Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-11, 12:19
  #1
Medlem
Aumis avatar
Förlåt om detta är i fel forumsdel men efter en update igår ifrån windows 10 så när jag går in på twitch och kollar på streams så vill den gå till 1080p source och min cogwhell icon snurrar hela tiden och när jag försöker ändra till någon annan upplösning så blir rutan grå men kan ändå se streamen i bakgrunden men i mitten så ser jag en loading sak..Känns som win10 update igår gjorde något för jag har alltid kunnat se förrut utan problem
Citera
2018-10-11, 12:29
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Börjar din felsökning med att utföra en systemåterställning. Backa tillbaka något datum innan denna uppdatering sköts ut. Se om detta kan vara ditt problem.
Citera
2018-10-11, 12:53
  #3
Medlem
Aumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Börjar din felsökning med att utföra en systemåterställning. Backa tillbaka något datum innan denna uppdatering sköts ut. Se om detta kan vara ditt problem.

Måste ju vara något i den uppdateringen då jag 5 min innnan såg helt utan problem
Citera
2018-10-11, 12:58
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aumi
Måste ju vara något i den uppdateringen då jag 5 min innnan såg helt utan problem

Det behöver dock inte vara det. Men som sagt så kan du börja din felsökning med ovan tips. Är det nu denna uppdatering som orsakar ditt problem så kan du alltid inaktiverar denna uppdatering.

Men du bör väl kunna läsa mer om detta på Twitch forum.
Citera
2018-10-11, 13:39
  #5
Medlem
Aumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Det behöver dock inte vara det. Men som sagt så kan du börja din felsökning med ovan tips. Är det nu denna uppdatering som orsakar ditt problem så kan du alltid inaktiverar denna uppdatering.

Men du bör väl kunna läsa mer om detta på Twitch forum.

Fixade det..Det var cookies som behövdes rensas >.<
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback