2018-10-01, 22:29
Medlem
Hejsan! Så nu är jag här igen med fundersam situation.

Jag(30) har träffat en tjej(26) och allt varit bra, varit tillsammans i över ett år och det är trevligt.
Nu är det så att vi samtalade för nån månad sedan och det kom fram att hon är likgiltig att kyssa mig med tunga. Hon älskar pussar/smekningar men när det kommer till just kyssar så har hon enbart gjort det för min skull, för det verkade som att jag tyckte om det...

Jag tycker om att kyssa någon som tycker om att kyssa mig tillbaka för att de själva tycker om det. Så var gång jag kysst henne efter det så kommer jag på mig mitt i kyssen med "Ah just det, hon är likgiltig" och slutar omgående. Det har lett till att jag nu inte kysst henne alls på två månader, vilket hon inte heller har något problem med, för hon är ju trots allt likgiltig.

Fråga: Ska jag fortsätta inte kyssa henne tills det blir naturligt för mig eller kyssa henne och se det som en "service" hon ger mig?
Citera
2018-10-01, 22:55
Medlem
Du kan ju uppenbarligen få henne att servera dig saker hon inte gillar så varför stoppa med kyssar. Låt henne suga dig, ge dig massage och massa annat välbehag. Hon blir nog mest glad av att se dig lycklig.
Citera
2018-10-01, 22:56
Medlem
gorillaspactuss avatar
Vem bryr sig om vad kvinnor tycker? Det är ett av många misstag män gör, de projicerar vad de vill ha ur ett förhållande på kvinnor. Lägg ned.

Kör ditt egna race, passar det inte så får hon väl hitta någon annan.

Vad feminiserade män har blivit.
Citera
2018-10-01, 23:08
Bannlyst
Vad hon säger är att du ska sluta söla runt med tungan.

Läppar har ungefär femhundrasjuttiotvåkommafem beröringspunkter. En kyss är därför mest stimulerande när läpp möter läpp.

Tunga är för småbarn och pojkar som tänder på tentakelporr.

Ge henne en öm och ordentlig kyss, så ska du se att hon blir vild igen.
Citera
2018-10-01, 23:57
Medlem
Heauxms avatar
Du kanske har en sliskig mun, andedräkt eller tunga. Jag är kvinna och tycker heller inte om tunga, någon enstaka gång är väl mysigt men för det mesta tänder jag inte på det. Jag tycker en mjuk kyss och en ordentlig kram är mer intimt.
Citera
2018-10-02, 00:03
Bannlyst
klart TS ska leka med både läppar och tungan , helt underbart sliskigt som det ska vara när två människor gillar varandra .

lär upp henne försiktigt så ska du se att det löser sej
Citera
2018-10-02, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Du kanske har en sliskig mun, andedräkt eller tunga. Jag är kvinna och tycker heller inte om tunga, någon enstaka gång är väl mysigt men för det mesta tänder jag inte på det. Jag tycker en mjuk kyss och en ordentlig kram är mer intimt.

Men det beror vell lite på. Jag gillar inte att kyssas med tunga offentligt. Men det kan juh vara mysigt i sexakten.
Citera
2018-10-02, 01:31
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Vad hon säger är att du ska sluta söla runt med tungan.

Läppar har ungefär femhundrasjuttiotvåkommafem beröringspunkter. En kyss är därför mest stimulerande när läpp möter läpp.

Tunga är för småbarn och pojkar som tänder på tentakelporr.

Ge henne en öm och ordentlig kyss, så ska du se att hon blir vild igen.
Håller med.
Citera
2018-10-02, 02:32
Avslutad
Fyfan vad trist det är med brudar som bara "pussar" känns jävligt stelt. Men äckligt och få in en hel jävla tunga i käften om det inte är ömsesidigt.

Vet inte vad fan vissa sysslar med. Ofta dom som tror att dom r bra i sängen, kyssas och är "erfarna" är riktigt keffa eller vad säger ni?
Citera
2018-10-02, 02:41
Medlem
Denoms avatar
Massa tunga är ju bara vidrigt, jag menar kom igen nu.
Citera
2018-10-02, 02:44
Medlem
Kickexs avatar
Personligen älskar jag kyssar.
Så jag hade vikt mig om jag hade fått en impuls om att kyssa någon.

Men jag hade inte hängt upp mig på att min brud inte är så mycket för kyssar att jag hade gjort en tråd på flashback om det.
Citera
2018-10-02, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Massa tunga är ju bara vidrigt, jag menar kom igen nu.

gör du rätt så får du i gång pirret rejält , kladdigt ska det vara
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in