Citat:
Ursprungligen postat av
Detvetdu77
Jag förstår vad du menar och respekterar din åsikt.
Vill dock inte svara på om jag är relaterad till personen men jag vet att familj inte skulle vilja se sånt här skrivet om sin anhöriga som har dött.
Tack för ditt svar.
Jag förstår verkligen att de inte vill se respektlösa kommentarer, jag vill inte på något solka ner hans minne. Jag kände honom inte, men har träffat honom. Då var det en glad och trevlig kille, och jag blev uppriktigt ledsen att läsa om hans död här.
Att jag kommenterar i tråden och frågar efter information, har egentligen inte att göra med att jag (eller andra) måste veta hur han dog. Men om någon har tagit hans liv hoppas jag innerligt den människan får sitt straff.
Jag har åsikten att det inte är alltför ovanligt att brott som begås mot någon med missbruksproblematik, hamnar långt ner på listan och avskrivs lite för enkelt som överdos/olycka. Det är om något ett hån, mot både den döde och hans anhöriga.
Du behöver absolut (och bör inte) berätta om du är anhörig. Jag ville bara beklaga sorgen om det är så.
Jag har inte hittat några uppdateringar i tidningar om detta och får väl dra egna slutsatser av det.
Så jävla tragiskt med ytterligare en ung människa borta.. Vila i frid J*cke.