• 1
  • 2
2018-10-03, 20:47
Medlem
Ja din plan ser ju riktigt sund ut. Det du bör fokusera hårt på enligt mig är att dra in mer pengar. Försök hitta något jobb inom bygg, industri eller liknande. Om du är skapligt händig dvs. Absolut inte nåt jobb på ICA som någon föreslog ..
Citera
2018-10-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Ja din plan ser ju riktigt sund ut. Det du bör fokusera hårt på enligt mig är att dra in mer pengar. Försök hitta något jobb inom bygg, industri eller liknande. Om du är skapligt händig dvs. Absolut inte nåt jobb på ICA som någon föreslog ..

Han har redan ett jobb där han tjänar över 30k brutto vilket är bra. Finns ingen idé att gå över till en bransch som innebär att man behöver jobba mestadels fysiskt om inte han redan jobbar inom den/kommer tjäna mycket bättre/har ett stort intresse för just den branschen. Jobba därför hellre extra på ICA vilket är rätt soft, tjäna dina 250:- i timmen brutto av att inte göra något arbete alls.
Citera
2018-10-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88

Absolut. Desto mer pengar jag drar in desto snabbare blir jag av med skulderna och kan börja leva igen. Inom någon månad kommer jag att ha möjlighet att jobba övertid på mitt nuvarande jobb väldigt mycket. En möjlighet jag tänker ta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in