2018-10-10, 22:55
Medlem
När jag går ut på krogen tar min polare alla tjejers intresse och uppmärksammhet. Var vi än går får han tjejerna han vill ha. Börjar jag skriva med en tjej och fångar hennes intresse kommer hon senare träffa på min polare prince charming och gå till honom istället. Det går inte att konkurrera ut honom. O jag är inte själv dålig med tjejer. Han är bara för bra helt enkelt. Vad fan ska man göra?

Även om vi två träffar på två tjejer tar han båda två och jag blir kvar utan något ragg.
Citera
2018-10-10, 22:58
Medlem
Sjukt bra vän!
Fortsätt umgås med honom, han prioriterar dig och verkar vara en riktigt "bro".
Citera
2018-10-10, 23:00
Medlem
Han är ingen bro han gör ba sin egen thang med hoes. Gör en slug på han och gör din egen thang utan honom.
Citera
2018-10-10, 23:02
Medlem
franges avatar
Dumpa honom och skaffa fulare polare att gå på krogen med?
Citera
2018-10-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ale12345
Sjukt bra vän!
Fortsätt umgås med honom, han prioriterar dig och verkar vara en riktigt "bro".
Hade ju själv gjort samma sak som han om jag så kunde. Förstår att han inte tackar nej till tjejer bara för min skull. Han kan ju inte heller hjälpa att tjejerna blir mer intresserade av honom eller...?
Citera
2018-10-10, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Dumpa honom och skaffa fulare polare att gå på krogen med?
Han är väl bara lite snyggare än mig. Snarare är han väl mer charmig på nåt sätt. Kan ju även tänka att jag ser och lär av att umgås med han.
Citera
2018-10-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmME1993
Han är ingen bro han gör ba sin egen thang med hoes. Gör en slug på han och gör din egen thang utan honom.
Vad är en "slug"?
Citera
2018-10-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Hade ju själv gjort samma sak som han om jag så kunde. Förstår att han inte tackar nej till tjejer bara för min skull. Han kan ju inte heller hjälpa att tjejerna blir mer intresserade av honom eller...?

Ja fast en riktig polare går inte hem med två tjejer eller flörtar om han inte kan få in dig och introducera dig. Går ni ut tillsammans så ska ni hjälpas åt, annars kan du likväl dra ut själv. Självklart får han till det med en under hela kvällen, då kan de vara förståndigt att han drar.
En riktig polare sätter vännen först och gör allt för att se till att de löser sig för honom, eftersom han nu verkar ha det så lätt. Antagligen är han alldeles för ego och när det väl kmr till kritan så prio han bort dig😑
Citera
2018-10-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Vad är en "slug"?

Singel. Väx upp, skaffa dig en älskarinna och en framtid ihop med henne och strunta i slugen som smutsar ner sin kuk, låt honom göra sin thang.

Han kommer sluta upp som alla andra 'Ladys-man" och sucka över vad han haft i sitt liv när han blir äldre. Förmodligen kommer han aldrig bli nöjd iheller med någon kvinna resten av sitt liv.

Varför? Utbudet är/var stort och det mesta nappade.
Citera
2018-10-10, 23:57
Medlem
Deckard-Cains avatar
Han kanske inte snor dina ragg.

Dina ragg kanske flyr dig till närmsta alternativ..
Citera
2018-10-11, 00:05
Medlem
jagnickars avatar
Men du får väl säga till honom att om du börjar snacka med en tjej på krogen att han inte ska ragga på henne. Om han så lätt får tjejer kan han ju ta någon annan.
Citera
2018-10-11, 00:13
Medlem
Casual-Cultures avatar
Om din tjej väljer att gå till någon annan hela tiden då är det ju en då ingen tjej man vill ha simpelt. Sen om det händer dig hela tiden ja då kanske du får börja fundera eller fråga rakt ut vad det är som är fel med dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in