2018-10-05, 22:48
Medlem
Jag vill inte ha någon annan. Med honom vill jag göra allt, upptäcka allt. Utan honom vill jag ingenting. Ingen livslust. Jag försöker komma över honom, hitta någon annan men jämför alla med honom. Han är full av brister men jag bryr mig inte. Vi delar så mkt. Kommer aldrig hitta någon som honom.

Jag pallar inte bara ta hans tystnad som ett svar på att han inte vill. Han har varit tyst och sen hör han av sig och vill, massor. Sen blir det tyst igen. Han är fan grym mot mig egentligen. Låter mig plågas och han låtsas som att han inte finns.

Tänker på honom hela tiden. Jag orkar inte vänta, vill sluta, vill gå vidare men han äter upp mitt inre.

Hur ska jag kunna gå vidare? När han aldrig kan be mig dra åt helvete..
Citera
2018-10-05, 22:51
Medlem
franges avatar
Bit ihop och väx upp, som en vuxen människa. Alla har varit olyckligt kära någon gång. Du kommer med tiden glömma honom.

Livet är orättvist - och sedan dör man.
Citera
2018-10-05, 23:09
Bannlyst
Jag vill inte ha någon annan. Du kommer vilja det om ett tag!!!

TITTA ALDRIG PÅ HANS BILDER ELLER FACEBOOK OCH LIKNANDE GÖR BARA MER ONT!

RADERA RADERA RADERA SVARA INTE SVARA INTE SVARA INTE!
Citera
2018-10-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Bit ihop och väx upp, som en vuxen människa. Alla har varit olyckligt kära någon gång. Du kommer med tiden glömma honom.

Livet är orättvist - och sedan dör man.

Ja så enkelt är det. Fan. Kan ha dagar då jag inte tänker alls på honom sen som nu, allt handlar om honom...Det blir väl bättre men jag tror fan att jag aldrig kommer växa upp..
Citera
2018-10-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Jag vill inte ha någon annan. Du kommer vilja det om ett tag!!!

TITTA ALDRIG PÅ HANS BILDER ELLER FACEBOOK OCH LIKNANDE GÖR BARA MER ONT!

RADERA RADERA RADERA SVARA INTE SVARA INTE SVARA INTE!

Shit, det blir svårt 😟
Citera
2018-10-06, 00:56
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunill31
Jag vill inte ha någon annan. Med honom vill jag göra allt, upptäcka allt. Utan honom vill jag ingenting. Ingen livslust. Jag försöker komma över honom, hitta någon annan men jämför alla med honom. Han är full av brister men jag bryr mig inte. Vi delar så mkt. Kommer aldrig hitta någon som honom.

Jag pallar inte bara ta hans tystnad som ett svar på att han inte vill. Han har varit tyst och sen hör han av sig och vill, massor. Sen blir det tyst igen. Han är fan grym mot mig egentligen. Låter mig plågas och han låtsas som att han inte finns.

Tänker på honom hela tiden. Jag orkar inte vänta, vill sluta, vill gå vidare men han äter upp mitt inre.

Hur ska jag kunna gå vidare? När han aldrig kan be mig dra åt helvete..

Cool bloggpost. Kärlek är en mental sjukdom.
https://www.youtube.com/watch?v=HbagBeqClwo
Citera
2018-10-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ja så enkelt är det. Fan. Kan ha dagar då jag inte tänker alls på honom sen som nu, allt handlar om honom...Det blir väl bättre men jag tror fan att jag aldrig kommer växa upp..

Du får bli en psycho bitch och manipulera honom att tycka om dig, kvinnor har många roliga knep till att dra till sig en man, till och med upptagna män kan ni roffa åt er.
Senast redigerad av tjaswesniper 2018-10-06 kl. 10:29.
Citera
2018-10-06, 11:57
Medlem
Han verkar inte vara något att ha om han behandlar dig så. Tänk på hans dåliga sidor och försök att skita i honom
Citera
2018-10-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaswesniper
Du får bli en psycho bitch och manipulera honom att tycka om dig, kvinnor har många roliga knep till att dra till sig en man, till och med upptagna män kan ni roffa åt er.

Jag har redan gjort det. Han är dessutom en upptagen man. Hon verkar ha fått kännedom om min existens och sen dess har jag inte hört från honom.

Jag har fan gjort allt. Lämnat mitt jobb för att suga av honom i källaren på hans jobb, knäppte upp hans byxor, sög, svalde, slicka rent, stängde igen byxorna på honom och drog. Han gilla det. Han vill/ville ha mer men jag misstänker att han antingen ångrar sig grovt nu när hon vet. Eller att han är deppig o bara skiter i allt just nu, han blir tyst då.
Citera
2018-10-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parissirap
Han verkar inte vara något att ha om han behandlar dig så. Tänk på hans dåliga sidor och försök att skita i honom

Ja jag försöker. Vissa perioder går det bättre men andra sämre.
Citera
2018-10-06, 14:30
Medlem
Jag är så jävla utnyttjad! Och dum i huvet som inte fattar det själv.

Varför vill man alltid ha det man inte kan få?? Idioti!
Citera
2018-10-06, 15:15
Medlem
Citat:

Jag har fan gjort allt. Lämnat mitt jobb för att suga av honom i källaren på hans jobb, knäppte upp hans byxor, sög, svalde, slicka rent, stängde igen byxorna på honom och drog. Han gilla det. Han vill/ville ha mer men jag misstänker att han antingen ångrar sig grovt nu när hon vet. Eller att han är deppig o bara skiter i allt just nu, han blir tyst då.

HAHA. Jag förespråkar AlexandraIda-metoden att stalka hans sociala medier. Den slutgiltiga urladdningen det innebär är värt det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in