Jag skulle vilja utöka varningen till "Spela INTE på onlinecasinon"
Och till deras försvar:
Du följde inte det förväntade beteendet där du sätter in mer eller spelar bort allt. Deras förprogrammerade gräns för vinstratio hade inte hunnit appliceras. Dessutom hade du säkert inte givit deras syster casinon tillräckligt med vinst. Nu måste de modifiera sitt program för när man vinner, det kostar pengar vettu.
Dessutom så måste de skrapa ihop pengar så att de kan lägga upp en ny rad i databasen med ett till casinonamn så att du kan hamna där nästa gång (eller kanske till och med ett nytt mail med ett till företagsnamn, skiljt från övriga casinon). Detta måste såklart finansieras.
Jag tror tyvärr på följande
Kod:
tsLearnedSomething = isBroke(ts)
Kan du inte skicka dina pengar till mig istället? Kan programmera en kodrad som avgör om du har vunnit om du vill?