Kön: Kvinna
Längd: 174cm
Vikt: 58kg
Dos: ca 13g amanita muscaria.
Tidigare erfarenheter: Cannabis och DNT
Vaknar upp en lördag och var sugen på svampen som jag låtit torka i en vecka ungefär. Spänn fast er för nu ska ni få höra om en riktigt härlig novemberdag, som nästan gick snett.
9:00: Vaknar och dricker lite kaffe och käkar en smörgås.
10.00: Försöker käka den torkade svampen och skölja ner den med champis men det gick inte. Bestämde mig för att mala ner den i lite havregrynsgröt. Tog runt 10-13g av svampen.
11.00: Börjar må illa och känner mig lite salongsberusad. Dricker lite vatten och lägger mig i sängen och pillar på mobilen.
11.15: Kollar på kläder på telefonen. Spiller då lite champis på tröjan då tänker jag "fan hoppas ingen såg, Jag kanske kan få tröjan billigare". Tror allt är verklighet, försökte lukta på en instagrambild.
11.30: Känner mig som en båt som gått på grund. Gömmer mig under täcket och känner mig plötsligt som ett djur under vattnet. Utforskar korallrev och sånt från ett fiskperspektiv. Någonstans här somnar jag.
14.00: Vaknar och har drömt härliga drömmar
. Lite psykedeliska drömmar av det hela. Känner mig riktigt full och hungrig. Går ut i köket där min sittare börjat baka kanelbullar. Tar en stor bit av degen och stoppar rätt in i munnen. Känner smakerna mycket bättre samt dofterna är tio gånger starkare. Jag skriker rakt ut om hur god degen var. Sen gör hon i ordning ärtsoppa åt mig (vilket var den godaste soppan jag någonsin ätit!). Återigen säger jag rätt ut hur mycket jag uppskattar soppan. Efter att jag käkat lägger jag mig i sängen och då känns det som att jag sjunker ner i kvicksand. Sjunker och sjunker minns inte så mycket av denna episod men minns att jag gillade det.
15.00: Då gick jag upp för att fika. Känner mig riktigt snurrig men trycker i mig ett par bullar tillsammans med ett stort glas mjölk. Återigen det var riktigt gott. Mina sinnen var så starka. Här någonstans får jag ett meddelande från min kompis om att hon inte vill leva längre. Då dippar jag, minns inte mycket. Men minns att jag inte blev ledsen, jag blev arg och började klandra samhället för människors psykiska ohälsa. Jag skrev fina grejer till min kompis. Blev då helt lyrisk och ville bara hoppa runt i hela lägenhet.
16.00: Glor på TV och börja nyktra till så jag går ut och går. Märker att min hörsel är känsligare än vanligt samt så ser jag ansikten i marken.
17.00: Kommer hem och känner att allt är på sin plats. Somnar och vaknar dagen därpå och har huvudvärk.
Min första krisrapport hoppas den duger. Har ni frågor skriv dem så ska jag besvara dem.
Längd: 174cm
Vikt: 58kg
Dos: ca 13g amanita muscaria.
Tidigare erfarenheter: Cannabis och DNT
Vaknar upp en lördag och var sugen på svampen som jag låtit torka i en vecka ungefär. Spänn fast er för nu ska ni få höra om en riktigt härlig novemberdag, som nästan gick snett.
9:00: Vaknar och dricker lite kaffe och käkar en smörgås.
10.00: Försöker käka den torkade svampen och skölja ner den med champis men det gick inte. Bestämde mig för att mala ner den i lite havregrynsgröt. Tog runt 10-13g av svampen.
11.00: Börjar må illa och känner mig lite salongsberusad. Dricker lite vatten och lägger mig i sängen och pillar på mobilen.
11.15: Kollar på kläder på telefonen. Spiller då lite champis på tröjan då tänker jag "fan hoppas ingen såg, Jag kanske kan få tröjan billigare". Tror allt är verklighet, försökte lukta på en instagrambild.
11.30: Känner mig som en båt som gått på grund. Gömmer mig under täcket och känner mig plötsligt som ett djur under vattnet. Utforskar korallrev och sånt från ett fiskperspektiv. Någonstans här somnar jag.
14.00: Vaknar och har drömt härliga drömmar
. Lite psykedeliska drömmar av det hela. Känner mig riktigt full och hungrig. Går ut i köket där min sittare börjat baka kanelbullar. Tar en stor bit av degen och stoppar rätt in i munnen. Känner smakerna mycket bättre samt dofterna är tio gånger starkare. Jag skriker rakt ut om hur god degen var. Sen gör hon i ordning ärtsoppa åt mig (vilket var den godaste soppan jag någonsin ätit!). Återigen säger jag rätt ut hur mycket jag uppskattar soppan. Efter att jag käkat lägger jag mig i sängen och då känns det som att jag sjunker ner i kvicksand. Sjunker och sjunker minns inte så mycket av denna episod men minns att jag gillade det. 15.00: Då gick jag upp för att fika. Känner mig riktigt snurrig men trycker i mig ett par bullar tillsammans med ett stort glas mjölk. Återigen det var riktigt gott. Mina sinnen var så starka. Här någonstans får jag ett meddelande från min kompis om att hon inte vill leva längre. Då dippar jag, minns inte mycket. Men minns att jag inte blev ledsen, jag blev arg och började klandra samhället för människors psykiska ohälsa. Jag skrev fina grejer till min kompis. Blev då helt lyrisk och ville bara hoppa runt i hela lägenhet.
16.00: Glor på TV och börja nyktra till så jag går ut och går. Märker att min hörsel är känsligare än vanligt samt så ser jag ansikten i marken.
17.00: Kommer hem och känner att allt är på sin plats. Somnar och vaknar dagen därpå och har huvudvärk.
Min första krisrapport hoppas den duger. Har ni frågor skriv dem så ska jag besvara dem.
påminner lite om min erfarenhet med Cubensis (har ej skrivit rapport på det än), skulle vilja prova flugsvamp för o se skillnaden