• 1
  • 2
2006-02-14, 16:01
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
vad är centrala stockholm ? så stor är ju inte innerstan

För att inte gå för mycket OT så har jag skapat en ny tråd om dessa begrepp.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=298544
Citera
2006-02-14, 16:46
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Och finns bara en kvinna som verkar kunna stämma in på åldern om man kollar den där adressen på www.e-upplysning.se

Eh - näe. En kvinna född 1958, en född 1957. Båda skulle kunna kallas "fyrtioåttaårig kvinna" i DN, beroende när på året de är födda.

Kvinnan född 1958 är född i november, och har alltså inte fyllt 48, men fyller i år. Kvinnan född 1957 är född i maj, och är alltså fortfarande 48 år.

Däremot är det bara en av dessa kvinnor som verkar ha en sambo... Okej, du har rätt, det finns bara en kvinna som verkar kunna stämma in!
Citera
2006-02-14, 19:36
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Eh - näe. En kvinna född 1958, en född 1957. Båda skulle kunna kallas "fyrtioåttaårig kvinna" i DN, beroende när på året de är födda.

Kvinnan född 1958 är född i november, och har alltså inte fyllt 48, men fyller i år. Kvinnan född 1957 är född i maj, och är alltså fortfarande 48 år.

Däremot är det bara en av dessa kvinnor som verkar ha en sambo... Okej, du har rätt, det finns bara en kvinna som verkar kunna stämma in!

Och den man som i så fall skulle vara sambo (det enda jag kan kolla med e-upplysning är ju vilket våningsplan de bor på) är född 1950, och kvalar därmed knappast in som "53-åring".
Citera
2006-02-15, 00:48
Medlem
Thomas_LAs avatar
Sambon kanske inte är folkbokförd på adressen. Folk kan ju vara skrivna lite var som helst.
Citera
2006-02-15, 08:48
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Sambon kanske inte är folkbokförd på adressen. Folk kan ju vara skrivna lite var som helst.

Så sant. Men det tycker jag är fräckt av dom! Hur ska vi då kunna hitta dom??? Okey där svarade jag på den frågan
Citera
2006-02-15, 08:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Så sant. Men det tycker jag är fräckt av dom! Hur ska vi då kunna hitta dom??? Okey där svarade jag på den frågan

Citera
2006-02-15, 13:32
Medlem
Oj, vilka hemska landsplågor det finns..Hej hej!

Det är dock tveksamt om "Owen"-mannen är någon mördare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in