2006-02-24, 20:32
Medlem
Seamus Costellos avatar
Niklas Strömstedt

Per Gessle

Regina Lund

Emma fucking Hamberg
Citera
2006-02-24, 20:48
Medlem
Gustav Trolle, Ärkebiskop som var en av orsakerna till Stockholms Blodbad

jag anser inte att nån modern politiker platsar på en sådan lista
Citera
2019-09-17, 21:52
Medlem
Ördögs avatar
En sån här tråd kan vara värd att återuppliva efter ett åttondelssekel. När man på exempelvis Politik Inrikes ser hur innerligt hatade många av dagens makthavare är, förstår man att det säkert skulle finnas fler kandidater att nominera!
Citera
2019-09-18, 05:27
Medlem
Jöran Person men då menar jag denne Jöran Person
https://sv.wikipedia.org/wiki/Jöran_Persson
Karl XII s minister mm von Görtz med sina nödmynt mm
https://sv.wikipedia.org/wiki/Georg_Heinrich_von_Görtz#I_svensk_tjänst

Birger Jarl var nog tidvis ganska grym
https://sv.wikipedia.org/wiki/Birger_jarl

Hjalmar Hammarskjöld tja bara att han kallades Hungerskjöld säjer ju en del
https://sv.wikipedia.org/wiki/Hjalmar_Hammarskjöld
Citera
2019-09-18, 09:42
Medlem
Soterns avatar
Efter Olof Palme sätter jag Fredrik Reinfeldt. Finns inga politiker som fördärvat moderna Sverige mer.
Olof Palme beslutade, över huvudet på folk, att Sverige skulle vara mångkulturellt och Fredrik Reinfeldt beslutade likaså över huvudet på svenska folket att släpp in medeltida folk som vi idag inte kan ta hand om och som Sverige inte är dimensionerat för.
Följden har blivit kriminalitet, ett havererande välfärdsbygge och nu har vi snart allvarlig elbrist.
Citera
2019-09-18, 10:14
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Efter Olof Palme sätter jag Fredrik Reinfeldt. Finns inga politiker som fördärvat moderna Sverige mer.
Olof Palme beslutade, över huvudet på folk, att Sverige skulle vara mångkulturellt och Fredrik Reinfeldt beslutade likaså över huvudet på svenska folket att släpp in medeltida folk som vi idag inte kan ta hand om och som Sverige inte är dimensionerat för.
Följden har blivit kriminalitet, ett havererande välfärdsbygge och nu har vi snart allvarlig elbrist.
Dags att stoppa era lögner! Olof Palme startade inte massinvandringen, den borgerliga regeringen under Fälldin startade denna. Och Moderaten Reinfeldt förstörde Sverige.

Löjligt att så många moderater bajsar sönder trådarna med lögner om socialdemokratin och Palme för att skyla över deras egna Quislingar. Utan Socialdemokratin skulle en liten klick miljardärer styra landet och vi andra vara deras slavar, sossarna såg till att vi fick fri sjukvård, skola och omsorg något som inte existerar i kapitalistmaffialänder som USA t ex. Att Löfvén fortsätter den borgerliga traditionen av att vurma för lägre stående "flyktingar" är ett resultat av PK-ismen och feminismen, inte av sociademokratin!

Så lägg av, inget borde vara så korkad att de på allvar tro på era vinklade sagor!

Den mest onskefulla "svensken" genom tiderna är den semi-neger som är ättling efter en lettisk hora, en cirkus-neger och en zigenarkärring - Fredrik Reinfeldt! Quslingen som är en miljon gånger värre än Vidkun Quisling själv och som gav bort VÅRT land till Islam. En landsförrädare som borde ha belönats med åtminstone samma straff som Quisling.
Citera
2019-09-18, 10:19
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Dags att stoppa era lögner! Olof Palme startade inte massinvandringen, den borgerliga regeringen under Fälldin startade denna. Och Moderaten Reinfeldt förstörde Sverige.

Löjligt att så många moderater bajsar sönder trådarna med lögner om socialdemokratin och Palme för att skyla över deras egna Quislingar. Utan Socialdemokratin skulle en liten klick miljardärer styra landet och vi andra vara deras slavar, sossarna såg till att vi fick fri sjukvård, skola och omsorg något som inte existerar i kapitalistmaffialänder som USA t ex. Att Löfvén fortsätter den borgerliga traditionen av att vurma för lägre stående "flyktingar" är ett resultat av PK-ismen och feminismen, inte av sociademokratin!

Så lägg av, inget borde vara så korkad att de på allvar tro på era vinklade sagor!

Den mest onskefulla "svensken" genom tiderna är den semi-neger som är ättling efter en lettisk hora, en cirkus-neger och en zigenarkärring - Fredrik Reinfeldt! Quslingen som är en miljon gånger värre än Vidkun Quisling själv och som gav bort VÅRT land till Islam. En landsförrädare som borde ha belönats med åtminstone samma straff som Quisling.

Jaså?

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/proposition/regeringens-proposition-om-riktlinjer-for_FY0326

https://motargument.se/2017/04/29/mangkultur-nar/
Citera
2019-09-18, 10:37
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jaså?

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/proposition/regeringens-proposition-om-riktlinjer-for_FY0326

https://motargument.se/2017/04/29/mangkultur-nar/
Ja, jag har levt genom både Palme, Fälldin, Reinfeldt och Löfvén!

Under Palmetiden fanns några syd- och mellanamerikanska flyktingar från USAs terror samt arbetskraftinvandring från framförallt Sydeuropa.

Under Fälldin kom alla syrianer och assyrier till framförallt Södertälje. Under Bildt kom patrasket från forna Jugoslavien och under Reinfeldt kom hela muslimska världen + alla jävla tattare från Rumänien (tack vare deras EU-inträde visserligen).

Den enda socialdemokraten som gått samma väg som moderaterna är Löfvén men vad att vänta av en dåre som varken hans pappa eller mamma ville ha? De som älskar dessa muslimska terrorister är ju såna med empatistörningar, varken Löfvén, Merkel, Macron, Juncker eller May har ju några barn men älskar leka med svarta mussar, gärna såna i 30-årsåldern som låtsas vara barn.
Citera
2019-09-18, 10:57
Medlem
alisvenssons avatar
Är inte Olof Palme dessutom släkt med Gustav Vasa? Riktigt onda personer
Senast redigerad av alisvensson 2019-09-18 kl. 11:01. Anledning: Felstavning
Citera
2019-09-19, 05:47
Medlem
Sveriges mest ondskefulla var ämnet.
Och ni skriver Palme, Reinfelt mm
Ni måste läsa på historia lite mer.
Det här är ju Historiaforumet fr f.....
Vi har ju fler än jag tidigare nämnde
Satmaran Heliga Birgitta Helgon jo pytsan
Karl XII som bara fortsatte att kriga trots att han fick flera fredsanbud och folket led.
2 ggr som Sveriges befolkning har minskat. dels Digerdöden och Karl XIIs regeringstid.
Fins många fler
Ni SD are mfl. ni bore läsa lite mer historia
Citera
2019-09-19, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Sveriges mest ondskefulla var ämnet.
Och ni skriver Palme, Reinfelt mm
Ni måste läsa på historia lite mer.
Det här är ju Historiaforumet fr f.....
Vi har ju fler än jag tidigare nämnde
Satmaran Heliga Birgitta Helgon jo pytsan
Karl XII som bara fortsatte att kriga trots att han fick flera fredsanbud och folket led.
2 ggr som Sveriges befolkning har minskat. dels Digerdöden och Karl XIIs regeringstid.
Fins många fler
Ni SD are mfl. ni bore läsa lite mer historia
Kan vi få en motivering till Heliga Birgitta, du som verkar vara så påläst?

Karl XII fick inga fredserbjudande som inte innebär landavträdelser... Han inställning kan liknas vid den Churchill hade gentemot Adolf, förutom att han inte hade ett kolonialimperium, en ö och världens starkaste flotta att backa upp det hela med. Rätt eller fel kan så klart diskuteras, men då tycker jag t.ex. Gustav II Adolf smäller bra mycket högre som bestämmer sig för att gå med i ett krig, föra det på främmande mark och finansiera det hela genom en plundring som mer eller mindre totalskövlade norra Tyskland.

I övrigt kan jag hålla med dig om att historieforumet har lite problem med folk som letar sig in från I & I och vill fortsätta sina diskussioner om invandrare hit och invandrare dit. Åandra sidan är det fan inte bättre med folk från motsatt politisk kant som ska relativisera kommunismens brott eller hela tiden försöka blanda bort korten när det t.ex. kommer till Islam. Om du på allvar vill göra något åt det problemet är det en väldigt dum strategi att börja tala om SD:are och deras bristande historiekunskaper. Särskilt inte när du själv nominerar Hammarskiöld... Då är Palme en betydligt mycket bättre kandidat vilket någon med så djupa historiekunskaper som du givetvis borde ha insett.

För egen del är jag nog benägen att ställa mig bakom Gustav Vasa som kandidat eller möjligen hans son Karl IX. På ett rent personligt plan vill jag dock nämna Gustav III och hans förbaskade Förenings- och Säkerhetsakt, men jag får nog medge att Vasa-gubbarna var värre.
Senast redigerad av Faludjah 2019-09-19 kl. 13:27.
Citera
2019-09-19, 13:44
Medlem
Förrädaren ryssvännen framlidne Olof Palme tätt följd av,
quslingen dörröppnaren morsgrisen allt i allo Fredrik Reinfeldt.
Tjuvkonan Toblerona-Mona Sahlin.
I för stor overall svetsaren Stefan Löfven med kärringarna
Lööf, Lövin och lille majorskan Björklund i hasorna.

Samtliga riktigt motbjudande och ondskefulla tycker jag,
om nu tanken och det skrivna ordet ännu är fritt i resterna av landet Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in