2018-09-28, 23:14
Medlem
Dark_drivers avatar
Ja som toppic Varför är kvinnor som rider så jävla snygga tänker på dom som är mellan 15 till 40 år har i vilket stall jag en besöker så ser jag snygga tjejer dock har jag märkt att dom är väldigt svåra att flörta med som att dom inte är intresserad av killar upptagen med annat varför är det så?
Citera
2018-09-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Ja som toppic Varför är kvinnor som rider så jävla snygga tänker på dom som är mellan 15 till 40 år har i vilket stall jag en besöker så ser jag snygga tjejer dock har jag märkt att dom är väldigt svåra att flörta med som att dom inte är intresserad av killar upptagen med annat varför är det så?

Dom är snygga för att dom har hjärtat på rätt ställe, annars hade dom inte brytt sig om djur. Att dom inte fakkar för flörtande är fär att dom resan har allt som behöver känslomässigt.
Citera
2018-09-28, 23:32
Medlem
Sqrbankens avatar
De tenderar att ha tagit kommandot över dessa ton vägda bestialiska miffon med en kycklings hjärnstorlek sedan barnsben. Hästtjejer tenderar alltså att utöver resultatet av fysisk ansträngning att ha byggt upp en grym karaktär. Sexigt, med andra ord.

Men nej; det förklarar inte varför - åtminstone jag - tycker de tenderar att utöver sin fina fysik och sköna attityd ha grymma ansiktsdrag. Förklaringen talaren ovanför mig ger vet jag inte om jag litar fullt ut på.
Senast redigerad av Sqrbanken 2018-09-28 kl. 23:40.
Citera
2018-09-28, 23:42
Medlem
Tycker inte att de är sexiga. De ser faktiskt rätt grova och fula ut. Har med genetik att göra. Föräldrarna är inavlad överklass och i deras värld betyder status och rikedom allt. Det är nämligen så att dessa människor är utom tävlan IRL och deras lycka är att finna en lika inavlad fittnylle. Fem generationers inavel märks i hästansiktet.
Citera
2018-09-28, 23:51
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Kanske för att de är riktigt dyrt att rida varför deras pappor behöver vara rika och då kaunnat gifta sig med snygga kvinnor?
Citera
2018-09-29, 00:25
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Tycker inte att de är sexiga. De ser faktiskt rätt grova och fula ut. Har med genetik att göra. Föräldrarna är inavlad överklass och i deras värld betyder status och rikedom allt. Det är nämligen så att dessa människor är utom tävlan IRL och deras lycka är att finna en lika inavlad fittnylle. Fem generationers inavel märks i hästansiktet.
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Kanske för att de är riktigt dyrt att rida varför deras pappor behöver vara rika och då kaunnat gifta sig med snygga kvinnor?
Är ni helt pantade? Tappade bakom samma vagn? Idioter!

Ridning är den näst största idrotten efter fotbollen (så var det i varje fall för några år sen). Massor av tjejer tillbringar sin tid i ridhusen runt om i Sverige. De flesta ridklubbar drivs som ideella föreningar precis som vilken idrottsklubb som helst.
Det är definitivt ingen överklasshobby.
Citera
2018-09-29, 00:25
Medlem
WGASs avatar
Spelar ingen roll. Livsregeln gäller. INGA hästtjejer, INGA hundtjejer, INGA danstjejer.
Citera
2018-09-29, 00:36
Bannlyst
Länka lite bilder på exempel.. hehe... jag tror att många hästfjortisar är snygga för att de får träning av att rida..

Mvh Johan
Citera
2018-09-29, 01:13
Medlem
Citat:

Här har vi svaret.
Citera
2018-09-29, 01:22
Medlem
Citat:
Precis så tänker jag
Citera
2018-09-29, 02:07
Medlem
Det är enkelt. Ridning är en mycket dyr sport, detta betyder att föräldrarna behöver stålar. Stora stålar = enklare att få den partnern man vill ha. Partnern man vill ha = bättre gener = mer attraktiv avkomma.
Citera
2018-09-29, 02:07
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver

Anledningen till att de inte är intresserade kan bero på att de tänker ( och kommer ALLTID tänka mer) på hästarna och allt som kretsar kring dem...

Snygga vettja inte, smaken är väl som baken... SKIT ! hehe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in