Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salcon
Bo försöker springa från okq8 till bokförings adress ansluten till kloster kyrka ? Efter att han blivit skjuten... varför träffades dem vid okq8 ?

Då vet jag precis vem BO är.. Där ser man!
Citera
2018-10-12, 21:46
Medlem
neuron-drones avatar
Det tycks inte som BO var inblandad i något. Lite av ett mysterium. Vad jag förstår inte en kriminell person, utan en person med litet brokigt förflutet men nu en vanlig knegare.
Citera
2018-10-13, 04:56
Medlem
BO var om jag inte minns fel inblandad i skottlossningen på stan för ett par år sen.
Citera
2018-10-13, 09:08
Medlem
GM. Bj*rn holmg*en. *=ö,r
All*n nix*n. *=e, o
Citera
2018-10-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjezoo
All*n nix*n. *=e, o

Okey. Vad kan detta handla om egentligen? Det får vi väll aldrig reda på. Kanske är något jidder som spårat ur bara, tvivlar på att det är något stort iallafall.
Citera
2018-10-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Det tycks inte som BO var inblandad i något. Lite av ett mysterium. Vad jag förstår inte en kriminell person, utan en person med litet brokigt förflutet men nu en vanlig knegare.

I.P står som styrelseledamot på ett företag som heter Molkka Invest AB där en viss M.M står som styrelsesuppleant.

Behöver inte betyda att I.P är en kriminell person, men sannolikheten ökar minst sagt.
Citera
2018-10-13, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoturbospeed
I.P står som styrelseledamot på ett företag som heter Molkka Invest AB där en viss M.M står som styrelsesuppleant.

Behöver inte betyda att I.P är en kriminell person, men sannolikheten ökar minst sagt.

Var inte I.P häktad för skjutningen mot en polis villa i Västerås i början på året samt inblandad i nån skjutning i stan förra sommaren?

(FB) 20 skott avlossade mot polischefs villa, Västerås, 2017-10-28

Om nån har möjlighet att kolla han på lexbase..
Citera
2018-10-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjezoo
All*n nix*n. *=e, o

Minsann, Christoph#r All#n Nix#n #= e,e,o Denna jävla skräpfamilj förnekar sig inte!

Hans ena syrra som var ihop med skräpet Sigge, som blev ihjälskjuten i Skiftinge.
Citera
2018-10-14, 09:05
Medlem
Sorbitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Minsann, Christoph#r All#n Nix#n #= e,e,o Denna jävla skräpfamilj förnekar sig inte!

Hans ena syrra som var ihop med skräpet Sigge, som blev ihjälskjuten i Skiftinge.

Jaså? Vad finns det mer att säga, vad jag har hört så är All#n en liten tönt som dom riktiga grabbarna ser ner på!

Man kan ju inte låta bli att undra vad detta handlar om.
Citera
2018-10-14, 09:28
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorbitan
Jaså? Vad finns det mer att säga, vad jag har hört så är All#n en liten tönt som dom riktiga grabbarna ser ner på!

Man kan ju inte låta bli att undra vad detta handlar om.

Hört tvärt om. Att han är grabben dom ser upp till. 🤔
Citera
2018-10-14, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Hört tvärt om. Att han är grabben dom ser upp till. 🤔

Haha, nej.
Kanske när Sigge levde 😉
Citera
2018-10-14, 14:27
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoturbospeed

Han blev dock skjuten på långt avstånd vilket ökar sannolikheten att de kan ha tagit fel på person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in