälsoliv

SVT
Citera
2018-10-17, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Se över din kost och ta en långpromenad varje dag. Testa höga doser av vitamin D.

Använder multivitamin tabletter, D-vitamin och omega 3. Känner ingen skillnad alls.
Senast redigerad av Gredsson 2018-10-17 kl. 21:13.
Citera
2018-10-17, 21:15
Medlem
Här kommer ett långskott som jag ändå skulle testa om jag vore dig: Borrelia

Jag vet tre som haft den sjukdomen och diagnosticerats sent. Inga fästingbett har synts till.

Kolla! Googla om andra symptom stämmer in så som ledvärk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in