2025-04-07, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riggragg
Att det handlade om någon av trådarna om Trump fattar jag.

Berätta mer

Nej, faktiskt inte. Är bara allmänt trött på trångsyntheten i frågor som skiljer sig från woke, feminism, investeringsstrategier, vänsterpolitik.

Ryggdunkande för de som tycker exakt samma som alla andra är inte direkt stimulerande. När man ser saker på ett sakligt sätt, så blir användare istället utsatta för påhopp vilket inte går i linje om vad jag tycker ett forum ska stå för.

Man lär sig absolut ingenting utan diskussioner och olika synsätt.
Citera
2025-04-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inloggning
Nej, faktiskt inte. Är bara allmänt trött på trångsyntheten i frågor som skiljer sig från woke, feminism, investeringsstrategier, vänsterpolitik.

Ryggdunkande för de som tycker exakt samma som alla andra är inte direkt stimulerande. När man ser saker på ett sakligt sätt, så blir användare istället utsatta för påhopp vilket inte går i linje om vad jag tycker ett forum ska stå för.

Man lär sig absolut ingenting utan diskussioner och olika synsätt.

Håller helt med.
Jag valde att lämna forumet av samma anledningar.
Jag till och med försvarade andra användare, även om jag inte delade deras åsikt i någon fråga.
Tycker de blev så förbannat dåligt behandlade.
Jag flaggade inlägg och blev varnad...

Men jag lurkar när det dyker upp något intressant. Men jag blir fortfarande lika irriterad så borde kanske lägga ner det med.
Citera
2025-04-24, 12:50
Medlem
Hur går det för dem i sekten?
Nån som fått säga nåt om att sitta stilla i båten med indexfonder överviktade mot USA inte var så bra idé?
Eller har de raderat alla såna inlägg och stängt av alla som vågat gått mot sektens ord?

Över tid blir väl allt bra bara man sitter still i båten och endast har indexfonder, ingen kan ändå prestera bättre än ett genomsnitt, men sämre än ett genomsnitt det presterar alla som inte följer sektens lag.
Ungefär så skulle det låta om nån hann svara innan inlägget togs bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in