• 1
  • 2
2006-02-13, 09:03
Medlem
Någon som vet vem/vilka Erik W varit gift med?
Citera
2006-02-13, 09:44
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Skattemyndigheten vet nog.
Citera
2006-02-13, 14:18
Medlem
Eftersom han är skriven i England (sedan år ?) kanske det inte finns så mycket där om honom. Tänkte om vi hade någon med koll här på Flashback möjligen.
Citera
2006-02-13, 15:57
Medlem
davidoffs avatar
Jennifer Wesslaou

Jag tror att han varit gift med Jennifer Wesslau eller hur det kan stavas
Citera
2006-02-13, 16:13
Medlem
Okey, men är hon svenska?

Jag har för mig att han varit gift med en svensk kvinna?
Citera
2006-02-13, 18:44
Medlem
Thomas_LAs avatar
Inte Jennifer Wesslau, däremot har han varit gift med en helgalen svensk tjej som heter Monika som han även har en dotter med.

Monika är av polskt ursprung, en söt scandal beauty som levde fan i New York under 90-talet, och det var där hon blev med barn under en blöt natt med Erik. Som inte mindes någonting när Monika sedan ringde tre månader senare och berättade att hon var gravid. Äktenskapet var en ren nödlösning för att dottern Louise skulle få hans efternamn.

Sedemera gick Erik vidare till en helt annan svensk tjej (som för övrigt oxå heter Louise)..
Citera
2006-02-13, 18:57
Medlem
davidoffs avatar
varfor vill du veta? Galler det has staraff for missahndel?
Citera
2006-02-13, 19:06
Medlem
Thomas_LAs avatar
Han har aldrig misshandlat någon och aldrig blivit dömd för något sådant. Monika polisanmälde honom i blint raseri hemma i Stockholm under en drogfylld natt för flera år sedan. Erik må vara sjövild när det gäller att partaja, men någon buse som slår tjejer är han definitivt inte. Monika är den som är labil och galen.
Citera
2006-02-13, 19:44
Medlem
davidoffs avatar
Dude

Jag gillar Erik som bara den och jag har aldrig brytt mig men jag tror du har fel. Men who cares. Im a big fan of ASW
Citera
2006-02-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Inte Jennifer Wesslau, däremot har han varit gift med en helgalen svensk tjej som heter Monika som han även har en dotter med.

Monika är av polskt ursprung, en söt scandal beauty som levde fan i New York under 90-talet, och det var där hon blev med barn under en blöt natt med Erik. Som inte mindes någonting när Monika sedan ringde tre månader senare och berättade att hon var gravid. Äktenskapet var en ren nödlösning för att dottern Louise skulle få hans efternamn.

Sedemera gick Erik vidare till en helt annan svensk tjej (som för övrigt oxå heter Louise)..

Tackar Thomas. Det låter som du är säker på din sak.
Citera
2006-02-13, 20:26
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medman
Tackar Thomas. Det låter som du är säker på din sak.

Ingen orsak. Jo, jag känner de inblandade väldigt väl sedan många herrans år...
Citera
2006-02-13, 20:54
Medlem
davidoffs avatar
Medman

varfor detta intresse for Erik?

LA

Jag traffar honom alltid i NYC och han festar inte sa villt. I St Tropez va ha super lugn. Its not like in the old days
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in