Hejsan! Så nu är jag här igen med fundersam situation.
Jag(30) har träffat en tjej(26) och allt varit bra, varit tillsammans i över ett år och det är trevligt.
Nu är det så att vi samtalade för nån månad sedan och det kom fram att hon är likgiltig att kyssa mig med tunga. Hon älskar pussar/smekningar men när det kommer till just kyssar så har hon enbart gjort det för min skull, för det verkade som att jag tyckte om det...
Jag tycker om att kyssa någon som tycker om att kyssa mig tillbaka för att de själva tycker om det. Så var gång jag kysst henne efter det så kommer jag på mig mitt i kyssen med "Ah just det, hon är likgiltig" och slutar omgående. Det har lett till att jag nu inte kysst henne alls på två månader, vilket hon inte heller har något problem med, för hon är ju trots allt likgiltig.
Fråga: Ska jag fortsätta inte kyssa henne tills det blir naturligt för mig eller kyssa henne och se det som en "service" hon ger mig?
Du kan ju uppenbarligen få henne att servera dig saker hon inte gillar så varför stoppa med kyssar. Låt henne suga dig, ge dig massage och massa annat välbehag. Hon blir nog mest glad av att se dig lycklig.
Du kanske har en sliskig mun, andedräkt eller tunga. Jag är kvinna och tycker heller inte om tunga, någon enstaka gång är väl mysigt men för det mesta tänder jag inte på det. Jag tycker en mjuk kyss och en ordentlig kram är mer intimt.
Du kanske har en sliskig mun, andedräkt eller tunga. Jag är kvinna och tycker heller inte om tunga, någon enstaka gång är väl mysigt men för det mesta tänder jag inte på det. Jag tycker en mjuk kyss och en ordentlig kram är mer intimt.
Men det beror vell lite på. Jag gillar inte att kyssas med tunga offentligt. Men det kan juh vara mysigt i sexakten.