Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
I min värld verkar den tankegången vara helt snurrig, men du får gärna utveckla hur du menar?
Det verkar inte vara en person som är våldtagen och utsatt för en traumatisk situation utan mer en person som utnyttjar en möjlighet att få uppmärksamhet kring sin person och som lever efter måttot "all publicitet är bra publicitet".
Förstår du hur jag menar?
Med det sagt behöver ju det givetvis inte vara så att hon
inte har blivit våldtagen men i min värld är det ett superkonstigt beteende av en person som blivit utsatt för ett sådant hemskt brott att dela med sig av det offentligt så kort tid efter hädelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mister
Även om vi antar att din hypotes är sann så kvarstår frågan hur hon gjorde för att få honom att få ett infall att komma in på natten och slicka röv? Hypnos? Voodoo? Om hon antytt någonting under kvällen, eller tidigare, att hon ville ha sex med honom så hade Glenn helt säkert berättat det i förhör, eller?
Jag tror att hon kan ha varit väldigt flirtig. Hon har själv sagt att MA var berusad redan när hon kom så jag tror inte hon var orolig för att hon skulle märka något/ta illa upp även om hon öppet flirtat med hennes man framför henne. Kanske har hon viskat något i Glenns öra som hon fått inspiration från i hennes webbhistorik.
Vidare har hon sagt till vänner att paret har alkohol problem vilket kan tyda på att hon kan ha uppfattat paret som ett lätt mål för att gillra denna typ av "metoo-fälla" i syfta att få skadestånd, uppmärksamhet runt sin person och ekonomisk ersättning för att sälja sin historia till media.
Jag säger givetvis inte att detta är fallet men man behöver inte ha jätteöppet sinnelag för att tro att det finns en möjlighet att så
kan vara fallet.