2018-10-06, 18:41
Medlem
Hej alla flashback stammisar.
Jag har inte varit inloggad på ett tag.
Nåja man har haft för många bollar i luften helt enkelt senaste tiden.

Jag hade tänkt och exponera ett par kriminella domare och åklagare här mm som har varit delaktiga i brott som den korrupta kåren försöker och beskydda med mer brott så det inte ska komma fram vad de ställt till med.

Brottsbenämningarna berör samtliga punkter bland annat.

jäv, bevisförskingring, yrkesfel, inkompetens, tortyr, egenmäktigt förfarande, delgivningsbrott, brott mot lisbonavtalet, kontraktsbrott, brott i rättsak, rättsövergrepp, sabotage, kränkning, diskriminering, brott mot rapporteringsplikt, förtal, stämpling av tredje part för egen vinning, viktimisering, stöld, bevis manipulering, förskingring, bedrägeri, jäv, skadegörelse, justitiemord, misshandel, brott mot domstolsprocess, olaga intrång, brott mot rapporteringsplikt, menedsbrott, ansvarsbrott mm.

Vad tycker ni om detta.
Jag blev rekommenderad och göra detta på flashback av flertalet bekanta varav några har ett konto här med.
Senast redigerad av wingchun 2018-10-06 kl. 18:54.
Citera
2018-10-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wingchun

Jag hade tänkt och exponera ett par kriminella domare och åklagare här mm som har varit delaktiga i brott som den korrupta kåren försöker och beskydda med mer brott så det inte ska komma fram vad de ställt till med.

jäv, bevisförskingring, yrkesfel, inkompetens, tortyr, egenmäktigt förfarande, delgivningsbrott, brott mot lisbonavtalet, kontraktsbrott, brott i rättsak, rättsövergrepp, sabotage, kränkning, diskriminering, brott mot rapporteringsplikt, förtal, stämpling av tredje part för egen vinning, viktimisering, stöld, bevis manipulering, förskingring, bedrägeri, jäv, skadegörelse, justitiemord, misshandel, brott mot domstolsprocess, olaga intrång, brott mot rapporteringsplikt, menedsbrott, ansvarsbrott mm.

Vad tycker ni om detta.
Jag blev rekommenderad och göra detta på flashback av flertalet bekanta varav några har ett konto här med.

Vad jag tycker är att du ska skriva några maskade namn och bevis på att det stämmer isf. Men är bara vad jag tycker.

Mvh apan
Citera
2018-10-06, 19:18
Medlem
Citat:

Vad tycker ni om detta.
Varför inte gå den juridiska vägen istället för att skämma ut dig som värsta rättshaveristen? Tycker att det låter som en usel idé från en bitter individ.
Sen borde du nog kontakta en jurist eftersom flera av de brott du påstår har begåtts inte existerar, följaktligen kan dom inte ha gjort fel. Att en åklagare eller domare skulle ha gjort sig skyldig till tortyr i sin yrkesutövning är bara löjligt att ens påstå.
Citera
2018-10-06, 19:35
Medlem
För det första har jag gått den juridiska vägen och när det gäller en kår som själv begår brott så finns ingen juridik och tillämpa endast medborgarförakt och för det andra så har jag vittnen journaler och min livshistoria som bekräftelse detta är en mycket lång historia mina vänner inget man tar på en handvändning.

Vad du inte förstår att det har ingen betydelse hur mycket bevis man har när man handhar korrupta människor.

Eftersom alla dessa domstolar visar sig vara korrupta i mitt fall och flertaler myndigheter i en ökande takt sedan gejeräffären och det slopade ansvaret hos tjänstemän så postar jag här annars hade det aldrig tanken slagit mig.

De har även begått brott fastän jag har väckt mitt fall på inrådan av Eu jurister och riksdagsanställda.
Så korrupta är dem med andra ord att de lyder inte ens på inrådan av sina egna högre instanser o det ansvarsområde de är menade och bearbeta..
När en medborgare själv har och göra med en korrupt inom kåren då inser han hur rutten den är från grunden.
Citera
2018-10-06, 19:39
Medlem
Blaobars avatar
Problemet är att sann rättvisa finns inte i detta land så att gå den vanliga vägen är en omöjlighet
Du ser ju hur staten sköts idag? Det är ju ett stort jävla skämt.

Bara hålla sig undan, och skulle du ens bevisa den riktiga sanningen kommer det väl med en eller annan bestraffning och du "försvinner".

Jag blir förvånad över folk som fortfarande tror vi bor i ett fritt land. Men så länge folket tror de bor i ett fritt land får psykopater härja fritt.

Tänk såhär. Sverige, Sovjet, samma sak.

edit; känner advokat personligen och de är så jävla pantade de vet inte vad som är verklighet, statens nickedockor. De dömer ju såklart mot dig för de vet ju inte skillnad på subjektiv och objektiv sanning. I deras värld går det helt enkelt inte att domare kan döma fel för de anser att en domare alltid dömer rätt.

Sorry folks

Det du kan göra är att posta fram det här så vi medborgare kan ta del av det och fortsätta sätta press på staten så deras legitimitet försvinner. Respekterar dom inte dig så ska vi ej heller respektera staten.
Senast redigerad av Blaobar 2018-10-06 kl. 19:44.
Citera
2018-10-06, 19:47
Medlem
Finns det några målnummer eller rent av domar tillgängliga där det ändå prövats juridiskt? Svårt att diskutera aktuella brott och kriminalfall utan vare sig det ena eller det andra framför sig.
Citera
2018-10-06, 19:52
Medlem
Expohunters avatar
Du borde nog tipsa Fria Tider, Nya Dagbladet eller Nyheter Idag där du kan få ett stort genomslag, juridisk hjälp samt troligtvis kunna tjäna en slant samtidigt som du kan förbli anonym via källskyddet.
Citera
2018-10-06, 19:54
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Varför inte gå den juridiska vägen istället för att skämma ut dig som värsta rättshaveristen? Tycker att det låter som en usel idé från en bitter individ.
Sen borde du nog kontakta en jurist eftersom flera av de brott du påstår har begåtts inte existerar, följaktligen kan dom inte ha gjort fel. Att en åklagare eller domare skulle ha gjort sig skyldig till tortyr i sin yrkesutövning är bara löjligt att ens påstå.

Att det finns optimister glädjer mig.
Men att en statlig anställd inte skulla kunna begå ett vidrigt brott
Är du seriös?
Sen om den "gjort sig skyldig" till det, menar du om den åtalats och dömts då eller?
Senast redigerad av kangas92 2018-10-06 kl. 19:56.
Citera
2018-10-06, 20:02
Medlem
Jag är dödligt seriös det handlar om liv och död no joke my friend.

Jag tänker vänta tills på tisdag med att exponera detta efter jag varit i kontakt med advokaten en sista gång.

Har varit i rätten pga detta fler gånger än jag minns nästan.

Jag har 2 st advokater en i bryssel som ställt krav på domstolarna som de hittills totalt struntat i precis som de gjorde med riksdagens inrådan och en advokat i sverige har jag.

Krav har ställts på domstolen en sista gång för jag stämmer den i Eu för brott och om det är så att dessa kriminella individer vill fortsätta missbruka lagen spela dumma och teater och fortsätta fängsla medborgare utan brottsmotiv så de kan fortsätta dölja sina brott mot medborgarätten så kommer jag exponera samtliga involverade.
Senast redigerad av wingchun 2018-10-06 kl. 20:05.
Citera
2018-10-06, 20:05
Medlem
Expohunter Fra rev upp källskyddet.

Blaobar har rätt i vad han säger men jag skulle säga att även sovjet är bättre för ryssar har någon form av självdiciplin.

De jag har stött på har inte uppvisat annat än jäv inkompetens ett kriminellt lynne bedrägeri och medborgarförakt.
Citera
2018-10-06, 20:13
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Expohunter Fra rev upp källskyddet.

Blaobar har rätt i vad han säger men jag skulle säga att även sovjet är bättre för ryssar har någon form av självdiciplin.

De jag har stött på har inte uppvisat annat än jäv inkompetens ett kriminellt lynne bedrägeri och medborgarförakt.

Det finns fortfarande meddelandeskydd, även om det i vissa fall sätts åt sidan. Men du måste vara i paritet med Assange för att sådant ska vara intressant.
Citera
2018-10-06, 20:22
Medlem
Ja expohunter det stämmer i stora drag.
Befolkningen idag duger bara för belåna pengar på och driva med medborgarskapet har inte längre något bemyndigande det har förvandlats till inget annat än ett hån.

Jag återkommer på onsdag.
En sista gång kommer jag ge rätten en chans från tis till ons genom advokaten och sluta med sin teater.
Ska de fortsätta i det spår de hållt på med senaste 15 åren så exponerar jag dem med namn och till handling.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in