2018-10-03, 18:02
Medlem
Man kan ju se alla trådar man skapat, samt alla inlägg man någonsin skrivit, men jag undrar om man kan se alla trådar (även alltså trådar som man själv EJ startat) man någonsin har skrivit en/flera kommentarer i?

Tack för ev svar.

Mvh
Citera
2018-10-03, 18:05
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Klicka på pilen till höger om "brevet" uppe i högra kanten - en ny värld kommer att möta dig.
Citera
2018-10-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Klicka på pilen till höger om "brevet" uppe i högra kanten - en ny värld kommer att möta dig.

Jo jag vet, men det alternatvet finns ju inte där?
Citera
2018-10-03, 22:24
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Jo jag vet, men det alternatvet finns ju inte där?

De ingår ju i "mina inlägg". Klickar jag på den får ju en evinnerlig lista med alla mina inlägg (det står även i vilken tråd inlägget är lagt). Inga problem alls. De ligger dessutom i tidsföljd.

Det du uttryckligen frågar efter i slutklämmen av din mening är just det jag beskriver ovan.
Citera
2018-10-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
De ingår ju i "mina inlägg". Klickar jag på den får ju en evinnerlig lista med alla mina inlägg (det står även i vilken tråd inlägget är lagt). Inga problem alls. De ligger dessutom i tidsföljd.

Det du uttryckligen frågar efter i slutklämmen av din mening är just det jag beskriver ovan.

Hej. Tack för din hjälp, men det du beskriver är hur man kan se alla inlägg man någonsin gjort. Det innebär att alla inlägga man gjort kommer upp, dvs samma trådar syns multipelt med gånger.

Jag efterfrågar om man på något vis enbart kan se en lista med alla trådar man någonsin skrivit i, dvs så att de trådar det handlar om, enbart syns en gång i listan.

Mvh
Senast redigerad av Against-modernity 2018-10-03 kl. 23:08.
Citera
2018-10-03, 22:48
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Hej. Tack för din hjälp, men det du beskriver är hur man kan se alla inlägg man någonsin gjort. Det innebär att alla inlägga man gjort kommer upp, dvs samma trådar syns multipelt med gånger.

Jag efterfrågar om man på något vis enbart kan se en lista med alla trådar man någonsin skrivit i, dvs så att de trådar de handlar om, enbart syns en gång i listan.

Mvh

Okej - beklagar att jag missuppfattade. Tänkte fel.
Citera
2018-10-04, 03:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Man kan ju se alla trådar man skapat, samt alla inlägg man någonsin skrivit, men jag undrar om man kan se alla trådar (även alltså trådar som man själv EJ startat) man någonsin har skrivit en/flera kommentarer i?

Nej.

Och det är en funktionsoduglighet som vi autister stör oss på i SAMTLIGA nätforum vi besöker.

Senast redigerad av Trolltestet 2018-10-04 kl. 04:58.
Citera
2018-10-04, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej.

Och det är en funktionsoduglighet som vi autister stör oss på i SAMTLIGA nätforum vi besöker.

Klicka på "Mina prenumerationer" :-)

Såvida du inte manuellt tar bort något så kommer alla trådar du har postat i att synas där. Om du har för vana att manuellt prenumerera på trådar du inte har skrivit i så syns naturligtvis dessa också så helt 100% är det inte, men nära nog kanske.

(förutsatt att inställningen för att automatiskt prenumerera på trådar man postar i är aktiverad som standard men det tror jag den är)
Citera
2018-10-04, 21:49
Medlem
splitfaces avatar
Det går att få fram via sökfunktionen.
Citera
2018-10-05, 19:22
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxS
(förutsatt att inställningen för att automatiskt prenumerera på trådar man postar i är aktiverad som standard men det tror jag den är)
Nej, det är den dessvärre inte.
Citera
2018-10-06, 19:56
Bannlyst
Citat:

Jag efterfrågar om man på något vis enbart kan se en lista med alla trådar man någonsin skrivit i, dvs så att de trådar det handlar om, enbart syns en gång i listan.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av splitface
Det går att få fram via sökfunktionen.

Avancerad sökning, skriv in ditt användarnamn så hamnar du här:

https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?username=Against-modernity

Fortfarande dubletter, men kunde man sortera efter ämne (bokstavsordning) vore det nära på det du eftersöker. Konstigt nog fungerar det inte för mig att sortera efter någonting, varken i Edge eller Firefox. Länken ändras till...

https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?username=Against-modernity#&order=asc&sort=title

...men inget händer med sorteringen. Senaste inlägg verkar vara det som gäller. Som halvt webbkunnig misstänker jag att det där #-tecknet i sistnämnda länken har med problemet att göra, och inte ska vara där. Det hjälper dock inte att ta bort det.

Problemet ligger i scriptet find_threads_by_user.php.
Senast redigerad av Bidragsparasit 2018-10-06 kl. 20:07.
Citera
2018-10-06, 20:34
Medlem
splitfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsparasit
Avancerad sökning, skriv in ditt användarnamn så hamnar du här:

https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?username=Against-modernity

Fortfarande dubletter, men kunde man sortera efter ämne (bokstavsordning) vore det nära på det du eftersöker. Konstigt nog fungerar det inte för mig att sortera efter någonting, varken i Edge eller Firefox. Länken ändras till...

https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?username=Against-modernity#&order=asc&sort=title

...men inget händer med sorteringen. Senaste inlägg verkar vara det som gäller. Som halvt webbkunnig misstänker jag att det där #-tecknet i sistnämnda länken har med problemet att göra, och inte ska vara där. Det hjälper dock inte att ta bort det.

Problemet ligger i scriptet find_threads_by_user.php.
TS efterfrågar inte sina egna trådstarter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in