Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2018-10-09, 22:59
Oxycontin, kratom och cannabis. Helst alla på samma gång.
Citera
2018-10-10, 15:36
Medlem
Oxycontin eller något liknande =)
Citera
2018-10-12, 04:05
Bannlyst
oxycontin 80mg då kommer det inte göra så ont
Citera
2018-10-12, 06:23
Medlem
NioLivs avatar
Många som rekommenderar opiater men det är ju lite så här att vissa funkar för olika slags smärtor. Tex subutex är helt värdelös mot tandvärk men citadon är den ända opiat jag käkat som funkar mot tandvärk. Tror det är så med andra opiater oxå att dem funkar mot olika typer av smärta.

Mvh
Citera
2018-10-12, 06:32
Medlem
Snorbromsens avatar
Jag rekommenderar kratom de var tamefan det bästa till min tatuering på handen kände knappt nått
Citera
2020-01-06, 08:30
Medlem
Hur är det med sömntabletter eller Alprazolam?
Citera
2020-01-06, 10:07
Medlem
Fraktalbanans avatar
Jag tog tjack en gång när jag skulle tatuera mig, babblade med tatuerarn och svettades som fan.
Citera
2020-01-06, 16:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
När jag tatuerade mig så rökte jag en hel del spice innan. Men annars så är väl någon opiat kanske ett bra val.
Citera
2020-01-11, 00:07
Medlem
Alkohol brukar ju många köra men vet inte.
Jag tycker inte det gör särskilt ont med tatueringar jag har vart "nykter" (adhd medicin på recept i ordinerad dos) jag har druckit dragit dos, jag har bara druckit, druckit medicin och cannabis jag tror kola kan varit inblandat med någon gång en minns inte riktigt det var så länge sedan men jag tycker inte dom olika grejerna gör av eller till vill jag påstå.
Är du nervös så är väl alkohol och benso lugnande sedan dämpar ju garanterat opiater smärtan så sett.
Men jag tycker det är svårt att sitta still väldigt länge och man vill ju inte att man tycker till och resultatet blir sämre och så, så jag brukar bet om typ korta pauser ibland bara någon minut eller en cigg så jag dricker gärna öl av den orsaken och även stimulantia så jag lättare sitter still (adhd) första gången var jag nervös och trodde det skulle göra så jävla ont så tog en stor klunk sprit och lite hasch men upptäckte direkt att det inte var vad jag h gade föreställt mig.
Men vissa ställen är ju värre än andra och en fet ryggtavla ska ju ta på krafterna har man hört en vän låg ju i 13 timmar och blev helt utmattad.
Citera
2020-01-13, 15:23
Medlem
Kan du inte ta smärtan utan droger.....så gör inte tatueringen!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in