Citat:
Ursprungligen postat av
sushita
Träffade en polare i en matbutik när vi båda var och handlade. Denna polare har en aningens svårt för att veta vad man ska hålla för sig själv, vad man bara ska säga i sin egen bostad och det man faktiskt kan berätta.
I alla fall. Jag träffade honom där och han berättade högt och tydligt att han blev dålig i magen igår, sket som en vulkan och fick svidande hemorrojder i röven. Därför skulle han köpa en salva och smörja hemorrojderna.
Jag skäms över samtalsämnet. Att man har ont i rövhålet kan man berätta när det inte är människor i närheten. Det är inget jag vill prata om när det står 10-15 personer runt mig och oss. Jag sa till honom att han kan prata om detta på en mindre öppen plats och då sa han att jag är löjlig och gammalmodig. Han sa att ingen bryr sig över vad vi pratar om (jag såg en som tittade styggt på oss). Det är inte första gången han gör så här. En annan gång beskrev han och sambon hur dom hade analsex och att hon släppte en blötfis som rann ut på lakanet. Detta var på en buss!
Vad tycker ni? Bör sådant ej diskuteras på öppen plats? Eller kan man fritt häva ur sig detta var som helst?
Jag pratar gärna om allt, men vissa saker håller vi oss inom bostaden.
Jag kan tycka att han delgav dig mer information än nödvändigt.
Själv vill jag inte höra om mina medmänniskors hemorrojder eller analsex.
Skaffa dig nya polare.